Cojin de Raton
Tukijäsen
- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 2 846
Tässäpä tämä kisa tiivistettynä.Kisan alku 5/5 ja sitten lähetyksen ohjaus 1/5 kun ei näyttänyt muita vääntöjä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tässäpä tämä kisa tiivistettynä.Kisan alku 5/5 ja sitten lähetyksen ohjaus 1/5 kun ei näyttänyt muita vääntöjä
Tänään ei edes auttanut se että M. Marquez järjesti ohitus shown kaadon jälkeen.Aina ihmetyttänyt näissä, et miksi niin harvoin näytetään noita keskikastin vääntöjä vaikkei kärjessä tapahtuisi mitään?
En tiennyt tästä, katsoin kylläkin kisanTänään ei edes auttanut se että M. Marquez järjesti ohitus shown kaadon jälkeen.
Siihen se minusta jääkin. Toinen ajaa perseellä ja toinen ajaa laskelmoidusti tallin datainssien avulla robottina.Mites näätte Bagnaia vs Valentino Rossi?Voiko noita edes verrata?Kummatkin italialaisia..
Pecco vielä venytti kisaan ratkaisun
Onhan se kova kuski ja tykkään todella kaverin tyylistä. Odotan innolla mitä kaveri saa Apriliasta irti ensi kaudella. En jaksa uskoa että Espargaro & Vinales sai kaikkea irti.Martin mulle ehdoton suosikki viime kaudesta lähtien.
Jotenki on huomattu että Martinia kannatat .Veikkaan että seuraavaksi alkaa itku pistelaskusysteemistä.
Korjataan että numero 1 itselle on Quartararo mutta Martin on kyllä uinut rinnalle toiseksi suosikiksi.
Jep, varmaan Peccon hylkiminen tullut Quartararon 21-22 taisteluista.Jotenki on huomattu että Martinia kannatat .
Nyt ei muuta kuin odotellaan seuraava kautta, jospa Yamaha palais kärkeen takas ja miten Acosta menee ensi vuonna. Itsellä ei kyllä ole mitään odotuksia että Martin Aprilialla pärjää
Round | Total attendance |
Qatar | 40,343 |
Portimao | 174,614 |
America | 122,559 |
Jerez | 181,289 |
Le Mans | 297,471 |
Catalunya | 176,684 |
Mugello | 156,676 |
Assen | 192,554 |
Sachsenring | 252,826 |
Silverstone | 117,867 |
Red Bull Ring | 150,187 |
Aragon | 107,421 |
Misano 1 | 163,558 |
Misano 2 | 82,024 |
Mandalika | 121,252 |
Motegi | 80,131 |
Phillip Island | 90,685 |
Chang | 205,343 |
Sepang | 184,923 |
Barcelona | 134,848 |
Total | 3,033,255 |
Sanotaan nyt vielä että en kyllä Peccon pärjäämiseen Markin tallikaverina usko yhtään sen enempää kuin Martinin ApriliallaJep, varmaan Peccon hylkiminen tullut Quartararon 21-22 taisteluista.
Ihan kivasti muuten ollut jengiä kisoissa paikalla
Aki on melkoinen intiaanipäällikkö kun yli puolet gridistä taitaa olla hänen suojattejaan.Ai niin sulka hattuun taas Aki Ajolle. Martin on hänen suojatteja.
Aika harva taitaa uskoa Peccon mahdollisuuksiin.Sanotaan nyt vielä että en kyllä Peccon pärjäämiseen Markin tallikaverina usko yhtään sen enempää kuin Martinin Aprilialla
Vielä erikseen vastaus, tuskin tulee. Mestari löytyy KTM(Acosta) tai Ducati( Marc ). Varma tietoEns vuonna sit Aprilialla mestaruus?
Eiköhän Ducati vie ensi vuonnakin mutta mitä tekee Yamaha ja Aprilia. KTM on kadonnut täysin kuvasta eikä siellä tunnu olevan punaista lankaa nyt.Vielä erikseen vastaus, tuskin tulee. Mestari löytyy KTM(Acosta) tai Ducati( Marc ). Varma tieto
E: tai sitten Yamaha palaa normi tasolleen jolloin Quartararo
KTM:llä on lupaavin kuski pitkiin aikoihin, siitä on ainakin helpompi lähteä etenemään. Omasta mielestä koko kautta katsoen KTM on ollut jo nyt parempi pyörä kuin Aprilia tai Yamaha. Ducati toki ykkönen on mutta toivossa on hyvä elää, Yamaha yllättääEiköhän Ducati vie ensi vuonnakin mutta mitä tekee Yamaha ja Aprilia. KTM on kadonnut täysin kuvasta eikä siellä tunnu olevan punaista lankaa nyt.
Nyt vaihtui logokin.
On tottakai, nyt vaan Pedron pitää ottaa kehitysvastuuta. Onnistuuko, en tiedä. Aprilia heitti pyyhkeen kehään 2024 pyörän kanssa jo kesällä. Yamahalla taas on tulossa V4 moottori. On paljon kysymysmerkkejä ilmassa heillä niin ei uskalla sanoa mitään. Täytyy katsoa tiistain testit.KTM:llä on lupaavin kuski pitkiin aikoihin, siitä on ainakin helpompi lähteä etenemään. Omasta mielestä koko kautta katsoen KTM on ollut jo nyt parempi pyörä kuin Aprilia tai Yamaha. Ducati toki ykkönen on mutta toivossa on hyvä elää, Yamaha yllättää