Cojin de Raton
Tukijäsen
- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 2 846
Hyvä kausi kyllä ollut. Ensi kautta odotan vielä enemmän koska Marquez Ducatilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No katohan perhana!
Lisätään vielä Acosta joka saa kotarin ekaa kertaa alle. Hauska nähdä mikä kyyti on Fernandeziin verrattuna. Oma veikkaus on että on heti nopeampi.Peccolle ansaittu mestaruus. Herrasmiesmäistä kisaamista ja tasaisen varmaa suorittamista. Mielenkiintoista nähdä ensi kaudella Pecco, Martin ja M. Marquez kamppailemessa keskenään. Tiistain testipäiviä odotellessa. KTM:lle oli tulossa jytky, joka lopulta suli kyllä perinteisesti.
Kallio keekoilee boxissa, kun toimii KTM:n satelitetalli GasGas:n ajokoutsina. Kaippa se Acostakin neuvoja tarvii, kun vehkeet hippasen erilaisia MotoGP:ssä, kuin Moto2:ssa.Vuoden päästä tulee melkoinen kuskisirkus kun suurimmalla osalla soppari loppuu 2024
Sivusilmällä seurailin testejä ja ihan hyvässä kyydissä Marquezin veljekset oli.
Mielenkiintoinen yksityiskohta oli että Mika Kallio hillui KTM:n vaatteissa GasGasin boxissa melkein koko päivän neuvomassa Acostaa.
Kyllä tarvii apuja ja kaverista leivotaan KTM tehdaskuskia 2025. Miller saa hakea muualta hommia ensi kauden jälkeen.Kallio keekoilee boxissa, kun toimii KTM:n satelitetalli GasGas:n ajokoutsina. Kaippa se Acostakin neuvoja tarvii, kun vehkeet hippasen erilaisia MotoGP:ssä, kuin Moto2:ssa.
@JukkaX Joku saattaisi kutsua tuota oppirahoiksi
No meistä se meni ihan hienosti :-D Joo, Firenze se oli.. -01 Ryxin startti sanoi sopimuxen irti vähän ennen määränpäätä.. Pari-kolme työntöä satulla istuen ja kytkin irti, oliko 3. vaihe sisällä ja aina lähti.@JukkaX Joku saattaisi kutsua tuota oppirahoiksi
öööh?
ESS: Kymiringiä ei olekaan myyty
Kouvolan kupeessa sijaitseva moottoriurheilukeskus on vielä ilman uutta omistajaa.www.iltalehti.fi
Sprinttejä vähemmän? RNF saagaan joku käänne? KTM:lle satelliitti? BMW tulee sarjaan? Rossi takas?
Sopisi kyl hyvin. Voisivat repiä nuo siivet hlvettiin ja kieltää säädettävät takaiskarit.Kaikki noista skenaarioista käy mulle.
Siis vielä toinen satelliittitiimi?KTM kysellyt myös mutta Dorna ei ole lämmennyt.
Jep, onhan Ducatin 3 satelliittitalliakin Dornalle ok. Itseasiassa tämä on Aprillian toinen satelliitttitalliSiis vielä toinen satelliittitiimi?
Itseasiassa Trackhouse korvaa Cryptodata RNF - tallin, joten Aprilialla on yksi satelliittitalli ensi kaudellakin. Romanialaissijoittajilta oli jäänyt maksut rästiin, niin Aprilia vei ensin pyörät ja Dorna kisapaikat sarjasta.Jep, onhan Ducatin 3 satelliittitalliakin Dornalle ok. Itseasiassa tämä on Aprillian toinen satelliitttitalli
Hyvä hyvä, tehdas pyörät on aina hyvä. Kunhan eivät valjasta täysin tehdastiimin testaajaksi.Trackhouse saa Oliveiralle tehdas-Aprilian. Samanlainen pyörä käyttöön, kuin Espargarolla ja Vinalesilla.
Major boost for Miguel Oliveira as Trackhouse set to deliver a factory bike
Miguel Oliveira will reportedly ride a factory Aprilia in 2024.www.crash.net
Jos olisi 2 Mrd€ löysää niin ostaisin pois.
Dorna Sports confirms it could be sold
About two months ago, rumors emerged regarding the potential sale of Dorna Sports for a value around 2 billion euros. It has been the promoter of MotoGP and the World Superbike Championship for many years. According to El Confidencial, the sale was on the table from the Bridgepoint fund, holding...motorcyclesports.net
Ensitöiksi
* Mitätöisin Masian mestaruuden
* Kieltäisin siivekkeet
* Rajoittaisin Ducatien määrää
* Antaisin Hondalle ja Yamahalle lisää paukkuja kehittää pyörää
* Antaisin KTM:lle satelliittitallin
Yamahalla oli jo RNF missä mm. Quartararo ja Morbidelli ajoi. Sit ne ei enää halunnut leikkiä Yamahan kanssa ja julkistivat ilman Yamahan tietoa Aprillia diilin kaudelle 2023. Ymmärrän hyvin koska Yamaha ei pystynyt tarjoamaan kunnon pyörää.Vai pitäiskö se satelliittitalli antaa ennemmin Yamahalle kun KTM:llä on jo yksi?
- Aerodynamiikkaan rajoituksia joilla saadaan kaikki siivekkeet pois
- Sutimisenesto/luistonesto pois, keulimisenesto pois, todennäköisesti olisi parasta jos sieltä lähtisi kaikki ajoavustimet pois
- ECUsta mutkakohtainen säätömahdollisuus pois
- Holeshot-laitteet pois
- Korkeudensäätö ajon aikana pois
- Moottorin sylinterien maksimimäärää ylöspäin neljästä
- Rengaspainesääntö järkevämmäksi, jotta palkintojenjaon jälkeen ei tarvitse odotella kuka sen kisan paperilla voitti
- Valmistajalle yksi tehdastiimi ja maksimissaan kaksi satelliittitiimiä
Ja ratoja jos saisi muuttaa, niin ulosajoalueet takaisin hiekaksi niin ei tarvitse kisan jälkeen katsella kenen rengas meni viimeisellä kierroksella minkäkin viivan päältä ja kuka saa minkäkin rangaistuksen.