Monen näytön työ-setuppi

Aiemmin minulla on ollut kotona työkoneeseen kiinnitettynä thinkPad telakka ja siinä kaksi 24" näyttöä display portin kautta, sekä kiinni pöytään kiinnitettävällä tupa monitor armeilla. Nyt sain kaksi 27" näyttöä, jotka korvasin noilla. Aloin kuitenkin miettimään, että jos laittaisin vanhemman 24" keskelle ja sivuille pystöön uudemmat 27". Onko mitään mielipidettä?
Lisäksi telakassa on vain kaksi display liitäntää, yksi hdmi ja yksi vga. Vanhemmassa näytössä ei ole hdmi mutta muut ovat ja lisäksi dvi. Miten kytkisin näytöt? Laitanko 27" monitoireihin 1xDisplay + 1xHDMI sekä 24" Display, vai 2xDisplay + 24" VGA?

Viimeksi muokattu:
Aiemmin minulla on ollut kotona työkoneeseen kiinnitettynä thinkPad telakka ja siinä kaksi 24" näyttöä display portin kautta, sekä kiinni pöytään kiinnitettävällä tupa monitor armeilla. Nyt sain kaksi 27" näyttöä, jotka korvasin noilla. Aloin kuitenkin miettimään, että jos laittaisin vanhemman 24" keskelle ja sivuille pystöön uudemmat 27". Onko mitään mielipidettä?
Lisäksi telakassa on vain kaksi display liitäntää, yksi hdmi ja yksi vga. Vanhemmassa näytössä ei ole hdmi mutta muut ovat ja lisäksi dvi. Miten kytkisin näytöt? Laitanko 27" monitoireihin 1xDisplay + 1xHDMI sekä 24" Display, vai 2xDisplay + 24" VGA?
Displayportit ja hdmi tietysti. Vga on antiikkinen fossiili.

Riippuu tietysti käytöstä, ja omista mielyttmyksistä.

itse haluan ison näytön päänäytöksi ja sitten kakkos näyttönä voi olla pienempi.

Thinkpadin telakoilla on ollut ongelmaa saada toimimaan kolme näyttöä jos on isoja näyttöjä (virrankulutus). Kannattaa kokeilla vähän miten toimii parhaiten, vaihtaa hdmi ja displayn paikkoja riippuen vähän telakan spekseistä. Inhottavaa jos kolmanteen näyttöön ei saa kunnon resoluutioita. Itse sain toimiin parhaiten lisäämällä isommat näytöt displaylla ja pienemmät hdmi:llä.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 701
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom