• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Moi 50/100M 4G liittymät, 15/18€, Moi Mobiili

Minulla täysin sama homma tänään. Telialta tarjosivat Rajatonta 100M liittymää hintaan 11,99€/kk (12kk) + 60 € lahjakortti Lidliin.
En maininnut tarjousta chatissa. Kerroin vaan että haluaisin heiltä 50-100M rajattoman puhelinliittymän. Pyysivät että saako soittaa ja tarjosivat puhelimessa täsmälleen tuon paketin. 180€ lahjakortteja nyt sitten tulossa...

Viimeksi muokattu:
Telian winback tarjous puhelimessa 100M 4G 7,99€/kk (24kk) + 20€ pois ekoista laskuista + 30€ LIDL.
Tätä ennen toki tarjosivat sähköpostilla ja tekstarilla 200M 5Gtä 19,99€/kk + 50€ LIDL
niin siis kelle vaihtaessa heittivät tämän winback tarjouksen? toki aika pitkä lukitus jos joutuu 2v olemaan tällä

itse kun joskus dnalle laittanut viime vuosien aikana pariin kertaan spostilla viestiä niin eivät ole mitään halpaa koskaan tarjonneet liittymäksi, vain niitä sika-normihintaisia. Nollan prosentin kiinnostus nöyryyttää itseään mankumalla jotain mitä ei kuitenkaan todennäköisesti saa. ja toki sitten Elisan yms liittymät oma lukunsa kun hinnat tähtitieteellisiä.

niin siis kelle vaihtaessa heittivät tämän winback tarjouksen? toki aika pitkä lukitus jos joutuu 2v olemaan tällä
DNAlle olimme menossa.
2 vuotta joutuu tai saa, miten sen nyt ottaa. Ihan hetkeen ei ole alle 10€/kk tullut maksettua liittymästä. Mikäli nopeaa 5Gtä johonkin tarvitsisi tuona aikana, niin olen aika varma että onnistuu vaihtaa liittymätyyppiä.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 177
Jäsenet
80 433
Uusin jäsen
j_i

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom