Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Mutta sen ei tarvitse olla fyysinen kortti. iPhonella tosin se Walletin s-etukortti ei toimi noiden skannerien kanssa, mutta Androidilla voit käyttää joko S-mobiilia tai Älybonaria sen skannerin lunastamiseen.
Sitten mulle annettu väärää infoa tai se on muuttunut sen jälkeen kun olen ottanut sen käyttöön.

Sitten mulle annettu väärää infoa tai se on muuttunut sen jälkeen kun olen ottanut sen käyttöön.
Se on alusta asti toiminut puhelimella. Vaikka toki silloinkin väitettiin, että vaatii fyysisen kortin.

Täällä oli alkuun, kun skannerit tulivat kauppaan, henkilökuntaa siinä skannereilla "auttamassa ja esittelemässä käyttöönottoa" ja jakoivat suklaata niille, jotka ottivat tuon ekaa kertaa käyttöön.

Muistan kun mainitsivat, että ei toimi puhelimella vaan vaatii fyysisen kortin. Oli hieman hämmästynyt kun vein puhelimen tunnistimen kohdalle ja iloisesti skanneri avautui ihan ilman fyysistä korttia.

Eli henkilökuntakaan ei ainakaan täällä tiennyt, tai jostain syystä halusivat jakaa väärää tietoa.

Pahoittelen peruskysymystä viikon verran käyttöä alla.

Pari kertaa tullu painetta ku Google Wallet iskeny huutomerkin. Esim. tänään luki Plussat, siitä avas Google Walletin ja ei ottanu maksua. Mulla sormenjälki ja naamatunnistus (Pixel 9). Riittääkö kun vaan rauhassa nostaa puhelimen hetkeksi naaman eteen ja sit heti uusi yritys. Sormenjälkitunnistus ei onnistu, ku näytössä sormenjälkianturi ja ei näytä missään mihin kohtaan painetaan sormi. vtuttaa ku aina on joku vinkumassa et mikä kestää. Puolisokaan ei enää ota mobiilimaksua käyttöön kun ei toimi ku junan vessa.
Boldaus oma. Oma Honor ei näytä sormenjäljen kuvaa lukijan kohdalla joka tilanteessa, mut kyllä lukija silti lukituksen avaa, kun vain laittaa sormen siihen kohdalle. Tätä tosin ei kovin usein tarvitse tehdä, kun kasvojentunnistus on sen verran nopea.

Mobiilibonus, google wallet ja kuviolukitus. Taitaa ajalta ennen lukitusvaatimusta olla ne sormilla laskettavat kerrat, kun kassa työntää kuittia käden vielä ojentaessa puhelinta kohti maksupäätettä. Viime aikojen normi tuntuu olevan että odotetaan yksi fail ennen kuin maksu onnistuu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 378
Jäsenet
74 122
Uusin jäsen
Elmeri Hannukainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom