Ostetaan mSata SSD-levy

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
497
Jees elikkäs ostolistalla mSata SSD-levy, mieluiten 250-512GB lätty mutta voi muutakin tarjota.


Ostaja Kivistössä, nouto / posti, riippuen sijainnista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
59
Löytyisi tuollainen Dellin laturi Espoosta, tullut WD15-telakan myötä mutta telakka hajosi. Wattimäärästä en ole varma ja hintaa saa ehdottaa. Todella hyvässä kunnossa kyllä kun ei ole ikinä pöydältä liikkunut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
497
Löytyisi tuollainen Dellin laturi Espoosta, tullut WD15-telakan myötä mutta telakka hajosi. Wattimäärästä en ole varma ja hintaa saa ehdottaa. Todella hyvässä kunnossa kyllä kun ei ole ikinä pöydältä liikkunut.
7-10€ noista olen yleensä maksanut, jos olet jossain metron varrella niin voin noutaa joku sopiva päivä poies.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 722
Tätä ylös, mSata SSD hakusessa
Mä voisin purkaa tuon mun Samsung T5:n. Sieltä sisältä löytyis mSATA SSD. Kapasiteetti on 500GB. Mitä hintaa ajattelimme? Suo mulle vaan aika siirtää tiedostoja toisaalle niin tehdään kaupat vaan sen jälkeen samaten!

edit: ja stadissa asun siis...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
497
Mä voisin purkaa tuon mun Samsung T5:n. Sieltä sisältä löytyis mSATA SSD. Kapasiteetti on 500GB. Mitä hintaa ajattelimme? Suo mulle vaan aika siirtää tiedostoja toisaalle niin tehdään kaupat vaan sen jälkeen samaten!

edit: ja stadissa asun siis...
Crystaldiskinfon voisin kurkata niin osaan vähän antaa arviota hinnasta. Myös mallinumero jos vaan onnistuu!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 270
Viestejä
4 280 713
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom