- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 905
Hyvin jaksoi MM93 ja Honda kisassa. Pecco sai taas vähän painetta niin hiekka kutsui. Ei kestä kasetti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Yllätys yllätysNo nyt ei tartte ens kesää ja Kymiringiä jännittää enään
Kymiringin toimitusjohtaja vahvistaa: MotoGP-kisaa ei voi järjestää Iitin moottoriradalla kesällä 2023
MotoGP-sarjan omistava Dorna Sports ei ole vielä virallisesti julkistanut ensi vuoden kisakalenteria, mutta Iitin moottorirata ei ole kisakunnossa kalenterin valmistumiseen mennessä.yle.fi
No nyt ei tartte ens kesää ja Kymiringiä jännittää enään
Kymiringin toimitusjohtaja vahvistaa: MotoGP-kisaa ei voi järjestää Iitin moottoriradalla kesällä 2023
MotoGP-sarjan omistava Dorna Sports ei ole vielä virallisesti julkistanut ensi vuoden kisakalenteria, mutta Iitin moottorirata ei ole kisakunnossa kalenterin valmistumiseen mennessä.yle.fi
Niin mikä kertoo hyvin tästä lajista, ei nyt oikein auennut mitä tarkotit?Petrucci ajaa tänä viikonloppuna Mir:n pyörää. Totesi BT Sportilla että viikonloppu pelottaa. Kertoo hyvin tästä lajista.
Sitä että kuljettajat sanoo että pelottaa ajaa. Tätä ennen oli analysoimassa rataa ja totesi yhdestä mutkasta "tämä otetaan kaasupohjassa 4 vaihteella ja on pelottava mutka"Niin mikä kertoo hyvin tästä lajista, ei nyt oikein auennut mitä tarkotit?
Olisko? Kyllä se ohi olisi mennyy jos olis päässyEdit: Zarco olisi päässyt Bagnaian ohi mutta ei mennyt. buuu
Olisko? Kyllä se ohi olisi mennyy jos olis päässy
Ei ole, eihän tuolla niin sanota. Siinähän Zarcokin sanoo ettei ollut tarpeeksi selvää paikkaa ohitukseen.Zarco reveals Ducati MotoGP issued instructions for battling Bagnaia
www.motorsport.com
Ducati kieltänyt taistelemasta.
2-3 kierrosta ennen maalia oli ihan Bagnaian kontissa kiinni ja vauhti näytti paremmalta. Sitten vilkaisi taakse ja näki että Marquez on hieman kauempana -> jättäytyi Bagnaian imusta pois.No kyllä se minulle näytti siltä että Zarco nimenomaan halusi päästä Marquezin ja Bagnaian väliin estämään ensin mainitun ohitusyrityxet, mahdollisesti vielä vaaralliset sellaiset.
Discoveryltä kympillä kuussa saa mukavasti suomeksi asiantuntevaa selostustaMotoGP.comin salasanan vaihtopakon jälkeen loppui ilmaisexi siellä katselu. Itävaltalainen ServusTV näyttää näköjään noita ihan alkup. selostuxella. Q nippanappa -> Q2 äsken FP3sta. Crutchlow 13. vain 0,1 s Q:sta ja suorasta Q2 paikasta. Marini tais olla nopei.. eiku M. Marquez.
Et nyt mitään lähdettä laittanut mistä on kyse mutta olisiko kuitenkin rengas lämmöistä joiden kanssa Yamahalla on ollut ongelmia koko kauden? Paineet vaikuttaa lämpöihin hyvinkin paljon kuitenkinFabion ongelma viime kisassa oli jälleen kerran liian suuret rengaspaineet.. Mitää täh? Meinaan että onhan YAMAHA ollu jo 50 vuotta tauotta mukana RR/MotoGP kuninkuusluokan taistelussa, miten ne on voinu viime aikoina unohtaa oikeet rengaspaineet..? :- /
Kauden edetessä Yamaha on jäänyt kokoajan Ducatista ja Quartararo joutuu ja pystyy vetämään koko ajan tuhon rajalla. Vähän vastaava tilanne kuin Hondalla.Quartararo häviää ihan omiin virheisiin, kannua oikein on tarjottu mutta ei.
Ens kausi tulee olemaan mielenkiintoinen jos MM pysyy vain kunnossa.
Pitäs radoilla missä ei niin vahvoilla ole pyörän kanssa malttaa vain ajaa pisteitä, kaatuminen on aina sen 0 pistettä.Kauden edetessä Yamaha on jäänyt kokoajan Ducatista ja Quartararo joutuu ja pystyy vetämään koko ajan tuhon rajalla. Vähän vastaava tilanne kuin Hondalla.
Tämän lisäksi monilla radoilla mutkaisilla hankittu etu sulaa pääsuoralla. Tällä hetkellä vain Kotari on hitaampi. Esimerkkinä vaikka tämä Australia jossa ei ole mikään pitkä pääsuora mutta silti tukkaan tulee Ducatilta 8kmh. Tai Aragon, satelliitti Ducatikin oli 13kmh nopeampi.
Quartararon pääinssi tai joku sanoi tehneensä virheen ilmanpaineitten kanssa. Silmälasinen kikkarapää.Et nyt mitään lähdettä laittanut mistä on kyse mutta olisiko kuitenkin rengas lämmöistä joiden kanssa Yamahalla on ollut ongelmia koko kauden? Paineet vaikuttaa lämpöihin hyvinkin paljon kuitenkin
Montas kaatumista Qualla on vs Pecco? Voit myös laittaa listan kuskeista joka ei ole kaatanut tällä kaudella kisassa.Pitäs radoilla missä ei niin vahvoilla ole pyörän kanssa malttaa vain ajaa pisteitä, kaatuminen on aina sen 0 pistettä.
Minä en verrannut kenenkään muuhun, voit ite laskeskella niinkuin haluat. Loppujen lopuksi turvallinen johto ja alkukauden dominointi on vaihtunut taka-ajoon. Virheitä on varmasti tehnyt tallikin mutta on Qua itsekkin niitä tehnyMontas kaatumista Qualla on vs Pecco? Voit myös laittaa listan kuskeista joka ei ole kaatanut tällä kaudella kisassa.
Nämä ei ole mitään formuloita jossa ajetaan kisassa 5-8sec hitaampia kierroksia renkaita säästellen. Sä et vaan pärjää jos ajat varmasti.
No huh, pikkuvirhe tulluQuartararon pääinssi tai joku sanoi tehneensä virheen ilmanpaineitten kanssa. Silmälasinen kikkarapää.
"Quartararo’s crew chief Diego Gubellini has now admitted in an interview with motogp.com that he made the error in tyre pressure level for the Thailand race, blaming a lack of wet data from the weekend prior to the grand prix for his error."
Quartararo breaks silence after Thailand MotoGP disaster
www.autosport.com
Yritin sitä avata että jokainen kuski tekee tuolla virheitä koska niitä ei voi välttää. Tai no välttää voi mutta sitten sijoitus on ynnämuut.Minä en verrannut kenenkään muuhun, voit ite laskeskella niinkuin haluat. Loppujen lopuksi turvallinen johto ja alkukauden dominointi on vaihtunut taka-ajoon. Virheitä on varmasti tehnyt tallikin mutta on Qua itsekkin niitä tehny
Toki jokainen tekee virheitä mutta kun Quartararo ei virheitä tehnyt alku kaudesta ja johti ylivoimaisesti. Sitten kun Becco pääsi lähemmäs on virheitä alkanut tulla koko ajan, isoja ja pieniä. Voi tietysti johtua pyörästä, tätä on vaikea sanoa kun Yamahalla ei kukaan muu ole pärjännyt missään vaiheessa kautta.Yritin sitä avata että jokainen kuski tekee tuolla virheitä koska niitä ei voi välttää. Tai no välttää voi mutta sitten sijoitus on ynnämuut.
Nepalla?Auts Nepalle highsider ja nilkka poikki
Kävihän tuo edellä mutta ei päässyt mihinkään, lopussa meinasi vielä ajaa kopiksi että kyllä tuo näytti ihan tosissaan ottavan.Bastianini ajelee taas terveisiä Peccon perässä Oksettaa tällainen tallipeli.
Voitto on ainoa mitä pystyy tekemään, loppu ei ole omissa käsissä. Toisaalta jos ottaa keulan ja Bagnaialla ei kasetti kestä niin sit kaikki on mahdollista.Pahoin pelkään että Quartararo on katollaan hyvin nopeasti tässä kisassa.