MotoGP

Joo, onhan tuossa varmaan enemmän jännittämistä kuin siinä, kuka voittaa kisat. Mutta sen verran on Jammu uuden äärellä, ettei tuolla tällä kaudella suurempaa menestystä kerätä, tuskinpa ensi kaudellakaan.

Voisi olla hyvä vedonlyöntikohde, kumpi voittaa ensin kisan, Pecco vai Yamaha V4. :devilish:
 
Joo, onhan tuossa varmaan enemmän jännittämistä kuin siinä, kuka voittaa kisat. Mutta sen verran on Jammu uuden äärellä, ettei tuolla tällä kaudella suurempaa menestystä kerätä, tuskinpa ensi kaudellakaan.

Voisi olla hyvä vedonlyöntikohde, kumpi voittaa ensin kisan, Pecco vai Yamaha V4. :devilish:
On, paljonkin enemmän jännittämistä.

Yamaha sanoi että tuo V4:n kisoihin sitten kun se on nopeampi kuin nykyinen inline 4:n. Liekö nyt ainakin lähellä sitä ja haluavat kokeilla kestääkö se kisaviikonloppua.

Jotenkin tuntuu että Yamaha on lopettanut nykyisen pyörän kehityksen. Kesätauon jälkeen jopa Quartararo ollut ns. turistina.
 
Viimeksi muokattu:
tallikaveriaan on 7 pistettä edellä ja tallikaveri ei aja samalla pyörällä vaan tämän vuoden mallilla, morbi viime vuoden. Vai keneen vertasit?
Diggia ei ole rookie eli Aldequeriin viittasin.

Silmät näköjään haritti eli piste-ero onkin 35pts joka johtunee kaadoista.
 
Gyntteri osti tekemistä

IMG_0596.jpeg
 
Ducati on ajanut seinään näiden kuskisopimustensa kanssa

Alex sanoo että haluaa GP26:n (sopimus 2026 loppuun Gresinillä)
Alderquerillä on sopimus jossa saa tehdaspyörän GP26:n.
Rossi ja Uggio sanoo että heillä on vain yksi tehdaspyörä ja kuskien paikat on täynnä.
Ducati on päättänyt että tehdaspyöriä on 3 kpl eli pyörät on jo jaettu.

Kuka taipuu? Alex, Fermin vai Ducati vai kaikki?

Kuskien sopparit on naulattu ensi kauden loppuun.
 
Haluaisi mutta tehdas talli ajaa uusimmilla
Voisivat ajaa vanhemmalla mutta se vaatisi että molemmat kuskit ajaa vanhemmalla specsillä. Mitä lottoatte suostuuko Marc?

Ai niin Diggialla on kans sopparissa GP26:n. Voisiko olla että kaikki Ducatin pyörät on GP26:a ensi kaudella.
 
Ducati on ajanut seinään näiden kuskisopimustensa kanssa

Alex sanoo että haluaa GP26:n (sopimus 2026 loppuun Gresinillä)
Alderquerillä on sopimus jossa saa tehdaspyörän GP26:n.
Rossi ja Uggio sanoo että heillä on vain yksi tehdaspyörä ja kuskien paikat on täynnä.
Ducati on päättänyt että tehdaspyöriä on 3 kpl eli pyörät on jo jaettu.

Kuka taipuu? Alex, Fermin vai Ducati vai kaikki?

Kuskien sopparit on naulattu ensi kauden loppuun.
Eikö noista Alex oo se jolla ei ole sopimusta tehdaspyörästä? Eli siinä joka jää ilman. Tietysti kysymys kuka ajaa toista tehdas Ducatia ens kaudella, voipi olla että Pecco lähtee
 
Jaaha 4x GP26. Ducatilla tuntuu käyvän niin että muut valmistajat alkavat saada kiinni, eli tasoitukset toimivat.
 
Ei ole Marc tai Fabio paljon valittanut GP25:sesta, eihän siitä ole nillittänyt kun koko kauden Pecco. Taisi olla Peccolle paha rasti kun ei voi hirveämmin kopioda Marcin säätöjä(johtuen ajotyylistä) ja Martin vaihtoi tiimiä niin ei niitä voi niitäkään enää ottaa omaan pyöräänsä. Tänä vuonna sitten Marcin voittokulku saanut Peccon ihan pois tolaltaan ja itseluottamus on ihan kateissa. Kyllähän Pecco on paljon enemmän vaikuttanut uuteen pyörään kun Marc Ducatilla ennen kauden alkua.
 
Juu, Pecco on henkisesti roskiksessa. Mutta jos Alex Marquezia katsoo niin onhan tuo GP24 selvästi parempi kuin GP23. GP25 ei tainnut olla edistysaskel varsinaisesti, kyllä se vaan näkyy Ducatillakaan kun ei juuri saa testata.
 
Joo kyllä tuo GP23 oli paljon enemmän jäljessä GP24 pyörästä, nyt GP24 ja GP25 ero lähes olematon niin ei ainakaan mitään järkyttävää edistys askelta ottaneet, kyllä Aprilia ja KTM on saanut eroa kurottua ihan kunnolla. Hondalla myös ihan hyvin pyörä kehittynyt, toivottavasti Yamaha saa myös hyvän pyörän ensikaudeksi. Onhan se epäreilua että toiset saa enemmän testata mutta toisaalta meille faneille hyvä että kilpailu vaan kiristyisi tuosta. Hienoa että Alex saa ensikaudella myös tehdaspyörän alleen.
 
Ei ole Marc tai Fabio paljon valittanut GP25:sesta, eihän siitä ole nillittänyt kun koko kauden Pecco. Taisi olla Peccolle paha rasti kun ei voi hirveämmin kopioda Marcin säätöjä(johtuen ajotyylistä) ja Martin vaihtoi tiimiä niin ei niitä voi niitäkään enää ottaa omaan pyöräänsä. Tänä vuonna sitten Marcin voittokulku saanut Peccon ihan pois tolaltaan ja itseluottamus on ihan kateissa. Kyllähän Pecco on paljon enemmän vaikuttanut uuteen pyörään kun Marc Ducatilla ennen kauden alkua.
Diggia ei ole julkisesti haukkunut pyörää mutta ihan varmasti on tullu kritiikkiä. Ei Peccokaan yleensä huutele julkisesti mutta nyt tilanne on mennyt epätoivon tasolle. Tosin pyörän haukkuminen on ollut 1-2 kertaa paskan kisan jälkeen.

Ei Pecco ole ehtinyt GP25:sta kehitellä ennen Marcia. Marc ajoi GP24 ducatilla heti vikan Barcelonan kisan jälkeen marraskuussa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
287 419
Viestejä
4 928 381
Jäsenet
79 365
Uusin jäsen
happypen1s

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom