MobilePay ongelma

Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
156
Mikä mahtaa olla ongelma, kun toiselle henkilölle maksaessa valitta "käytä maksuun debit korttia"? Mutta tuo minun kortti on credit/debit korttia. Pitääkö siis luoda erillinen kortti joka on pelkästään debit?
Ennen toiminut.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 021
Käyttäjien välisissä rahasiirroissa ei enää toimi luottokortti. Jos kortti tosiaan on yhdistelmäkortti (credit/debit), niin siinä pitäisi olla myös erikseen debitin tiedot, jotka voit syöttää Mobilepayihin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 666
Ainakin Nordealla ja S-pankillq yhdistelmäkortin debit-puolen numero turvalukuineen löytyy kortin taustapuolelta.
Näinhän se toimii. Debit- ja creditkortit ovat eri kortit samalla fyysisellä kortilla. Ero erillisiin on vain tekninen vittumaisuus. Vanha klisee käyttöohjeiden lukematta jättämisestä on ainakin voimissaan. Kyllä tällaiset pitäisi tietää jos käyttää ylipäänsä mitään korttia. Voi ummikkona äkkiä digitaalinen pankkikäyttöliittymä purra perseeseen ja tulla orpo olo. Jos ihan ABC on hukassa, voi helposti langeta vedätyksiin kuten seniilit.

Itse en ole koskaan yhdistelmäkorttia halunnut koska se on perseestä. Kerran meinasin kovan tyrkytyksen jälkeen sellaisen ottaa euron kuukausisäästön takia, ja silloin yllättäen juuri Netsin arpakone totesi minut sen ainoan kerran luottokelvottomaksi, vaikka olin käsittääkseni silloin enemmän tasapäistävään muottiin sopiva kuin koskaan ennen tai jälkeen sen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 332
Näinhän se toimii. Debit- ja creditkortit ovat eri kortit samalla fyysisellä kortilla. Ero erillisiin on vain tekninen vittumaisuus. Vanha klisee käyttöohjeiden lukematta jättämisestä on ainakin voimissaan. Kyllä tällaiset pitäisi tietää jos käyttää ylipäänsä mitään korttia. Voi ummikkona äkkiä digitaalinen pankkikäyttöliittymä purra perseeseen ja tulla orpo olo. Jos ihan ABC on hukassa, voi helposti langeta vedätyksiin kuten seniilit.

Itse en ole koskaan yhdistelmäkorttia halunnut koska se on perseestä. Kerran meinasin kovan tyrkytyksen jälkeen sellaisen ottaa euron kuukausisäästön takia, ja silloin yllättäen juuri Netsin arpakone totesi minut sen ainoan kerran luottokelvottomaksi, vaikka olin käsittääkseni silloin enemmän tasapäistävään muottiin sopiva kuin koskaan ennen tai jälkeen sen.
Enpä ole +30v aikana kokenut yhdistelmäkorttia vittumaiseksi kertaakaan.... En oikein mitään haittaa siitä keksi vaikka kuinka mietin :D
Meitä on niin moneen junaan...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 092
Viestejä
4 278 250
Jäsenet
71 597
Uusin jäsen
2teemu

Hinta.fi

Ylös Bottom