Myydään MSI GTX 980 Ti Gaming (Lohja)

Liittynyt
07.04.2022
Viestejä
18
Myytävä tuote: MSI GTX 980 Ti Gaming
Hinta: 200€ + mahdolliset toimituskulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): CDON 2016-08-08
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole takuuta enää.

Muuta huomioitavaa: Ostettu CDONilta puoleen hintaan silloin kun 1070 saapui markkinoille. Mulla oli ennestään jo yksi 980Ti ja ajattelin että SLI olisi ollut makea juttu, joten ostin silloin toisen samanlaisen. Ei ole ylikelloteltu, eikä mainalitu. Ollut peli ja video-editointi käytössä, koneessa jossa jäähdytys on ollut melutasoa tärkeämpi, joten tuulettimilla on ollu afterburnerissa agressiivinen käyrä. Hiljainen ja ongelmaton kortti. Ostin Murosta talvella käytetyn tonni-kasikymppisen Tee-iin, joten tämä lähtee nyt lopulta myyntiin.

Pelattu ultrawide näytöllä, mutta suosittelen sellaisille resoille kyllä jotain vähän tykimpää. FullHD monitoreille tämä on ihan passeli edelleen. Cyperpunk tosin oli ainakin julkaisuvaiheessa sellainen että 60fps ei onnistunut enää tasaisesti, saatikka sitä isompi.

En ole vaihtanut koskaan jäähytahnoja, kun tuntunut toimivan yhtä hyvin kuin uutenakin. Minulla ei ole myöskään kokemusta näyttisten jäähytanojen vaihdosta.

Olen uusi foorumilla. MuroBBS meni kiinni ja sen myyntipalsta oli suljettuna jo muutaman viikon, niin siirryin nyt tänne viimenkin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lohja
Toimitustapa: Posti, Nouto tai lähelle Lohjaa voin myös tuoda bensarahaa vastaan.
Maksutapa: Tilisiirto tai postiennakko halutessa. Toki käteinen kelpaa myös.


Kuva:
 

Liitteet

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Mä voisin varmaan viikonloppuna noutaa 150e
 
Liittynyt
07.04.2022
Viestejä
18
Katellaan vielä ainakin tää perjantai, että nouseeko tarjoukset lähemmäs HP:ta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 608
Viestejä
4 238 153
Jäsenet
71 227
Uusin jäsen
HeseKivi

Hinta.fi

Ylös Bottom