Myyty MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G näytönohjain Tallinna / Helsinki

Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Myytävä tuote: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G näytönohjain
Hinta: 2 000 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostettu 14.10 avaamattomana Ebay. Alkuperäinen ostaja ostanut kortin liikkeestä Saksasta muutamaa päivää aikaisemmin.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu voimassa.
Muuta huomioitavaa:

Ostin kortin hintaan x Ebaysta avaamattomana Saksasta, kortti ostettu alunperin liikkeestä Saksasta.. Kuitti löytyy ja kuitista näkyy hinta ostajalle. Sain julkaisun jälkeen useamman kappaleen näitä 4090 ja laitan ylimääräiset myyntiin pienellä tappiolla siitä, mitä maksoin itse.

Voin laittaa kortin myyntiin myös Huuto.net kautta, missä tunnistautunut käyttäjä ja monen vuoden myyntihistoria.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tallinna / Helsinki
Toimitustapa: Postitus Tallinasta postikulut huutajalle / nouto Helsingistä, kun olen käymässä kotimaassa.
Maksutapa: Tilisiirto / tilisiirto tai käteinen noudon yhteydessä.


Kuva:

4090.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Aika kalliita ovat saksassa jos tuolla hinnalla myyt tappiolla kun suomesta saa uuden kortin 350€ halvemmalla.
Tässä on itse maksettu lisähintaa Ebaysta siitä, että saa kortin varmasti parissa päivässä, kun ympäri Eurooppaa useimmissa paikoissa hyllyt olivat tyhjinä. Ei taida olla ostajan asia, että millaisen arvon myyjä asettaa sille, vaan onko valmis maksamaan toivottua hintaa siihen nähden mitä on Euroopassa tarjolla. Jos saat Suomesta hyllystä paljon halvemmalla, niin kannattaa varmaan ostaa sieltä. :)
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 349
Tässä on itse maksettu lisähintaa Ebaysta siitä, että saa kortin varmasti parissa päivässä, kun ympäri Eurooppaa useimmissa paikoissa hyllyt olivat tyhjinä. Ei taida olla ostajan asia, että millaisen arvon myyjä asettaa sille, vaan onko valmis maksamaan toivottua hintaa siihen nähden mitä on Euroopassa tarjolla. Jos saat Suomesta hyllystä paljon halvemmalla, niin kannattaa varmaan ostaa sieltä. :)
Tässä on kyse tämän palstan säännöistä. On kiellettyä myydä yli uuden vastaavan hinnan. Käsittääkseni tässä ei auta, vaikka olisi itse maksanut lähtökohtaisesti ylihintaa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Tässä on kyse tämän palstan säännöistä. On kiellettyä myydä yli uuden vastaavan hinnan. Käsittääkseni tässä ei auta, vaikka olisi itse maksanut lähtökohtaisesti ylihintaa.
Ei vaan taida suprimia olla kellään varastossa tällähetkellä. Tuo linjaus muistaakseni koski vaan kortteja jotka voi tosiasissa ostaa. :hmm: 2300,- noita halvimmilaan näyttäis saavan, mutta saatavuus täysin auki. Toki myyjän tuo nyt kannattaa palauttaa, jos se vielä mahdollista. Tuskin tuosta yli 2300 saa mitenkään.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Ei vaan taida suprimia olla kellään varastossa tällähetkellä. Tuo linjaus muistaakseni koski vaan kortteja jotka voi tosiasissa ostaa. :hmm: 2300,- noita halvimmilaan näyttäis saavan, mutta saatavuus täysin auki. Toki myyjän tuo nyt kannattaa palauttaa, jos se vielä mahdollista. Tuskin tuosta yli 2300 saa mitenkään.
Laitoin ylläpidolle viestiä ennen myynti-ilmoituksen tekemistä, että tälläinen kortti on ylimääräisenä ja myisin sen yksityishenkilönä mieluummin Suomeen hieman kokeneemmalle asiakaskunnalle, mitä Huuto.net tai Tori pyörii, vaikka tekisin itse pienen tappion kortin myynnistä. Ymmärtääkseni asia oli kunnossa.

Jos kortin voisi palauttaa ostohintaan, niin ei kortti olisi täällä myynnissä. :) Jos joku on kiinnostunut kortista ja ei halua odotella saatavuuden parantumista, niin mikään ei estä tekemästä pyyntihinnan alittavaa tarjousta. :) Antaa kysynnän ja tarjonnan näyttää mihin hinta lopulta asettuu.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Ilmoitusta ja hintaa päivitetty pitkästä aikaa sitten kortin julkaisun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 458
Viestejä
4 215 598
Jäsenet
71 057
Uusin jäsen
Puokkiw

Hinta.fi

Ylös Bottom