Myyty MSI GTX1080 Ti FE + Bykskin Blokilla [Vantaa]

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Myytävä tuote: MSI GTX1080 Ti FE + Bykskin Blokki valmiiksi asennettuna. Mukaan tulee myös alkuperäinen laatikko + refujäähy.

Hinta: 780€ blokilla + pk. Ei vaihtoa!

Tuote ostettu (mistä ja milloin):Mindfactory. 12.06.2017.

Kuitti löytyy (takuu voimassa): Tilausvahvistus/Kyllä, 2v ostohetkestä Mindfactorylle.
Msi:n foorumin mukaan blokin asentaminen ei syö takuuta. MSI:lle lähetin myös sp:n ja odotan vastausta.
Video Card FAQ

Muuta huomioitavaa: Olen kortin toinen omistaja ja ensimmäinen omistaja oli käyttänyt vain 1-2kk. Asensin Bykskin blokin ja coolermasterin gpu-pidikkeen ja jäi ylimääräisenä roikkumaan nurkkaan. Kuvassa oleva pidike sekä pci-e extenderi ei kuulu kauppaan.

Sijainti: Vantaa

Toimitustapa: Postitse/Nouto

Maksutapa: Nettimaksu/Käteistä


Kuva:
IMG_9158.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Lisäsys takuu asioihin. Msi:n mukaan blokin asentaminen vie takuuta. Lasken tämän takia hintaa -60€ ja nyt kortti lähtee 720€-> {blokilla}.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 067
Lisäsys takuu asioihin. Msi:n mukaan blokin asentaminen vie takuuta. Lasken tämän takia hintaa -60€ ja nyt kortti lähtee 720€-> {blokilla}.
Ei sen kyllä pitäis viedä vai mimmosen vastauksen olet sieltä saanut? Itse olen monta kertaa kysynyt samaa asiaa ja takuu ei raukea. Kyseessä msi vega 56 :)
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Ei sen kyllä pitäis viedä vai mimmosen vastauksen olet sieltä saanut? Itse olen monta kertaa kysynyt samaa asiaa ja takuu ei raukea. Kyseessä msi vega 56 :)
Todistus :).

MSI.EU:n takuu asioista hoitaa MSI-Puola.


msi takuu asia 2.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 067
Okei, hiuka on erilainen vastaus kuin minulla. Näköjään ei ole sitten takuuta :/ Onneks on kotivakuutus :)
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 067
Ja kuluttajansuoja, jonka mukaan myyjällä on todistustaakka osoittaa sun rikkoneen kortin toimillasi, että ne voi evätä takuun.
Nyt en iha ymmärtäny mitä tarkoitat? Kotivakuutus on ainoa mikä ton vois vielä korvata...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 460
Nyt en iha ymmärtäny mitä tarkoitat? Kotivakuutus on ainoa mikä ton vois vielä korvata...
Porukka on laitellu mm Titania takuuseen vaikka se on ollu blockilla. Kunhan se on tehdaskunnossa, eli orkkisjäähyllä yms kun sen lähettää takasin, jälleenmyyjällä ei pitäs olla nokankoputtamista asiaan, ellet oo ite tölvässy jääjyä vaihtaessa jotain pintaliitoskonkkaa irti tms.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Porukka on laitellu mm Titania takuuseen vaikka se on ollu blockilla. Kunhan se on tehdaskunnossa, eli orkkisjäähyllä yms kun sen lähettää takasin, jälleenmyyjällä ei pitäs olla nokankoputtamista asiaan, ellet oo ite tölvässy jääjyä vaihtaessa jotain pintaliitoskonkkaa irti tms.
Vastaus löytyy täältä: :) Kysyin nämä henkilökohtaisesti heiltä.

MSI TAKUU ASIA.png
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 067
Porukka on laitellu mm Titania takuuseen vaikka se on ollu blockilla. Kunhan se on tehdaskunnossa, eli orkkisjäähyllä yms kun sen lähettää takasin, jälleenmyyjällä ei pitäs olla nokankoputtamista asiaan, ellet oo ite tölvässy jääjyä vaihtaessa jotain pintaliitoskonkkaa irti tms.
Joo siis juu kai se noinkin voi mennä mahdollisesti jos se vaan menee läpi :D

Vastaus löytyy täältä: :) Kysyin nämä henkilökohtaisesti heiltä.

Contay tarkoitti että eihän msi välttämättä tiedä miksi kortti on hajonnut jos on nätisti laittanut orkkis jäähyn paikoilleen ;)
Mulla taas msi vastas jotain tyyliin kunhan laittaa orkkis jäähyn takas eikä ole fyysistä vahinkoa tehnyt kortille. Ihan ku kaikki tarkotettas samaa asiaa mutta hiukan eri sana järjestyksessä =)
Eiköhän täsä ollut myynti ilmoitukseesi jo tarpeeksi off topiccia :D
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Joo siis juu kai se noinkin voi mennä mahdollisesti jos se vaan menee läpi :D



Contay tarkoitti että eihän msi välttämättä tiedä miksi kortti on hajonnut jos on nätisti laittanut orkkis jäähyn paikoilleen ;)
Mulla taas msi vastas jotain tyyliin kunhan laittaa orkkis jäähyn takas eikä ole fyysistä vahinkoa tehnyt kortille. Ihan ku kaikki tarkotettas samaa asiaa mutta hiukan eri sana järjestyksessä =)
Eiköhän täsä ollut myynti ilmoitukseesi jo tarpeeksi off topiccia :D
Kyllä, tiedän itsekin, että voi helposti huijata. Mutta, en ole laittanut tuon option myyntiilmoitukseen rehellisyyden vuoksi. Mutta, nyt kaikki tietää:).
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 014
Miten tuo coolermasterin gpu-pidike käykö se muihinkin ATX koppiin (kunha korttipaikojen väleissä ei ole takalevyssä peltisoiroja) esim. mun In-Winissä tila on täysin auki ts asentuuko tuo normaaleihin PCI korttien kiinnikkeisiin.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Miten tuo coolermasterin gpu-pidike käykö se muihinkin ATX koppiin (kunha korttipaikojen väleissä ei ole takalevyssä peltisoiroja) esim. mun In-Winissä tila on täysin auki ts asentuuko tuo normaaleihin PCI korttien kiinnikkeisiin.
Sopii ainakin loistavasti 7x Pci-e paikkaan. Itse vähän askartelin dremelilla. Esim; ei kaikki Pci-e extenderit sovellu pidikkeseen. Käytän TT-premiumin 300mm:t Pci-e extendereitä. Onko sinulla in-Win 303? Jos on, niin minulla on myös 303 ja siinä on 7x pci-e paikkoja ja tämä käy myös sinne.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 014
Sopii ainakin loistavasti 7x Pci-e paikkaan. Itse vähän askartelin dremelilla. Esim; ei kaikki Pci-e extenderit sovellu pidikkeseen. Käytän TT-premiumin 300mm:t Pci-e extendereitä. Onko sinulla in-Win 303? Jos on, niin minulla on myös 303 ja siinä on 7x pci-e paikkoja ja tämä käy myös sinne.
Juu 303 on ja olisin ensisijaisesti kiinnostunut vain tuosta sovittimesta ja siitä Pci-e extenderistä niin että jos joku om ostamassa näytis+bloki paketin mutta ei halua noita niin nakkaa YV:llä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 479
Viestejä
4 284 048
Jäsenet
71 677
Uusin jäsen
couda

Hinta.fi

Ylös Bottom