Hei,
Tossa pyörii veljelle menossa oleva HP Pavilion kannettava jossa
CPU: AMD A10 Extreme Edition Radeon R8, 4C+8G
Video Chipset: AMD Radeon R7 & AMD Radeon R7 360M
Nyt ei onnistu toi ajureittein asennus sitten mitenkään, ei sitten mitenkään.
Iso arvaus että rautavika siinä R7 360M ulkoisessa näytönohjaimessa.
Miten saisin sen pois että homma toimisi vain A10 prossun sisäänrakennetulla R7 ohjaimella?
Ja mitä olen tehnyt.
Olen asentanut ajureita n. 30 kertaa. DDU:lla, safemodella, ilman safemodea. AMD työkaluilla, ilman työkaluja. Asentanut Win10 useaan otteeseen uudelleen. Ei auta. Aina Laitehallinnassa error code 43 joten kai se on pakko uskoa että rautavika.
Aina tulee bootin jälkeen se "No AMD graphics is installed...."
Sen saa hetkeksi kikkailemalla Device Managerista toimimaan (disabloi R7 360M jätä voimaan R7) mutta aina bootissa vituiks.
Miten ihmeessä saisin tuon käyttämään vain prossun integroitua näytönohjainta ja unohtamaan sen erillisen? Bioksessa ei tietenkään näytä olevan mitään valintavaihtoehtoja.
Tossa pyörii veljelle menossa oleva HP Pavilion kannettava jossa
CPU: AMD A10 Extreme Edition Radeon R8, 4C+8G
Video Chipset: AMD Radeon R7 & AMD Radeon R7 360M
Nyt ei onnistu toi ajureittein asennus sitten mitenkään, ei sitten mitenkään.
Iso arvaus että rautavika siinä R7 360M ulkoisessa näytönohjaimessa.
Miten saisin sen pois että homma toimisi vain A10 prossun sisäänrakennetulla R7 ohjaimella?
Ja mitä olen tehnyt.
Olen asentanut ajureita n. 30 kertaa. DDU:lla, safemodella, ilman safemodea. AMD työkaluilla, ilman työkaluja. Asentanut Win10 useaan otteeseen uudelleen. Ei auta. Aina Laitehallinnassa error code 43 joten kai se on pakko uskoa että rautavika.
Aina tulee bootin jälkeen se "No AMD graphics is installed...."
Sen saa hetkeksi kikkailemalla Device Managerista toimimaan (disabloi R7 360M jätä voimaan R7) mutta aina bootissa vituiks.
Miten ihmeessä saisin tuon käyttämään vain prossun integroitua näytönohjainta ja unohtamaan sen erillisen? Bioksessa ei tietenkään näytä olevan mitään valintavaihtoehtoja.
Viimeksi muokattu: