moi minulla on kysymys windows 11 päivitys laiteeseen jota ei tueta

Liittynyt
19.12.2022
Viestejä
19

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
moi minulla on kysymys windows 11 päivitys laiteeseen jota ei tueta saako ei tuettu laite windows 11 ominaisuus päivityksiä windows updaten kautta olenkaa vai pitääkö minun aina asentaa manuaalisesti
se koneseen
ja löysin tämösen sivun missä sanotiin
onko tämä artikeli pitävä jos on tehnyt kekisterin ne jotkut muokkaukset
auttakaa minua


linkki

Kuinka päivittää Windows 11 22H2:een laitteistolla, jota ei tueta. - wintips.org - Windowsin vinkit ja toimintaohjeet
Windows 11 asennus laitteeseen jota se ei tue on vaikeuksien kerjäämistä. Suosittelen unohtamaan koko päivityksen ja käyttämään seuraavassa postauksessa normaalikokoista fonttia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 171
Ei millään pahalla, mutta tämä menee pahimmillaan siihen, että saa sen Windows 11 asennettua, mutta se ei päivity, koska laitteistoa ei tueta. Sitten riskerataan tietoturva ja tulevaisuuden yhteensopivuus ja tätä ei välttämättä edes huomata.

..eli auttamalla tässä, voi tehdä vielä kysyjälle karhunpalveluksen. Pitäisi sitoutua hoitamaan homma siihen pisteeseen, että päivitykset rullaavat jollain prosessilla, eikä vaan "näin asennat sen tietyn version".
 

Griffin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 171
moi minulla on kysymys windows 11 päivitys laiteeseen jota ei tueta saako ei tuettu laite windows 11 ominaisuus päivityksiä windows updaten kautta olenkaa vai pitääkö minun aina asentaa manuaalisesti
se koneseen
ja löysin tämösen sivun missä sanotiin
onko tämä artikeli pitävä jos on tehnyt kekisterin ne jotkut muokkaukset
auttakaa minua


linkki

Kuinka päivittää Windows 11 22H2:een laitteistolla, jota ei tueta. - wintips.org - Windowsin vinkit ja toimintaohjeet
Todennäköisesti MS ei anna asentaa ainankaan isompia päivityksiä suoraan.
Lisäksi, jos prossu ei tuo jotain vaadittua käskykantaa tms, niin voi tulla kummia ongelmia.

Kokeilemallahan se asia selviää. Toki, mikset käytä laitteistoa loppuun win10:llä, sitä vielä tuetaan muutama vuosi ja voi sitä sitten käyttää vuoden-muutaman virallisen tuen loputtuakin..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 454
Viestejä
4 215 483
Jäsenet
71 056
Uusin jäsen
MCBace

Hinta.fi

Ylös Bottom