Myyty Modattu MSI GTX 980 4gb (Pudasjärvi)

Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
180
Myytävä tuote: MSI GTX 980 4gb + Noctua NF-F12 industrialPPC 3000rpm ja 2000rpm
Hinta: 165e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista tai täältä n.2018 pojan koneeseen, josta siirtyi mulle keväällä 2021. Tuulettimet Jimm's 13.2 ja 25.3.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei kortilla, mutta tuulettimilla ostopäivästä 6v (kuitit löytyy)
Muuta huomioitavaa:

Hyvä näytönohjain, jota tuunattu vähän paremmaksi.

Alkuperäisista tuulettimista toinen meni rikki ja sitä testaillessa ilmeisesti kärähti tuulettimien ohjaus kortilta.

Alkuperäiseen jäähdytinrivastoon on kiinnitettynä 2 kpl Noctuan industrial sarjan tuulettimia, toinen NF-F12 industrialPPC-3000rpm (25.3.2021, 6v takuu) ja toinen NF-F12 industrialPPC-2000rpm (13.2.2021 6v takuu). Maalattu valkoinen shroud, tehty tukevasta pellistä, johon leikattu tuulettimille ja MSI-lohhari logolle reiät. Tuulettimet kiinnittyy neljällä nippusiteellä jäähdyttimeen ja niiden kiinnitykset on kohtuullisen helppoa irroittaa ja uusia.

Tahnat on vaihdettu ja lämpötyynyt uusittu viime keväänä.

Korttia on ajettu vain pelikäytössä ja lämpötilat haettu max 70 asteen kieppeille. Afterburnerilla ollut käytössä +150 core ja +300 memory kellot. Menisi vähän lujempaakin, mutta en jaksanut lopulta alkaa säätämään enempää.

HUOM!
Tuulettimien ohjaus on otettu Noctuan haaroittimella (3000rpm tuuletin on rpm-tunnistuksellisessa liitännässä) normaalista emolevyn PWM-liittimestä. Ohjaukseen olen käyttänyt FanControl sovellusta (Remi Mercierin softa, jota päivitetään aktiivisesti), jossa saa haettua näytönohjaimen lämmönohjauksen lähteeksi plus ohjaamaan koneen kaikkia tuulettimia haluamien lämmönlähteiden mukaan. Toiminut erittäin hyvin ja luotettavasti. Suosittelen.
Kortti ei siis ole ihan suoraan plug-and-play, vaan vaatii hieman tuntemusta. Kun tuuletinhallinnan saa laitettua päälle, on kortti huoleton värkki.

Kortista lisätietoa allaolevasta threadista, siellä olen kertonut mitä olen värkkäillyt siihen:

Myynnissä, koska tuli sattumalta löydettyä tehokkaampi tilalle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Pudasjärvi
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Käteinen/Mobilepay/Tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 954
Viestejä
4 272 295
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom