Myyty MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio (Jyväskylä)

Tuote: MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio (Jyväskylä)
Hinta: 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista syksyllä 2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei
Muuta huomioitavaa:
Minulla on ollut tietokoneessa, muutamia pieniä glitchejä, jotka voivat olla mahdollisesti näytönohjaimen aiheuttamia, tämän takia hinta alhainen. Pelatessa näytönohjain on toiminut aivan kuten pitäisi eikä mitään ongelmia ole ollut, mutta työpöytä käytössä välillä osa näytöstä tai harvoin koko näyttö on mennyt mustaksi. Kun jotain liikettä tällä mustalla alueella on tapahtunut, palautuu se normaaliksi, esim. jos hiiren vie alueelle. Päivitettyäni uuteen näytönohjaimeen näitä glitchejä ei ole ollu, jonka takia luulen niiden johtuneen tästä näytönohjaimesta, mutta päivityksen yhteydessä huomasin että olin laittanu power kaapelit väärin, olin käyttänyt ainoastaan yhtä kaapeliä, jonka olin liittänyt kaikkiin näytönohjaimen pinneihin ja tämä voi käsittääkseni olla ollut myös näiden syynä. Pientä ylimääräistä riskiä siis on, mutta pelatessa ei tosiaan koskaan ole ilmennyt mitään ongelmia, ainoastaan perus työpöytä käytössä, kun mitään rasitusta ei ole ollut.

Nouto mieluiden Jyväskylästä, mutta myös postitus onnistuu ostajan maksaessa postikulut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Tilisiirto, käteinen, Mobilepay

IMG_20251215_193209058.jpg

IMG_20251215_193135863.jpg

IMG_20251215_193622515.jpg

Odottelen päivän tai kaksi tarjouksia ja katon sitten miten oon valmis laskemaan hintaa. 120e tästä jo tarjottiin privana.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 319
Jäsenet
80 863
Uusin jäsen
Kebabmato

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom