MobilePay vaatii joka tapauksessa pankkitunnistautumisen?

Eli kysymykseni on että vaatiiko muilla melkeenpä aina ( sanotaan että 4/5 kerrasta ), joka tapauksessa pankkitunnistautumisen kun maksaa mobilepaylla vai onko mulla itellä joku ongelma ton kanssa? Alkanut tekeen tätä ehkä tässä vuoden sisään iha mutulla heittämällä.

Jos tää on ihan yleinen käytäntö nykyään, niin menee aikalailla koko apin tarkotus, kun kuitenkin joutuu saman pankkimaksun käymään joka kerralla.

Oon myös aspasta heiltä nyt koittanut saada jotain vastausta pari viikkoa mutta siellä ei kyllä ole ketään ikinä töissä, enkä googlettamallakaan mitään löytänyt, niin kysäistään nyt vielä täällä.

Mitä maksua tässä tarkoitetaan? Maksatko jotain verkkokauppa ostosta esim luottokortilla MobilePay:n kautta?

Ei tule kovin useasti käytettyä ehkä 2-4 kertaa kuussa. OP debit kortti ja pankkitili on mobilepayhin laitettu ja maksut ovat vaihdelleet 20e -1000e välillä esim tänä vuonna. Ymmärrän toki että esim tonnin ostoihin haluaa varmistuksen ja hyvä niin, mutta sitte jos on joku tommonen että vklp tilaa ruokaa parilla kympillä, niin siihenkin vaatii yleensä tuon OP:n tunnistautumisen.

Onko useammassa puhelimessa käytössä? Silloin ainakin tekee tuota. Samoin tuntuu tekevän usein kun ko. sovellus päivittyy. On kyllä hiton ärsyttävää, kun ajatteli vain pikaiseen maksaa ja pitääkin alkaa tunnistautumaan ym.

Onko useammassa puhelimessa käytössä? Silloin ainakin tekee tuota. Samoin tuntuu tekevän usein kun ko. sovellus päivittyy. On kyllä hiton ärsyttävää, kun ajatteli vain pikaiseen maksaa ja pitääkin alkaa tunnistautumaan ym.
sama luuri ollut kolmisen vuotta, että ei pitäis olla muissa kun omassa. ja joo menee vähän ton koko homman tarkotus kun voisi suoraan sit vaan pankkimaksulla laittaa ja jättää mobilepayn kokonaan siitä välistä.

Eli kysymykseni on että vaatiiko muilla melkeenpä aina ( sanotaan että 4/5 kerrasta ), joka tapauksessa pankkitunnistautumisen kun maksaa mobilepaylla vai onko mulla itellä joku ongelma ton kanssa? Alkanut tekeen tätä ehkä tässä vuoden sisään iha mutulla heittämällä.

Jos tää on ihan yleinen käytäntö nykyään, niin menee aikalailla koko apin tarkotus, kun kuitenkin joutuu saman pankkimaksun käymään joka kerralla.

Oon myös aspasta heiltä nyt koittanut saada jotain vastausta pari viikkoa mutta siellä ei kyllä ole ketään ikinä töissä, enkä googlettamallakaan mitään löytänyt, niin kysäistään nyt vielä täällä.
Käytätkö sovellusta vain yhdellä päätelaitteella vain usealla eri päätelaitteella?

Viikottain käytössä, debit-kortti asetettu maksukortiksi, eikä tarvitse koskaan tunnistautua pankkitunnuksilla. Puolisolta kysyin, niin sama homma.

Itsellä MobilePay asennettu kahteen luuriin, mutta viimeisen vuoden ajan käytetty vain yhdellä puhelimella. Puolisolla asennettu vain yhteen luuriin.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 123
Jäsenet
77 425
Uusin jäsen
tenska00

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom