MSI aloitti AMD Cashback-kampanjan

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 403
MSI on käynnistänyt Cashback-kampanjan, jossa voi saada parhaimmillaan 100€ rahojaan takaisin.

Ostettaessa vähintään MSI:n kampanjaan kuuluva AMD-emolevy ja prosessori, saa rahaa takaisin tarkoista malleista riippuen 30 - 70 euroa, jonka lisäksi ostamalla lisäksi MSI:n kotelon voi potti nousta korkeimmillaan 100 euroon.
Kampanjaan kuuluvat AMD:n 3. sukupolven Ryzen-prosessorit, joukko MSI:n X470- ja X570-emolevyjä sekä yhtiön Gungnir- ja Sekira-kotelot.

Löydät tarkemmat tiedot eri yhdistelmien cashback-arvosta ja lunastusohjeet kampanjasivuilta.

Lähde: Koti - MSI Bundle Cashback 2020
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
324
Onko näistä kukaan saanut koskaan luvattuja rahoja? Itse odottelen edelleen erään toisen valmistajan kamppiksesta rahoja. Lokakuussa laitoin hakemuksen ja ei ole vielä kuulunut mitään. 3 vkoa piti kestää käsittely.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 874
Ainakin Microsoftin vastaavasta kamppiksesta itse sain rahat luvatulla nopeudella.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 252
Tuo hinnanalennushan pitäisi olla suoraan X570 emolevyn alkuperäisessä hinnassa huomioiden prossuvirransyöttöjen halpuuden ja tasottomuuden kaikissa Unifyn alapuolisissa malleissa...
Lienevätkö jääneet varastot myymättä noiden hintaan nähden kusetusvirransyöttöjen takia...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 804
Onko näistä kukaan saanut koskaan luvattuja rahoja? Itse odottelen edelleen erään toisen valmistajan kamppiksesta rahoja. Lokakuussa laitoin hakemuksen ja ei ole vielä kuulunut mitään. 3 vkoa piti kestää käsittely.
Jos valmistaja on Asus, niin siitä on kokemusta. Kyselin rahojen perään pari kertaa (kuukausi vähintään kyselyjen välissä) ja sitten ne joskus tulivat. Kyllä siinä meni 3kk-6kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Asuksella taitaa noissa cashbackeissä mennä tosiaan se 3-12kk helposti, elikkä ei kannata odottaa että rahat saisi "heti"
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 703
Pari cashbackiä kokeneena, toimi ihan hyvin. Pari kk taisi mennä, joten kiireisen ei kannata. Ei siis mitään kokemusta msi osalta, vaan ihan yleisesti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 157
Onko näistä kukaan saanut koskaan luvattuja rahoja? Itse odottelen edelleen erään toisen valmistajan kamppiksesta rahoja. Lokakuussa laitoin hakemuksen ja ei ole vielä kuulunut mitään. 3 vkoa piti kestää käsittely.
Kerran olen tällaisen cashback tarjouksen ostanut ja asukselta kesti joku n. 3-4kk saada rahat takaisin siitä kun hakemuksen oli jättänyt.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 033
Asuksella taitaa noissa cashbackeissä mennä tosiaan se 3-12kk helposti, elikkä ei kannata odottaa että rahat saisi "heti"
Vuosi jossain helvetin cashbackissa, antaa olla. No onneksi parempiakin tarjouksia tulee pitkin vuotta ja viimeistään marraskuussa loput :geek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 368
Viestejä
4 146 252
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom