Mortal Kombat Legacy Kollection

Onks kukaan hakannut tätä jo? Mua ei uudet mortalit kiinnosta mutta ihan nostalgiamielessä ois hauska hakata MKII ja Trilogy. Oon yrittänyt selainversioita joskus pelata mutta niihin ei saa kunnoilla näppäinasetuksia konfattua. Mietin kanssa onko tossa fatalityen kanssa mitään helpostusta, vai pitääks ne liikesarjat muistaa ulkoa. Miltäköhän tää näyttää 32" tuumaisella pelinäytöllä :D

Hyvin näyttäs ainakin olevan paketilla hintaa! SNESillä tuli kakarana pelattua yköstä ja kakosta mutta muistelisin että pelimekaniikaltaan street fighter -sarja oli niskan päällä.

Onks kukaan hakannut tätä jo? Mua ei uudet mortalit kiinnosta mutta ihan nostalgiamielessä ois hauska hakata MKII ja Trilogy. Oon yrittänyt selainversioita joskus pelata mutta niihin ei saa kunnoilla näppäinasetuksia konfattua. Mietin kanssa onko tossa fatalityen kanssa mitään helpostusta, vai pitääks ne liikesarjat muistaa ulkoa. Miltäköhän tää näyttää 32" tuumaisella pelinäytöllä :D

Videoiden perusteella ainakin jossain peleissä on one button fatality options valikossa.
Itse olisin ostanut jos jokaisessa pelissä olisi infinite health valinta.
Nostalgia huuruissa ostin ekat kolme peliä gogista parilla eurolla eikä toivoakaan päästä läpi edes helpoimmalla ilman huijauksia sillä mä en ole ihan hetkeen nähnyt niin törkeää input reading paskaa mitä tekoäly noissa harrastaa.

Amigalla aikoinaan pelasin kakkosen jopa very hardilla läpi joten oli pakko katsoa tubesta millainen se amiga versio oli ja kyllähän sen näki heti ettei tekoäly kuseta ollenkaan niin pahasti mitä pc versiossa.
PC versiossa voit olla vaikka vastustajassa kiinni ja jos koitat tehdä sub-zerolla sen jäädytyksen (alas, eteen, low punch) niin just sillä vitun millisekunnilla kun painat lyöntiä niin tekoäly blockaa ihan joka kerta.
Tekoäly pystyy tietenkin myös tekemään monimutkaisemmatkin erikoisliikkeet välittömästi sillä mitäs sitä turhaan samoilla säännöillä pelaamaan.

Eniten tuossa kokoelmassa kiinnostaa ne kaikki videot, mutta en mä pelkästään niiden takia osta ennen kuin hinta on alle 20e.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 210
Jäsenet
79 964
Uusin jäsen
tuhtilasse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom