Myyty MSI GTX 1070 Gaming X Trio 8GB, Kerava

Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Myytävä tuote: MSI GTX 1070 Gaming X Trio 8GB
Hinta: 250€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): S
yksy 2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Vain näytönohjain, ei pakettia yms. mitään muuta tavaraa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kerava
Toimitustapa: Nouto/treffit lähialueella.
Maksutapa: Mieluiten Mobilepay tai Siirto paikan päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Takaisin myyntiin! Edellisellä ostajalla ilmeni benchmarkeissa artifakteja (Firestrikessa) & Time Spy kaatui. Pelikäytössä, ajurit yms. toimii kuitenkin normaalisti. Mahdollinen muistiongelma siis. Mutta itse pelannut jopa Dying Light 2:sta tuolla kuitenkin.

EDIT: Mua taidettu huijata tai jotain muuta hämärää Testit vedetty läpi ongelmitta, eli näyttis on täysin toimiva.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
154
Tuossa on edellisen ostajan, jolta lunastin näyttiksen rehellisenä takaisin, kuvaama video kyseisistä artifakteista tms.

Postituksen ainoa ongelma on se, ettei oo mitään staattiselta sähköltä suojaavaa tuolle. Pahvilaatikko ja kuplamuovia toki löytyy et sen suhteen postitus on turvallista.
Joo ei haittais staattisen pussin puutos.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Tuliko kaupat? Tarjotaan 100e posteineen.
Testailun näyttistä itse vielä tarkemmin ja näyttis on todettu täysin toimivaksi. Eli ongelmat oli edellisestä ostajasta johtuvia, jotenkin. Itse oon testannut nyt 3 eri koneella ja todennut näyttiksen 100% toimivaksi, eikä edellisen omistajan artifakteja ja kaatumisia ilmestynyt.

Tähän perustuen tarjouksesi on liian alhainen ehjästä ja toimivasta näytönohjaimesta.
 

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
Testailun näyttistä itse vielä tarkemmin ja näyttis on todettu täysin toimivaksi. Eli ongelmat oli edellisestä ostajasta johtuvia, jotenkin. Itse oon testannut nyt 3 eri koneella ja todennut näyttiksen 100% toimivaksi, eikä edellisen omistajan artifakteja ja kaatumisia ilmestynyt.

Tähän perustuen tarjouksesi on liian alhainen ehjästä ja toimivasta näytönohjaimesta.
pienenä vinkkinä :) kannattaa muuten laittaa toimivuuskuvaa testeistä auttaa ratkasevan paljon kauppojen edistymisessä voin sanoo tän pitkästä kokemuksesta olevan oleellista
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
pienenä vinkkinä :) kannattaa muuten laittaa toimivuuskuvaa testeistä auttaa ratkasevan paljon kauppojen edistymisessä voin sanoo tän pitkästä kokemuksesta olevan oleellista
Olet oikeassa, kiitos vinkistä! :)
Taustatietoa vielä: eli ensimmäinen ostaja palautti näyttiksen mulle, väittäen mm. Fire Strike ja Time Spy testit toimi oikein (kaatuu, artifakteja yms.). Rehellisenä myyjänä lunastin näyttiksen takaisin. Aluksi laitoin takaisin myyntiin viallisena, mutta sain kun sainkin lopulta testattua näyttiksen itse ja totesin sen 100% toimivaksi.

Ohessa siis todisteita näyttiksen toimivuudesta, Benchmark testit:
1645301879739.png1645301386137.png 1645298255549.png

Kokeiltu myös Dying Light 2:sta pelata:
1645298595221.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 191
Viestejä
4 309 807
Jäsenet
71 991
Uusin jäsen
ofgrain

Hinta.fi

Ylös Bottom