Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Damn, itse odotin Whittaker vs Romero matsia, mutta käyhän tuo Kiviotekin Jölliä vastaan.Whittaker loukkas ittensä, joten Romero ja Rockhold vääntää interim-tittelistä UFC 221:ssä.
Robert Whittaker out of UFC 221 with injury, Luke Rockhold to fight Yoel Romero for interim title
Khabibin pystyottelussa on paljon puutteita joten mitä kauemmin ottelu kestää pystyssä sen paremmat saumat Fergulla on.
Hieman ristiriitainen fiilis tulevasta cardista: pääottelut tulee olemaan timanttista mättöä, mutta muuten koko kortti on aika vaisu(yksi top 10 rankattu ottelija, siis aivan jämäkortti muuten). Olen jo tovin miettinyt viaplayn laittoa jäähylle, koska oikeata vastinetta rahalle ei saa ja esim. Tämä kortti vain sinetöi sen päätöksen. Useat illat näkyvät kuitenkin kokonaan ufc-fightpassin kautta ja hieman myöhemmin myös loput. En tiedä mikä Ufc:lle on tullut, mutta homma alkaa vaikuttamaan puhtaalta rahastukselta. Nykyään main-carditkin on täynnä rankkaamattomia ottelijoita tai kiertueiden kohdemaiden nobody-ottelijoita Serranon kinkku on pitänyt korttien tasoa yllä ottelemalla lähes jokatoisella kortilla Osa "rankattu" ottelee lähes kerran kahdessa vuodessa...
Bellator näyttäisi olevan kehäraakkien hautuumaa. 90% tunnetuista taitaa olla parhaimmat päivänsä nähneet...UFC on päästänyt huomattavia määriä rankattuja/myyviä janareita Bellatorin puolelle esim. Mousasi, MacDonald, Nelson, Davis, Rampage, Bader, Sonnen, Henderson... Ei ole ihme ettei korteille saada tarpeeksi "star poweria". Eventien määrää pitäisi laskea huomattavasti ettei lopputuote vaikuttaisi niin laimealta.
Kelvollinen take down-defense ja murhaavan kova lyönti klintsissä ahtaasta tilasta(josta myös Cormier tykkää, hox! Josta myös Manuwakin tykkäsi ).Pelkästään läski painijan selostus jo vituttaa, niin toivon kyllä Volkanin voittoa, vaikka harmikseni en kyllä oikein näe Volkanilla juurikaan mitään mahdollisuuksia.
Ei siinä, haluan olla väärässäKelvollinen take down-defense ja murhaavan kova lyönti klintsissä ahtaasta tilasta(josta myös Cormier tykkää, hox! Josta myös Manuwakin tykkäsi ).
Itse en näe Volkanin mahdollisuuksia huonoina.
Mun ei tuu noita etukäteisfilmejä kuten embeddedejä kateltua niin ei oo päässy Ngannou ärsyttämään. En siis oikein tiedä miten sitä hehkutetaan, näen toki kuinka sillä on pushia kun pääsi näin mukavasti vyöstä ottamaan.Toivottavasti Miocic saisi tuon sössöttävän afrikaanon päiviltä. Alkanut jotenkin ärsyttää se, että UFC pitää Ngannouta kultapoikanaan. Joo, on sillä vakuuttava lyönti toki, mutta kaikki nuo jorinat siitä että Ngannoun lyönti vastaa satasta kulkevan henkilöauton alle jäämistä ym. menevät jo liian pitkälle.
Eipä ois uskonut, että 5 erää kestää tuo isojen poikien mittelö.
Hah, Dana White näytti pettyneemmältä Ngannoun tappioon kuin mies itse Huomasitteko, että Dana ei tullut edes laittamaan vyötä Stipelle matsin päätteeksi? Ei mitään Ngannouta vastaan, mutta ihan oikein että Danan kultamuna hävisi.
Ja Chael makasi pullero Rampagen Odotan kyllä mielenkiinnolla kumman saa vastaan, Mir vai Fedor, sitten tuskin makaillaan voittoa
No huono vitsihän tuo on, kun mukana vain muutama oikea has been HW ja loput jotain sirkushuvejaTuossa Bellator:in turnauksessa veikkaan että turnauksen voittaja on Roy Nelson vs Matt Mitrione matsin voittaja.