Moto GP, Moto 2, Moto 3 - Kisaviikonloput

Olihan mielenkiintoinen kilpailu ja sai jännittää loppuun asti, en kyllä ymmärrä tuota Marcin rangaistusta, oli ensimmäisenä mutkassa eikä ollut osumaa ja silti joutui antamaan sijan Acostalle..Beziltä helppo virhe. Aprilia on kyllä vahva.

Oliko tuo nyt välttämättä ihan rankun arvoinen temppu?
Minusta oli ihan oikein että tähän nyt puututaan. Olen katsonut liian monta vuotta tuota blocking pass perseilyä tässä lajissa. Ja kyllä Martin olisi kuulunut saada Misanossa 2024 myös rankkua Enean blokkaamisesta.

Veikkaan että tuomaristo on nähnyt pyörien datasta että Marquez hidasti enemmän kuin aiemmilla kierroksilla.

@junkki112 Näyttääkö tutulle? Nyt ei onneksi ollut märkää nurmikkoa.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/65BA8sKew2E?si=3sWWvMKx2pP4IU0c

Viimeksi muokattu:
Kyllä rangaistus olisi ollut kilpailun alussa paikallaan Alex Marquezille joka ajoi Digin ulos mutta tuossa jälkimmäisessä tilanteessa Marcin ja Pedron välillä ei ollut kontaktia ollenkaan ja Marc ajoi omalla linjallaan mutkaan ensimmäisenä ilman osumaa. Toki tuomarit näkivät tilanteen toisin niin ei siitä enempää vaan itse kilpailua odottamaan. Oli kaikenkaikkiaan hieno aloitus kaudelle niin tästä on hyvä jatkaa 👍

Kyllä rangaistus olisi ollut kilpailun alussa paikallaan Alex Marquezille joka ajoi Digin ulos mutta tuossa jälkimmäisessä tilanteessa Marcin ja Pedron välillä ei ollut kontaktia ollenkaan ja Marc ajoi omalla linjallaan mutkaan ensimmäisenä ilman osumaa. Toki tuomarit näkivät tilanteen toisin niin ei siitä enempää vaan itse kilpailua odottamaan. Oli kaikenkaikkiaan hieno aloitus kaudelle niin tästä on hyvä jatkaa 👍
Oli pakko katsoa uusintana mitä tuossa ekalla kierroksella tapahtui. Vai olisiko rankku pitänyt antaa Fernandesille jonka takarengasta Alex väisti? Jos Alex olisi jarruttanut lujempaa niin Acosta olisi tullut konttiin. Olisiko muuten myös Zargolle pitänyt antaa rankkua kun Alex joutui väistämään ulkopuolelle seuraavalla suoralla? :wtf:

Nämä ekat kierrokset on aina erilaisia kuin viimeiset. Mutta eteenpäin.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 496
Jäsenet
81 995
Uusin jäsen
Pelaaja22

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom