Myyty MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11 GB

Ninjaaa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
122
Myytävä tuote: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11 GB
Hinta:860
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Tammikuussa 2018 ja verkkokaupasta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy
Muuta huomioitavaa: Koneella pelaaminen vähene koska fortnitekuume iski joten tä myyntiin. Tosi vähällä pelikäytössä ollut. Ostettu Tammikuussa verkkokaupasta, alkuperäinen paketti ja kuitti löytyy. Vaihdossa voi tyrkyttä PS4/ 960-980 luokan näytönohjainta. Postitus onnistuu mut mieluiten teen F2F vaihdot. Kuvia ja lisätietoja Yv:llä


Sijainti: Turku
Toimitustapa: Postitus, nouto
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
42
750€ ja tuun hakeen pois
Otetaan tarjous pois
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Sovin yv:llä kaupat Ninjaan kanssa jo viime viikolla. Olen maksanutkin ja tyyppi lupasi laittaa perjantaina postiin. Tämän jälkeen hiljaiseloa vkl yli ja selitti, että tyttöystävä ei ehtinyt laittaa postiin. Tänään piti sitten taas kuulemma laittaa 10 aikaan postiin ja pistää seurantakoodi tulemaan. Mitään ei taaskaan kuulunut ja tajusin, ettei ole merkinnyt tätä kohdettakaan myydyksi. Kysyin asiasta joiltain tähän ketjuun tarjonneilta käyttäjiltä ja yksi ehtikin jo vastata Ninjaaan tehneen vastatarjouksen hänelle sen jälkeen kun olen jo kaupat sopinut ja rahat maksanut. Eli mitä ilmeisimmin näillä tiedoilla kusettaja kyseessä. Selvittelen vielä asiaan ja palaan tähän.

EDIT: Laitoin Ninjaaalle yv, missä pyydän palauttamaan rahat. Katsotaan mitä vastaa vai vastaako enää mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Ja asia varmistui sitten. Toinenkin käyttäjä vastasi Ninjaaan neuvotelleen kaupoista viimeksi tänä aamuna. Päivänselvä kusettaja. Laitan tuossa viestiä vielä epärehelliset kaupankävijät tms. ketjuun.

EDIT: Täältä voi lukea tarkemmat speksit kuvioista Tärkeä - Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

EDIT2: Jo kolmas käyttäjä ilmoittautui, tänään neuvoteltu vaihdosta...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
Sovin yv:llä kaupat Ninjaan kanssa jo viime viikolla. Olen maksanutkin ja tyyppi lupasi laittaa perjantaina postiin. Tämän jälkeen hiljaiseloa vkl yli ja selitti, että tyttöystävä ei ehtinyt laittaa postiin. Tänään piti sitten taas kuulemma laittaa 10 aikaan postiin ja pistää seurantakoodi tulemaan. Mitään ei taaskaan kuulunut ja tajusin, ettei ole merkinnyt tätä kohdettakaan myydyksi. Kysyin asiasta joiltain tähän ketjuun tarjonneilta käyttäjiltä ja yksi ehtikin jo vastata Ninjaaan tehneen vastatarjouksen hänelle sen jälkeen kun olen jo kaupat sopinut ja rahat maksanut. Eli mitä ilmeisimmin näillä tiedoilla kusettaja kyseessä. Selvittelen vielä asiaan ja palaan tähän.

EDIT: Laitoin Ninjaaalle yv, missä pyydän palauttamaan rahat. Katsotaan mitä vastaa vai vastaako enää mitään.
Aika kusetukselta kuulostaa eikö nii
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Päivitys: Ninjaaa selittää yv:llä, että onkin nyt sitten joku toinenkin samanlainen kortti muka myynnissä. Uskoo ken tahtoo, katsotaan palauttaako rahat vai ei.
 

Ninjaaa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
122
@Ninjaaa ilmoitatko tänne missä mennään tämän kaupan suhteen?
Omasta mielestä hätäili, ostajalla mun numero ois viitsiny näppäillä puhelimeen 10 numero ja viel yks nappia niin ois asiat selvitetty helpommin. Kaupat siis peruuntuivat nyt ja saat rahansa tilille keskiviikkona.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Omasta mielestä hätäili, ostajalla mun numero ois viitsiny näppäillä puhelimeen 10 numero ja viel yks nappia niin ois asiat selvitetty helpommin. Kaupat siis peruuntuivat nyt ja saat rahansa tilille keskiviikkona.
Jokainen voi mun puolesta itse tehdä asiasta johtopäätökset, en ala asiasta vääntämään tässä. Mutta näin nyt tosiaan sovittiin ja ilmoitan lopputuloksesta sitten.

EDIT: Nyt on liiaksikin puitu asiaa jo tässä ketjussa. Jatkot ja lopputulos sitten tuolla toisessa aiemmin linkatussa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 314
Viestejä
4 157 070
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom