MSI Cashback promot

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 076
Oma 15.12. hakemukseni hyväksyttiin vasta perjantaina. Nyt on kai rahat tulossa. Ehkä tästä sitten rahaa tulee..

Asuksella en ollut noin onnekas ja en saanut ollenkaan rahaa. Ehkä siksi olen nyt vältellyt heidän emolevyjään loppuvuoden 2020 ja nähtävästi Asuksen tuotteet kallistuvat, niin ei tarvitse enää niitäkään ostaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Valhalla ja Watchdog pelit sain ilman ongelmia, Cashbackiin ei sitten enää antamani kuitti kelvannut. :tdown: Powerin verkkokaupasta ostaneet minkä kuitin olette lähtettänyt rahoja varten? Itse lähetin power.fi omista tiedoista saatavan "lataa kuitti" napin takaa olevan. Mitään fyysistä kuittia ei edes tullut mukana. Saa nähdä pitääkö nyt tän takia palauttaa näyttö ja laittaa MSI boikottiin. :D
Itse otin vaan verkkokaupan pdf kuitista kuvakaappauksen .jpg muodossa ja kelpasi hyvin. En tosin tiedä mitä infoa siinä powerin kuitissa on ja missä muodossa olet sen lähettänyt. Koita lukea ne ohjeet uusiksi ja sinne sivuille pystyy päivittämään niitä omia tietoja ja kuvia joten kokeilisin uudestaan.
Ja en nyt muista niin oliko power mukana tuossa kampanjassa? Kyllä niitä useampi kauppa suomessa oli.

Edit. Ja muistaakseni se 700px rajoitus oli niissä pelikoodi jutuissa. Mutta itse muutin myös cashback kuittikuvat pienemmiksi, luokkaa 1080px leveiksi.
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
84
Power myymälästä ostetusta näytöstä Watchdog ja Valhalla pelikoodit onnistui lunastamaan saman tien. Cashback hakemus jätetty 12.12 ja vasta nyt tuli hyväksyntä, 30 € maksupäiväksi ilmoitetaan 5.2. Liitteenä oli kuva kassalta saadusta kuitista ja näytön sarjanumerosta.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
265
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen tuon valhalla pelikoodin suhteen. Eilen eli 10.1.2021 oli viimeinen päivä koodin lunastamiseen, mutta onko se sama kuin koodin aktivoiminen? Eli onko nyt aktovoimatta unohtamani koodi käyttökelvoton? :hmm:
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Luulis että aspan kautta selviää, kun selittää tilanteen sinne. Yksi vaihtoehto vois olla myös laittaa uusi hakemus vetämään, jos sellaisen sinne pystyy tekemään. 28.12 on ilmeisesti viimeinen päivä noiden hakemusten jättämiselle.
Kaksi sähköpostia laitettu msi@promotion-support.com osoitteeseen, ensimmäinen 23.12 ja toinen 8.1 eivätkä ole vastanneet mitään. Taitaa mun osalta jäädä 30 € saamatta. On kyllä paskat säännöt kampanjassa ja paska asiakaspalvelu, ei voi ymmärtää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 076
MSI:ltä ehkä jopa saan rahaa.. Asus ei vastannut ikinä viesteihini ja jäi 15€ cashbackit saamatta. Tämän takia ostelen nykyään MSI:n emolevyjä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
16.12 rekisteröin powerin cash back hakemuksen ja eilen tuli rahat tilille.
Yllättävän nopeeta toimintaa, olin varautunut siihen että joskus kesällä tulisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
263
Rahat ja pelikoodit tuli MSI näytöstä ongelmitta. Ja itse näyttö on ollut hintaansa nähden (ilman cashbackkiakin) oikein hyvä. Saatanpa ostaa jatkossakin MSI tuotteita...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
On kyllä paskat säännöt kampanjassa
Itselle ainakin noi ohjeet ja säännöt oli todella selkeät. Tyhmää ainoastaan oli se 700px rajoitus pelikoodin saamisessa. Halusivat kai säästää tilaa serverillä ettei porukat laita mitään 5MB kokoisia kuvia sinne.
Tohon asiakaspalveluun en osaa ottaa kantaa koska itsellä kaikki meni putkeen.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
22
Alun perin jos hakemuksessa on mitään vikaa, niin voi olla vaikeuksia saada rahojaan. Esim. Jimmsin tilausvahvistus sähköpostista tai screenshotti nettisivulta ei kelpaa. Pitää pyytää asiakaspalvelusta erikseen kuitti ostoksesta, eikä sekään välttämättä riitä. Itsellä näkyy edelleen "Invalid proof of purchase " vaikka kaikki edellä mainitut on sinne laitettu jo monta viikkoa sitten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
263
Miten jimsin tilausvahvistus eroaa verkkiksen vastaavasta? Se pdf kelpasi ihan hyvin.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Voisiko cashbackin käsittelijällä olla jotain vaikutusta? Itse laitoin Valhallasta ensin PDF:n eikä mitään tapahtunut muutamaan päivään. Kävin muuttamassa sen valokuvaksi tulostetusta PDF:stä niin tunnissa oli koodi tullut. Toisen koodin saamiseen meni 1-2h, kun laitoin heti kuvan. Osalla on taas kelvannut pelkkä PDF:kin.
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Kaksi sähköpostia laitettu msi@promotion-support.com osoitteeseen, ensimmäinen 23.12 ja toinen 8.1 eivätkä ole vastanneet mitään. Taitaa mun osalta jäädä 30 € saamatta. On kyllä paskat säännöt kampanjassa ja paska asiakaspalvelu, ei voi ymmärtää.
No niin, otetaanpa hieman takaisin sanomisiani. MSI vastasi vihdoin vajaa kuukausi myöhemmin selvitykseeni ja maksavat 30 € tililleni. Kauan siinä meni, olin jo luopunut toivosta että edes vastaavat minulle.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Kauan meni emolevyn validoinnin kanssa ja pelkäsin jo että kohta ne pyytää emolevyn ulos kotelosta valokuvaa varten, mutta tänään kun tsekkasin niin oli vihdoinkin prossun lisäksi emolevy kelpuutettu (kuva siis 24-pin virtaliittimestä missä oli viivakooditarra, kotelossa johdot kiinni). Valhallaa lunastaessa ensimmäinen kuva ei kelvannut vaan piti ottaa parempi, joka ei sekään ollut hyvä. Rahat tulossa 15.2. itselleni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 985
Viestejä
4 191 172
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom