MMA-keskustelua

Kyllä tuo painoluokka olis hänelle oikeampi, vanhuuden ja vastuun tullessa ei ole enään kuolematon olo ja suurin nälkä lähtenyt kun ottelee kerran vuodessa olis oma veikkaus
Pereira yleisössä juhli kun Strickland julistettiin voittajaksi, on sillä kaverilla posket pyöristynyt middleweight painoluokan ajoista

37358.jpg

Pereiralla oli melekonen puotus aina tuohon middleweightiin kun normaalisti paino sen 225-230lbs? Nytten taitanee olla päältä 240lbs🤔
 
En tiedä mitä vuotta eletään kun katsoo uutiset. Ronda kasvattanut lihakset.

1778518600399.png

1778518673237.png
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna netflixissä rousey vs. carano. Hyvä ennakko ja muistelut videossa. Kovasti ennustavat murhaa ensimmäisessä erässä. Kai tuo pitää katsoa, ihan sen vuoksi että UFC:lle "kilpailua" ja että netflix satsaisi tulevaisuudessakin kamppailu-urheiluun. Onneksi saa normi netflix hinnalla kortin + videot niin samalla tulee katsottua sarjat ja leffat, sitten taas netflix tauolle.

1778863838961.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=mTSQW2jAGOI
 
Huomenna netflixissä rousey vs. carano. Hyvä ennakko ja muistelut videossa. Kovasti ennustavat murhaa ensimmäisessä erässä. Kai tuo pitää katsoa, ihan sen vuoksi että UFC:lle "kilpailua" ja että netflix satsaisi tulevaisuudessakin kamppailu-urheiluun. Onneksi saa normi netflix hinnalla kortin + videot niin samalla tulee katsottua sarjat ja leffat, sitten taas netflix tauolle.

1778863838961.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=mTSQW2jAGOI

Harmi kun netflix tilaus katkolla ja huomenna tulee yhtäaikaa kiekkoa,driftiä,icecage ja viisutkin vielä niin ei tähän jaksa edes keskittyä.
Tulee fightnightejä ennen freedomia muttei niissä ole oikein "isoja nimiä" mukana
 
Harmi kun netflix tilaus katkolla ja huomenna tulee yhtäaikaa kiekkoa,driftiä,icecage ja viisutkin vielä niin ei tähän jaksa edes keskittyä.
Tulee fightnightejä ennen freedomia muttei niissä ole oikein "isoja nimiä" mukana
Tuskinpa tuossa mitään isoa menettää. Ronda heittää ja käsilukottaa ginan eka erässä. n-kannu jysäyttää vastustajan kanveesiin ja perry moukaroi verisen pihvin diazista. Jos ronda rouseylla olis kassit niin huutelis holly holmin perään kun vois järkätä uusinnan hollyn kanssa netflixiin.
 
Tuskinpa tuossa mitään isoa menettää. Ronda heittää ja käsilukottaa ginan eka erässä. n-kannu jysäyttää vastustajan kanveesiin ja perry moukaroi verisen pihvin diazista. Jos ronda rouseylla olis kassit niin huutelis holly holmin perään kun vois järkätä uusinnan hollyn kanssa netflixiin.
Muuten olen kyllä samaa mieltä mutta vähän Diaz fanitus ajaa siihen että laittaisin ennakkoon toisinpäin tämän lopputuleman :cool2:
 
Muuten olen kyllä samaa mieltä mutta vähän Diaz fanitus ajaa siihen että laittaisin ennakkoon toisinpäin tämän lopputuleman :cool2:
Vakio on, että naama menee jauhelihaksi, voi silti voittaa :) Joskus kävin stocktonissa katsomassa graffitin ja random "farmers market":ssa ihmettelemässä ja syömässä hodareita. Eniten jäi näiden lisäksi mieleen stocktonin keskustan ympärillä olevat kyltit "huumevapaa alue" ja sen ulkopuolella vaeltavat zombit.
 
Viimeksi muokattu:
Urheilullisesti asiallisen tasaväkisiä ottelupareja on ainoastaan Diaz vs Perry.
 
Hieno oli nähdä mäntykivi ottelemassa taas, mutta olipa surullista että sattui tuollainen vastustaja mikä piti kolme erää paikoillaan häkkiä vasten eikä ottelussa tapahtunut käytännössä mitään.
 
Vieläkö Conor jaksaa kiinnostaa ? Ihmettelen kyllä suuresti että sillä on vielä paloa mennä tuonne kehää
Sillä oli 2 matsia sopparia jäljellä. Jos ei ole joutunut kirjoittamaan uutta sopimusta lisämatseista niin conor vois varmaan tehdä ihan järjettömät massit pian UFC:n ulkopuolella. netflix/mvp varmaan maksais aika paljon versus UFC. Jos conor on kirjoittanut uuden pidemmän sopparin niin kai se tuosta holloway matsista saa normaalia enempi, ei muuten kannata laittaa nimeä uuteen paperiin.

Kasuaalit on aika eri juttu kuin HC fanit. Ronda ei paljon armoa antanut, oli kasuaalille aika hyvä netflix eventti. HC fanit tuskin sai mitään siitä irti.

Holloway murhaa conorin kehään.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan saatanan kalliita ufc-liput ja menee hetkessä kaupaksi. 3% enää ufc329:een jäljelle, esim kuvan hintoihin. Ei nyt tuolla hinnalla taida viitsiä lähteä katsomaan kun holloway myllyttää conorin uudestaan eläkkeelle.

1779121716873.png


1779121745351.png
 
Ihan saatanan kalliita ufc-liput ja menee hetkessä kaupaksi. 3% enää ufc329:een jäljelle, esim kuvan hintoihin. Ei nyt tuolla hinnalla taida viitsiä lähteä katsomaan kun holloway myllyttää conorin uudestaan eläkkeelle.

1779121716873.png


1779121745351.png
Hinta on ilmeisesti kohdallaan jos noin hyvin myynyt,kyllä se mcgregory kiinnostaa edelleen
 
Joo, taitaa nuo las vegasin numerokortit myydä hyvin, mutta näkyy olevan usein paljon tyhjiä paikkoja muissa eventeissä. Minulle ei hirveästi lisäarvoa tuo mcgregor vs holloway, kaksi primessään höyhensarjalaista ottaa välisarjassa "showmatsin" ja vielä huhuttu että olisi 3-eräinen, en nyt nopeasti löytänyt virallista tietoa, mutta toivottavasti ottaisivat 5 erää. Gablen matsi kiinnostaa ehkä tuossa kortissa eniten, jatkuuko vastustajien ylijuokseminen ufc:ssä? Hänestä varmaan yritetään rakentaa uutta hw mestaria ja kassamagneettia.

Hauska muuten, että viikonloppuna ice cage:ssa oli enemmän liveyleisöä kuin netflixin mma eventissä ja pakko myöntää, että oli kyllä huikean hieno tapahtuma ja hyvä kortti. Siistiä että tämän tason tapahtumia nykyään suomessa ja vielä monta kertaa vuodessa. Nyt sitten enemmän haastajia ulkomailta niin saadaan kansainvälistä huomiota. Santalahdelta keskisarjan vyön voittanut entinen ufc-ottelija fialho kehui pressissä että kolmanneksi hienoin tapahtuma missä on ikinä otellut vaikka alla 8(?) ufc-matsia ja otellut myös PFL:ssä ja Bravessa.
 
Joo, taitaa nuo las vegasin numerokortit myydä hyvin, mutta näkyy olevan usein paljon tyhjiä paikkoja muissa eventeissä. Minulle ei hirveästi lisäarvoa tuo mcgregor vs holloway, kaksi primessään höyhensarjalaista ottaa välisarjassa "showmatsin" ja vielä huhuttu että olisi 3-eräinen,
Kai se on 5. eräinen kun se on kortin päämatsi

--

Tuo ufc 329:en "international fight week" kortti. UFC pitää kerran vuodessa tuon eventin missä on kaikkea muutakin viikon ajan ihmeteltävänä, ei pelkkä yksi kortti lauantaina.

Aika usein tulee kortin jälkeen, tehtiin areenan mma myyntiennätys, loppuunmyyty jne. Vaikka lähetyksessä näkyisi jokunen tyhjä paikka niin ne liput voi silti olla myyty mutta kun iso massa niin syystä x,y,z ei päässyt paikalle. Monet ei myöskään tule katsomaan koko korttia vaan tullaan myöhässä paikalle.
 
Kai se on 5. eräinen kun se on kortin päämatsi

--

Tuo ufc 329:en "international fight week" kortti. UFC pitää kerran vuodessa tuon eventin missä on kaikkea muutakin viikon ajan ihmeteltävänä, ei pelkkä yksi kortti lauantaina.

Aika usein tulee kortin jälkeen, tehtiin areenan mma myyntiennätys, loppuunmyyty jne. Vaikka lähetyksessä näkyisi jokunen tyhjä paikka niin ne liput voi silti olla myyty mutta kun iso massa niin syystä x,y,z ei päässyt paikalle. Monet ei myöskään tule katsomaan koko korttia vaan tullaan myöhässä paikalle.
Ei tuo ufc:n suosio ihan huipussaan tällä hetkellä ole vaikka ei varteenotettavia kilpailijoita ole yhden yhtä, suurin osa alkuvuoden korteista ollut vähän pettymyksiä ja näköjään näkyy myös striimeissä vaikka tyhjät penkit olisikin myytyjä:
UFC Vegas 117 painted an opposite picture, though, as it recorded its record low since their move to Paramount, recording 13% lower than what a usual show of this caliber would’ve performed.
 
Ei tuo ufc:n suosio ihan huipussaan tällä hetkellä ole vaikka ei varteenotettavia kilpailijoita ole yhden yhtä, suurin osa alkuvuoden korteista ollut vähän pettymyksiä ja näköjään näkyy myös striimeissä vaikka tyhjät penkit olisikin myytyjä:
UFC Vegas 117 painted an opposite picture, though, as it recorded its record low since their move to Paramount, recording 13% lower than what a usual show of this caliber would’ve performed.
Amerikassa ei enää ole ppv:ta, kaikki matsit näkee normaalilla paramount+ tilauksella minkä kautta näkyy paramountin leffat ja tv-sarjat. imho. UFC tunkee liian monta iltamaa vuoteen niin ei riitä hyviä ottelijoita. Tulee laimeita kortteja. Tän takia en edes jaksa katsoa koko kortteja livenä. paramount+:sta seuraavana aamuna 1 tai 2 matsi vilkasee aamukahvia juodessa mitkä kiinnosti. Matsit on suoraan eriteltynä paramountin ui:ssa, koko kortin striimiä ei edes ole tarjolla seuraavana aamuna jos haluaisi katsoa "jälkilähetyksenä koko striimin"

UFC:lle ihan sama miten striimit menee kun sama raha tulee könttänä paramount:lta meni niin tai näin. Samasta syystä ufc myy ufc:ta eikä enää rakenna tähtiä. Pysyy ottelijat paremmin ruodussa kun eivät ole liian suosittuja. Tuote on ufc ei ottelija.

Ei mulla muuta pointtia ollut kuin, että noi ufc-lippujen hinnat on nykyään ihan järjettömät. Ihan sama mihin eventtiin katsoo lippuja niin maksaa ihan tajuttomasti ja silti vaikea saada lippuja. Striimauspuolella ihan sama kun rahat tulee könttänä seuraavan 7v ajan ja ppv:ta ei enää ole.

Sinällään ei voi valittaa, paramount+ hyvä palvelu ja siihen kylkeen matsit on käytännössä ilmainen versus edellinen espn+ + ppv malli. paramount+:sta maksoin jotain 120$/vuosi kun tilasin tammikuun alussa.

The deal has an average annual value of $1.1 billion, the companies said.

Under the deal, Paramount will exclusively distribute the UFC's full slate of its 13 marquee numbered events and 30 "Fight Nights" on its streaming platform, Paramount+ -- with select numbered events also set to simulcast on CBS -- starting in 2026.
 
Viimeksi muokattu:
Amerikassa ei enää ole ppv:ta, kaikki matsit näkee normaalilla paramount+ tilauksella minkä kautta näkyy paramountin leffat ja tv-sarjat. imho. UFC tunkee liian monta iltamaa vuoteen niin ei riitä hyviä ottelijoita. Tulee laimeita kortteja. Tän takia en edes jaksa katsoa koko kortteja livenä. paramount+:sta seuraavana aamuna 1 tai 2 matsi vilkasee aamukahvia juodessa mitkä kiinnosti. Matsit on suoraan eriteltynä paramountin ui:ssa, koko kortin striimiä ei edes ole tarjolla seuraavana aamuna jos haluaisi katsoa "jälkilähetyksenä koko striimin"

UFC:lle ihan sama miten striimit menee kun sama raha tulee könttänä paramount:lta meni niin tai näin. Samasta syystä ufc myy ufc:ta eikä enää rakenna tähtiä. Pysyy ottelijat paremmin ruodussa kun eivät ole liian suosittuja. Tuote on ufc ei ottelija.

Ei mulla muuta pointtia ollut kuin, että noi ufc-lippujen hinnat on nykyään ihan järjettömät. Ihan sama mihin eventtiin katsoo lippuja niin maksaa ihan tajuttomasti ja silti vaikea saada lippuja. Striimauspuolella ihan sama kun rahat tulee könttänä seuraavan 7v ajan ja ppv:ta ei enää ole.

Sinällään ei voi valittaa, paramount+ hyvä palvelu ja siihen kylkeen matsit on käytännössä ilmainen versus edellinen espn+ + ppv malli. paramount+:sta maksoin jotain 120$/vuosi kun tilasin tammikuun alussa.
Jep, totta puhut. Harmittaa vähän juuri tuosta johtuva UFC:n alennustila, matsit julkistetaan jossain instagram livessä ja jopa yritetään kuittailla muille organisaatioille ajoituksella, kuten nyt oli Conorin matsin julkistus samaan aikaan kun Ngannoun aloitti walkoutin. Eikä enää mitään hienoja promoja mitä ennen oli. Toivottavasti saataisiin vähän kilpailua, esim PFL:ssä paljon loistavia ottelijoita ja jopa suomalainen menossa kohti mestaruusmatsia, mutta ei mitään hajua mistä voi edes katsoa virallisesti vai voiko mistään ja käytännössä ei mitään mainostamista vaan joutuu itse kaivella jos haluaa tietää ketä ottelee milloinkin.
 
Jep, totta puhut. Harmittaa vähän juuri tuosta johtuva UFC:n alennustila, matsit julkistetaan jossain instagram livessä ja jopa yritetään kuittailla muille organisaatioille ajoituksella, kuten nyt oli Conorin matsin julkistus samaan aikaan kun Ngannoun aloitti walkoutin. Eikä enää mitään hienoja promoja mitä ennen oli. Toivottavasti saataisiin vähän kilpailua, esim PFL:ssä paljon loistavia ottelijoita ja jopa suomalainen menossa kohti mestaruusmatsia, mutta ei mitään hajua mistä voi edes katsoa virallisesti vai voiko mistään ja käytännössä ei mitään mainostamista vaan joutuu itse kaivella jos haluaa tietää ketä ottelee milloinkin.
PFL voi todella huonosti, ei siitä ole kilpailemaan. UFC on niin rikas ja niin monopoli ettei sitä lyhyellä aikavälillä pysty kukaan syrjäyttämään tai edes tekemään mitään heitä liikuttavaa. UFC:n päälle samalla porukalla WWE ja zuffa-boxing. Zuffa-boxing sai pyöriteltyä amerikassa muutoksia ali act:iin mikä muuttaa amerikkalaisen nyrkkeilyn dynamiikan promoottorin eduksi. Se on pelkkää win/win/win hommaa TKO group:lta ja monopoliaseman vakauttamista.

Jos tuo MVP onnistuisi ja netflixiin edes kvartaaleittain ison mma-kortin niin se vois pikkuhiljaa tehdä jotain. Vaikea nähdä miten netflix malli voisi toimia kun ei ole riittävästi isoja nimiä jotka voisivat otella edes 4krt/vuodessa niin että vetää isosti yleisöä.

Ottelijoilla on aina oma etu paras etu ajattelu päällä niin eivät tule saamaan liittoa kasaan. Liitto mahdollistaisi paremmat neuvotteluasemat kuten nfl/nba/nhl/mlb/... Mutta ufc heittää vähän tuohta oikeille ottelijoille ja ikinä ei järjestäytyminen onnistu. UFC maksaa liikevaihdosta alle 20% ottelijoille. Liittojen kautta järjestyneissä liigoissa jotain 50/50 tms. jakoja(en jaksa faktatarkistaa, kokoluokat, ei absoluuttinen totuus). UFC alle 20% monopolioikeudenkäynnissä sanottua ja oikeudenkäynnin materiaaleista löytynyttä.
 
Viimeksi muokattu:
Sinällään ei voi valittaa, paramount+ hyvä palvelu ja siihen kylkeen matsit on käytännössä ilmainen versus edellinen espn+ + ppv malli. paramount+:sta maksoin jotain 120$/vuosi kun tilasin tammikuun alussa.
Tämä on ainoa striimauspalvelu meillä ja on kyllä loistava kokonaisuus niin vaimon kuin lapsienkin mielestä.
 
Scott Coker(bellator, strikeforce) aikoo taikoa mma:ta 2027. Uusi liiga jossa 60M$ rahoitus takana
Coker will serve as co-founder and CEO of the still unnamed company, whose global debut is eyed for early 2027. Peter Levin of Griffin Gaming Partners will serve as co-founder and chairman of the board.
“I always knew I wanted to come back when the time was right, with the right vision and a carefully curated team. That time is now,” said Coker. “There is an incredible demand for a fresh, new global brand in MMA. This new league is about returning to what matters: the integrity of competition, respect for the athletes and sharing their remarkable journeys with the world. We are building something authentic, something that belongs to the athletes and to the fans who live and breathe this sport.”

--

Luke Thomas sanoi livestriimissään, että conor ei olisi allekirjoittanut uutta sopimusta. Diili on holloway ja toinen matsi ennen vuoden loppua. Tän jälkeen conor on vapaa agentti.
 
Viimeksi muokattu:
Scott Coker(bellator, strikeforce) aikoo taikoa mma:ta 2027. Uusi liiga jossa 60M$ rahoitus takana



--

Luke Thomas sanoi livestriimissään, että conor ei olisi allekirjoittanut uutta sopimusta. Diili on holloway ja toinen matsi ennen vuoden loppua. Tän jälkeen conor on vapaa agentti.
Sieltä on siis tulossa jake Paulin kanssa nyrkkeily ottelua ja muuta näytöstyylistä jonka saudit rahoittaa Mcgregorylle
 
Scott Coker(bellator, strikeforce) aikoo taikoa mma:ta 2027. Uusi liiga jossa 60M$ rahoitus takana



--

Luke Thomas sanoi livestriimissään, että conor ei olisi allekirjoittanut uutta sopimusta. Diili on holloway ja toinen matsi ennen vuoden loppua. Tän jälkeen conor on vapaa agentti.
Jep, jos hoitaa sopimuksensa loput matsit edes puoliksi kunnialla niin löysää rahaa on kyllä conorille tarjolla kaiken maailman show-matseissa ihan tolkuton määrä. Ei mitään järkeä tehdä uutta sopimusta UFC-kanssa, kun tuskin on tosissaan enää ottelemassa ja ufc tietysti kieltää kaikki ekskursiot jos ei saa tuottoja itselleen.
 
Oli varmaan sopimusasioiden takia niin vaikeat neuvottelut conorin matsista. UFC ei halua päästää irti, eikä halua maksaa.

Jos conor jollain ihmeellä pärjäis niin tulee jännät paikat, että maksaako netflix, arabit vai ufc eniten ja mikä se seuraava juttu on. Conorihan omistaa osuuden bkfc:sa niin sekin on mahdollisuus. Jos conorilla on nopeutta ja tarkkuutta jäljellä niin bkfc suosis conoria kun lyhkäsiä nopeita matseja + samalla vois sitä organisaation tasoa, näkyvyyttä yms. nostaa niin että ehkä bkfc alkais tuottamaan paremmin rahaa. Rahastatko pari isoa matsia vai rakennat bkfc:ta tai ehkä molempia.
 
Oli varmaan sopimusasioiden takia niin vaikeat neuvottelut conorin matsista. UFC ei halua päästää irti, eikä halua maksaa.

Jos conor jollain ihmeellä pärjäis niin tulee jännät paikat, että maksaako netflix, arabit vai ufc eniten ja mikä se seuraava juttu on. Conorihan omistaa osuuden bkfc:sa niin sekin on mahdollisuus. Jos conorilla on nopeutta ja tarkkuutta jäljellä niin bkfc suosis conoria kun lyhkäsiä nopeita matseja + samalla vois sitä organisaation tasoa, näkyvyyttä yms. nostaa niin että ehkä bkfc alkais tuottamaan paremmin rahaa. Rahastatko pari isoa matsia vai rakennat bkfc:ta tai ehkä molempia.
Tosi hankala uskoa näin pitkän tauon jälkeen ettei conorista ole kuin varjo jäljellä "prime mac" aikaan verrattuna ja sillä ei ole mitään jakoa hollowayta vastaan. Tuosta painoluokasta olisi pitänyt kokeilla vaikka Leon edwardsia lämmittely otteluna mutta kuten todettua sillä pitää nyt tehdä rahaa organisaatiolle mahdollisimman paljon kun vielä kerkeää ennen kuin se menee netflix/arabit kelkkaan.
Tuo bareknucklen näkyvyyden nosto siltä kyllä vielä onnistuisi mutta hankala muutenkaan uskoa että miljonäärillä on paljon voiton nälkää jäljellä kamppailulajeissa missä saattaa sattua vaikka jalan poikki meneminen :whistling:
 
Tosi hankala uskoa näin pitkän tauon jälkeen ettei conorista ole kuin varjo jäljellä "prime mac" aikaan verrattuna ja sillä ei ole mitään jakoa hollowayta vastaan. Tuosta painoluokasta olisi pitänyt kokeilla vaikka Leon edwardsia lämmittely otteluna mutta kuten todettua sillä pitää nyt tehdä rahaa organisaatiolle mahdollisimman paljon kun vielä kerkeää ennen kuin se menee netflix/arabit kelkkaan.
Tuo bareknucklen näkyvyyden nosto siltä kyllä vielä onnistuisi mutta hankala muutenkaan uskoa että miljonäärillä on paljon voiton nälkää jäljellä kamppailulajeissa missä saattaa sattua vaikka jalan poikki meneminen :whistling:
Samaa mieltä. Loin tarkoituksella skenaarioita mitkä vois vielä olla motivaationa. Tuskin hollowayn voittaminen/ufc on motivoiva asia mutta pitäisi voittaa jos haluaa isoja rahoja tai asioita tehdä ufc:n ulkopuolella oli se sitten netflix, arabit tai bkfc.

Semmonen mielenkiintoinen juttu, että jalanpoikkimenemisestä ei ole tainnut oikein kukaan tulla takaisin hyvänä. Anderson silva ja Weidman molemmat oli sen jälkeen vain varjoja entisestä. Liekö uskaltaa conorkaan enää potkia samalla tavalla/jyskyttää takaraivossa että ei ollakaan kuolemattomia.
 
Netflixillä on se Conor dokumentti joka taisi loppua siihen jalan poikki menoon ja jatkoa piti tulla heti kun palaa kehään ,siinä se avasi vähän motivaatioitaan mutten kyllä jaksa ymmärtää kuitenkaan kun hän on elävä esimerkki ryysyistä rikkauksiin ja saavuttanut enemmän kuin moni muu tulee koskaan saavuttamaan mma maailmassa että mitä sieltä häkistä vielä löytyy mikä kiinnostaa enemmän kuin huvijahdit ja naiset :confused:
Mutta kyllä kieltämättä vähän odotukset nousi itselläkin ottelua kohtaan minkälainen Conor 26 vuonna nähdään
 
Tosi hankala uskoa näin pitkän tauon jälkeen ettei conorista ole kuin varjo jäljellä "prime mac" aikaan verrattuna ja sillä ei ole mitään jakoa hollowayta vastaan. Tuosta painoluokasta olisi pitänyt kokeilla vaikka Leon edwardsia lämmittely otteluna mutta kuten todettua sillä pitää nyt tehdä rahaa organisaatiolle mahdollisimman paljon kun vielä kerkeää ennen kuin se menee netflix/arabit kelkkaan.
Tuo bareknucklen näkyvyyden nosto siltä kyllä vielä onnistuisi mutta hankala muutenkaan uskoa että miljonäärillä on paljon voiton nälkää jäljellä kamppailulajeissa missä saattaa sattua vaikka jalan poikki meneminen :whistling:
Leon Edwards kuulostaa kyllä omaan korvaan törkeästi kovemmalta matsilta kuin Holloway. Holloway on kuitenkin Conorille ihan unelmamatchup, ei mattouhkaa, ei kummoinen potkimaan eikä yhden lyönnin tyrmäysvoimaa, luontaisesti kaksi painosarjaa alempana otteleva volyymi-iskijä, joka on kevytsarjaankin pienehkö saati sitten välisarjaan. Parhaimmillaan hyvä pystyottelija ja kova pää, mutta minusta taidoiltaan kovasti yliarvostettu ainakin viimeisimmät vuodet. Siitä on kuitenkin 8-9 vuotta kun voitti Ortegaa ja Aldoa.
 
Leon Edwards kuulostaa kyllä omaan korvaan törkeästi kovemmalta matsilta kuin Holloway. Holloway on kuitenkin Conorille ihan unelmamatchup, ei mattouhkaa, ei kummoinen potkimaan eikä yhden lyönnin tyrmäysvoimaa, luontaisesti kaksi painosarjaa alempana otteleva volyymi-iskijä, joka on kevytsarjaankin pienehkö saati sitten välisarjaan. Parhaimmillaan hyvä pystyottelija ja kova pää, mutta minusta taidoiltaan kovasti yliarvostettu ainakin viimeisimmät vuodet. Siitä on kuitenkin 8-9 vuotta kun voitti Ortegaa ja Aldoa.
Jos conor ei saa lyötyä hollowayta ulos niin voi olla aika tuskaiset 4 ja 5 erät conorille.
 
Jos conor ei saa lyötyä hollowayta ulos niin voi olla aika tuskaiset 4 ja 5 erät conorille.
Joo, toki Conor täysi mysteeri tällä hetkellä, mutta vaikea uskoa että olisi mitään palaa aktiviista ottelijaa vastaan edes niissä alkuerissä vaikka matchup ihan hyvä olisikin.
Pidän voittona conorille jos kestää kaikki erät, mutta eiköhän holloway lyö puliukon kesken.
Jokohan on viralliset tiedot matsista julkaistu? Kovasti oli huhuja että Conorin ehtoina holloway-ottelulle olisi ollut välisarja ja 3 erää vaikka onkin main event.
 
Joo, toki Conor täysi mysteeri tällä hetkellä, mutta vaikea uskoa että olisi mitään palaa aktiviista ottelijaa vastaan edes niissä alkuerissä vaikka matchup ihan hyvä olisikin.
Pidän voittona conorille jos kestää kaikki erät, mutta eiköhän holloway lyö puliukon kesken.
Jokohan on viralliset tiedot matsista julkaistu? Kovasti oli huhuja että Conorin ehtoina holloway-ottelulle olisi ollut välisarja ja 3 erää vaikka onkin main event.
Virallisesti ufc329 päämatsi. Päämatsit 5 eräisiä. Eiköhän ne huhutut ongelmat neuvotteluissa liittyneet siihen ettei conor allekirjoittanut uutta sopimusta vaan yrittää päästä irti ufc:sta.

1779450943025.png
 
Virallisesti ufc329 päämatsi. Päämatsit 5 eräisiä. Eiköhän ne huhutut ongelmat neuvotteluissa liittyneet siihen ettei conor allekirjoittanut uutta sopimusta vaan yrittää päästä irti ufc:sta.

1779450943025.png
Jees, voisi ainakin arvata ettei ylimääräinen lihasmassa oo conorista tehnyt kestävyyskonetta kun tapana oli jo ennenkin vähän hyytyä räjähtävien erän alkujen jälkeen. Eli voi olla nihkeät loppuerät luvassa niinkuin sanoitkin jos sinne asti matsi menee.
 
GSP ja vuohi treenailevat gsp:n kämpillä. Mukava nähdä, että papat pitää kunnosta huolta. GSP:lla aika jänniä yksinkertaisia systeemeitä jalkojen ja tasapainon parantamiseen

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=OnyfMZwYPzA
 
1.5viikon päästä valkoisentalon kortti. Luke Thomas striimissä sanoi, että pääsee/joutuu tekemään mediaa enempi kuin ikinä. 2-3 haastattelua joka päivälle ens viikon ajan. Sanoi myös, että haastattelijoita kiinnostaa enemmän puhua eventistä eikä ottelijoista/matseista. Voi loppujen lopuksi olla aika hyvää PR:aa mma:lle/ufc:lle tuo eventti. Ainakin näkyvyyttä ja ehkä paramount saa tilaajia tuon vuoksi.

Kortti on kyllä itsessään mielenkiintoinen, mutta ulkotiloissa, washington dc, kesäkuumat ja kosteat. Saapa nähdä miten käy. Jos oikein zoomailin 10pv sääennustusta niin 35C voipi olla päivän piikkilämpö. Ainakin eka ottelijoilla tulla hiki ennen kuin aurinko laskee. Aina tuolla myös riski, että tulee ukkosta tms. takavasemmalta, kosteus infernaalinen.

1780610385757.png


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=pOFGlclHMAM
 
1.5viikon päästä valkoisentalon kortti. Luke Thomas striimissä sanoi, että pääsee/joutuu tekemään mediaa enempi kuin ikinä. 2-3 haastattelua joka päivälle ens viikon ajan. Sanoi myös, että haastattelijoita kiinnostaa enemmän puhua eventistä eikä ottelijoista/matseista. Voi loppujen lopuksi olla aika hyvää PR:aa mma:lle/ufc:lle tuo eventti. Ainakin näkyvyyttä ja ehkä paramount saa tilaajia tuon vuoksi.

Kortti on kyllä itsessään mielenkiintoinen, mutta ulkotiloissa, washington dc, kesäkuumat ja kosteat. Saapa nähdä miten käy. Jos oikein zoomailin 10pv sääennustusta niin 35C voipi olla päivän piikkilämpö. Ainakin eka ottelijoilla tulla hiki ennen kuin aurinko laskee. Aina tuolla myös riski, että tulee ukkosta tms. takavasemmalta, kosteus infernaalinen.

1780610385757.png


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=pOFGlclHMAM

Eikös Joe Roganikin vähän moittinut tätä ulkona ottelua vaihtelevien sääolosuhteiden takia. Voisi kuvitella että painijat ei pärjää kun kaveri on hiestä märkä ennen ensimmäisen erän alkua niin koita semmosesta saada ote
Mutta näkyvyyttä laji saa niin hyvässä kuin pahassa jos lueskelee somen kommentoitia (trump varsinki saa haukkuja niiltä ketkä ei mma:ta seuraa , että eikö maassa olisi oikeitakin ongelmia ratkottavaksi)
 
Eikös Joe Roganikin vähän moittinut tätä ulkona ottelua vaihtelevien sääolosuhteiden takia. Voisi kuvitella että painijat ei pärjää kun kaveri on hiestä märkä ennen ensimmäisen erän alkua niin koita semmosesta saada ote
Mutta näkyvyyttä laji saa niin hyvässä kuin pahassa jos lueskelee somen kommentoitia (trump varsinki saa haukkuja niiltä ketkä ei mma:ta seuraa , että eikö maassa olisi oikeitakin ongelmia ratkottavaksi)
Sinällään monta asiaa voi tehdä rinnakkain, ei joku mma-kortti ole muualta pois. Politiikkaa ei noin ylipäänsä jaksa, elelee omaa elämää.

Viime kesäkuussa olin washington dc:ssa lomalla. Sillon oli harvinaisen "kylmää" ja silti oli ihan sootanan kuumaa ja kosteaa päivästä. Pelkkä kävely on sellasta, että alkaa väsyttään. Voipi olla aika vaikea tosiaan painia tai yrittää lukkoja tms. Jos ei ole kardio kondiksessa niin voipi piiputellakin sangen nopeasti.

Illasta epäilevät, että tulee helvetisti ötököitä kun valot houkuttelee pörriäisiä.
 
Linkki is uutiseen
Suomalaisen kääpiösarjan vapaaottelijan Abdul ”Abba” Husseinin, 29, UFC-sopimus julkistettiin torstaina.

Husseinille asia varmistui jo keskiviikkona.

– Tiesin kyllä, että minulle etsitään matsia. Sitten kun tuli sopimus keskiviikkoaamuna, olin että jes, hän kertoo puhelimitse.

Hussein ottelee Abu Dhabin Etihad-areenalla järjestettävässä UFC-illassa 25. heinäkuuta. Vastassa on Tadzikistanista kotoisin olevan Muin Gafurov, 30, jolla on allaan viisi ottelua UFC:ssä.
En ole kyllä kaveria seurannut yhtään mutta toivottavasti pärjää ja Suomen lippu vilahtaa Ufc kehässä pitkästä aikaa

Tuossa uutisessa on siitä Tuf jutusta myös että se jäi häneltä kesken syystä x mutta sopimussakko painaa niskaan jos puhuu ohi suun
 
Eikös Joe Roganikin vähän moittinut tätä ulkona ottelua vaihtelevien sääolosuhteiden takia. Voisi kuvitella että painijat ei pärjää kun kaveri on hiestä märkä ennen ensimmäisen erän alkua niin koita semmosesta saada ote
Mutta näkyvyyttä laji saa niin hyvässä kuin pahassa jos lueskelee somen kommentoitia (trump varsinki saa haukkuja niiltä ketkä ei mma:ta seuraa , että eikö maassa olisi oikeitakin ongelmia ratkottavaksi)

Samaan aikaan maassa pelataan futiksen mm-kisat jota koko maailma seuraa. Ei tuo kiinnosta kuin hardcore lajiyleisöä.
Korkeintaan uutisissa ihmetellään miksi siellä valkoisen talon nurmikolla nyt pitää painia vuosipäivänä.
 
Linkki is uutiseen
Suomalaisen kääpiösarjan vapaaottelijan Abdul ”Abba” Husseinin, 29, UFC-sopimus julkistettiin torstaina.

Husseinille asia varmistui jo keskiviikkona.

– Tiesin kyllä, että minulle etsitään matsia. Sitten kun tuli sopimus keskiviikkoaamuna, olin että jes, hän kertoo puhelimitse.

Hussein ottelee Abu Dhabin Etihad-areenalla järjestettävässä UFC-illassa 25. heinäkuuta. Vastassa on Tadzikistanista kotoisin olevan Muin Gafurov, 30, jolla on allaan viisi ottelua UFC:ssä.
En ole kyllä kaveria seurannut yhtään mutta toivottavasti pärjää ja Suomen lippu vilahtaa Ufc kehässä pitkästä aikaa

Tuossa uutisessa on siitä Tuf jutusta myös että se jäi häneltä kesken syystä x mutta sopimussakko painaa niskaan jos puhuu ohi suun
Abba oli tehnyt youtubevideon missä kertoo auki mitä tuf:ssa kävi.
 
42172.jpg

Tom Aspinalin piti olla heavyweightin tulevaisuus eikä pantata vuosi tolkulla hw vyötä toisin kuin francis ja jon mutta miten kävikään. Hänen uusi manageri on kai sitä mieltä ettei anna edes Tom:in otella sillä palkkiolla mikä sopimukseen on kirjattu,taitaa mennä sukset ristiin aspinalin ja ufc:n välillä tätä tahtia.

Ufc freedom on nyt viikonloppuna , Suomessa aika tympeä aika tapahtumalle kun maanantai aamuna klo3 alkaa , todella hankala vältellä spoilereita koko työpäivä tai pitää puhelin laittaa lentokonetilaan ettei vahingossa aukaise edes iltasanomia.
 
Eventti ja ukkonen alkaa paikallista aikaa 20:00. Saapa nähdä mitä tästä seuraa, vois pitkästä aikaa seurata koko kortin livenä eikä vaan pikakelailla matseja seuraavana aamuna
1781459203851.png
 
Siinä ei kauaa kestänyt, rain delay :D

1781482590452.png


edit. No jopas on show. Danalla naama messingillä kun hävittäjät lensi yli
1781483426811.png
 
Viimeksi muokattu:
Diego lopezilla kova hype juna kun jenkit kannusti ennemmin sitä kuin omiaan :asif:
Olipa hyvä ja yllättävä kortti vaikka internet oli pullollaan keväällä että tylsiä otteluita. Joka ottelu päättyi tyrmäykseen ja viimeinen oli ainoa mikä meni yli 3 eräiseksi(tän takia ei varmaan dagestanin kavereita otettu kortille niin ei mene halimiseksi)
Lewis ja Chandler taisi otella viimeiset ottelunsa. Tai syytä ainakin olisi.

Ciryl näytti kyllä miksi se on hw titteliotteluissa koko ajan ensimmäinen haastaja, iso,nopea ja monipuolinen, Aspinalin kanssa ottelu meni nyt miten meni mutta Tom näytti olevan alakynnessä alusta lähtien,uusinta ottelua tiedossa jos saavat Tomin häkkiin vielä
Topuria taisi tehdä 2 erässä virheen kun painilla yritti lopetusta, 3 erässä näytti hyytyvän , 2 erässä Gaethje oli ongelmissa kun kova myllytys tuli kyljen alueelle.
 
Diego lopezilla kova hype juna kun jenkit kannusti ennemmin sitä kuin omiaan :asif:
Olipa hyvä ja yllättävä kortti vaikka internet oli pullollaan keväällä että tylsiä otteluita. Joka ottelu päättyi tyrmäykseen ja viimeinen oli ainoa mikä meni yli 3 eräiseksi(tän takia ei varmaan dagestanin kavereita otettu kortille niin ei mene halimiseksi)
Lewis ja Chandler taisi otella viimeiset ottelunsa. Tai syytä ainakin olisi.

Ciryl näytti kyllä miksi se on hw titteliotteluissa koko ajan ensimmäinen haastaja, iso,nopea ja monipuolinen, Aspinalin kanssa ottelu meni nyt miten meni mutta Tom näytti olevan alakynnessä alusta lähtien,uusinta ottelua tiedossa jos saavat Tomin häkkiin vielä
Topuria taisi tehdä 2 erässä virheen kun painilla yritti lopetusta, 3 erässä näytti hyytyvän , 2 erässä Gaethje oli ongelmissa kun kova myllytys tuli kyljen alueelle.
Samaa mielta matsien laadusta ja viihduttävyydesä. Oli liian pitkät välit matsien välissä niin eventti venyi ja venyi. Presidents own bändi oli upea, jessus miten lahjakkaita ja taitavia muusikoita.

Mielenkiintoista nähdä miten topuria reagoi tappioon. Voipi nostaa kaverin next levelille tai sitten usko itseen loppuu ja menee pesuveden mukana.

Gaethjen valmentaja antoi todella hyvän, lyhyen ja tarkan ohjeen ennen kolmoserää mitä tehdä. Hyvää valmennusta tuollainen.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
309 361
Viestejä
5 248 762
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom