Myyty MSI GeForce RTX 4070Ti GAMING X TRIO (TKU)

Liittynyt
11.04.2023
Viestejä
43
Myytävä tuote:
Hinta: 760e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): JimmsPC 11.03.23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/11.03.26
Muuta huomioitavaa:

Juhannus ale!

3kk vanha näytönohjain ylimääräisenä myyntiin.

Kortti toimii ja pelittää kuin pitää lämmöt pelattaessa ei ylitä 64C ja virrankulutus ei ylitä 250w joka näkyy sitten sähkölaskuissa.
Muutama kuva liitetty mukaan josta voi saada käsityksen minkälainen suoritus on 1440p Ultra asetuksilla peleissä.

Kortti myydän alkuperäisessä pakkauksessa, jonka mukaan tuli näytönohjain pidike ja virtakaapeli, lisäksi mukaan tulee Corsair Premium Individually Sleeved 12+4pin PCIe Gen 5 kaapeli (kuvassa näkee kaapelin kytkettynä korttiin).


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto, lähetys
Maksutapa:Käteinen, tilisiirto, MobilePay


Kuva:
F5857909-2734-433F-AE46-1E23253F1CA2.jpeg
626612AA-07CC-4B44-ABE1-A566E96CF726.jpeg
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.04.2023
Viestejä
43
Perutaan, tällä kaverilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Jos en vastaa sulle meijän kauppoja suhteen YV:ssä kello 3 aamulla, niin varmaan kun nukun, aamulla on muutenki duuni , et vedä sä siel omia jauhoja kolmelta aamulla ja hengitä syvään.
 
Viimeksi muokattu:

kiviaho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
115
Mikä tälle syytöksellesi on perustelu?
Pyysin kaverilta kortista kuvaa henkkareiden kanssa josta näkee nimen keltä tämän olisin ostanut, sekä kuitista. Lukee kyllä viestit ja selaa mukavasti tämän jälkeen foorumia vielä vaikka nukkumassa oli. Vieläkään ei ole saanut aikaseksi pyytämämiäni kuvia.
 
Liittynyt
11.04.2023
Viestejä
43
Pyysin kaverilta kortista kuvaa henkkareiden kanssa josta näkee nimen keltä tämän olisin ostanut, sekä kuitista. Lukee kyllä viestit ja selaa mukavasti tämän jälkeen foorumia vielä vaikka nukkumassa oli. Vieläkään ei ole saanut aikaseksi pyytämämiäni kuvia.
Ei ollaa sovittuu mitään kauppa, että miks mun sit pitäis lähettää mun henkkareita sulle? Jos tehän kaupat nii kun ollaan sovittu YV kyllä voin toimittaa kuvan kuitista ja mun henkkareista. Hyvää huomenta muuten.
 

kiviaho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
115
Ei ollaa sovittuu mitään kauppa, että miks mun sit pitäis lähettää mun henkkareita sulle? Jos tehän kaupat nii kun ollaan sovittu YV kyllä voin toimittaa kuvan kuitista ja mun henkkareista. Hyvää huomenta muuten.
Ei mua sun hetut kiinnosta vaan henkilön nimi keltä tämän olen ostamassa, sulla ei kummosta palautetta tällä foorumilla profiilissasi ole, pitäisi tuossa tapauksessa varovaisuuteni ymmärtää.
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
24
Asia ei suoraan minulle kuulu, mutta kerhon oman kokemukseni tästä myynnistä. Me jo kerran sovimme myyjän kanssa hinnasta ja kaiken piti olla kaupan osalta selvää (tori. Fi) mutta noutoa ei saatu järjestettyä. Silloin hän ilmoitti omien aikataulujen olevan vielä avoinna eikä siksi suostunut noutoaikaa sopimaan.
En siis vihjaa mitään, kerroin vain miten meidän kauppamme ei onnistunut vaikka pyyntihintakin olisi ollut Ok minulle.
 
Liittynyt
11.04.2023
Viestejä
43
Asia ei suoraan minulle kuulu, mutta kerhon oman kokemukseni tästä myynnistä. Me jo kerran sovimme myyjän kanssa hinnasta ja kaiken piti olla kaupan osalta selvää (tori. Fi) mutta noutoa ei saatu järjestettyä. Silloin hän ilmoitti omien aikataulujen olevan vielä avoinna eikä siksi suostunut noutoaikaa sopimaan.
En siis vihjaa mitään, kerroin vain miten meidän kauppamme ei onnistunut vaikka pyyntihintakin olisi ollut Ok minulle.
Tästä on tullut keskustelu palsta:rofl: mielestäni olen vastannut torissa mikä oli tilanne ja että olin reisussa?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 267
Viestejä
4 231 356
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom