Lahjoitetaan Modaus/Custom Buildi palvelu - 0€ - Helsinki - Posti

BTA

Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
659
En tiedä postaisinko tänne, mutta laitetaan nyt. Poistan jos rikkoo sääntöjä jotka ei ole tulleet eteen.

Etsitkö normaalista poikkeavaa tietokonetta tai kaipaatko siistiä buildia, mutta et halua/ehdi/mahdollisesti osaa rakentaa sitä?
  1. Rakennan harrastuksena custom tietokoneita/muita projekteja, joista teen ajan salliessa videoita omaksi ja muiden iloksi.
  2. Rakennan sinulle koneen osien hinnalla, eli ilman lisäkuluja. (jos modailuun tarvitsee kalliimpaa palikkaa, veloitan niistä ostohinnan)
  3. Joko jo sinulla olevista komponenteista tai uusista.
  4. Jos tarvitsee postitella, sinä maksat postikulut.
Tässä muutamasta julki olevasta projektista kuvia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
25
Kiinnostaako auttaa noviisia modaamisessa alkuun ja toimia mentorina harrastuksen aloittamisessa?
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Huikea asenne sulla, peukut :) Millaisella aikataululla teet? Custom-kaapelointi koneeseen kiinnostaisi mutta olen turhan laiska aloittamaan.
 

BTA

Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
659
Huikea asenne sulla, peukut :) Millaisella aikataululla teet? Custom-kaapelointi koneeseen kiinnostaisi mutta olen turhan laiska aloittamaan.
:thumbsup: - Asenne pitää olla kohdillaan, muuten on moni asia kovin vaikeaa! Muutamat projektit kesken mutta saatavuuksien myötä toinen ainakin venyy loppu kuuhun. Paljon kaikkea tekeillä, mutta järjestely kysymys mitä kaikkea ehtii. Laitan viestiä YV->:hmm:
 

BTA

Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
659
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mikä tuossa sini johtoisessa koneessa on kotelona käytetty?
Playstation 2 Gen 1 (fatps2) - Build logi
 

BTA

Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
659
Kiireitä pitänyt ja en ole päivitellyt pitkään aikaan mitään julkisesti. Ensimmäinen projekti siis valmistui käyttäjälle @colkoni jo hyvä aika sitten. Tässä muutama projekti kuva!



Mitäköhän sitten seuraavaksi :kahvi: (uppia)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
694
Kiinnostaisiko sleevata ja lyhennellä muutamia johtoja (PSU, USB, PWM) ?

//EDIT: Olis mulla kyllä mahdollisesti mielessä vähän isompikin projekti NR200P:hen.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 353
Viestejä
4 158 155
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom