Mitä käyttöä Arris VIP digibokseille?

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
219
Jäi käsiin littymämuutoksien vuoksi pari tuollaista alunperin Telialta tullutta Arris VIP digiboksia.
Onko noille mitään järkevää uusiokäyttöä nyt kun liittymä vaihtui Elisalle?
Taisi toimia cromecastin tapaisena laitteena?
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Eikö nuo Telian digiboksit pidäkkään lähettää heille takaisin? Kustomoitu vain Telialle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
234
Ei ole Telia koskaan kysellyt takaisin, juuri vein neljä Soneran/Telian modeemia/digiboksia kierrätykseen, kun oli vuosikausia maannut varastossa
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
215
Maxivision palvelu on olemassa, jonka saa ohjelmoitua osaan arriksen bokseista, lähinnä tarkoitettu watson palvelun korvikkeeksi jos haluaa arriksen bokseille jatkoaikaa. Kokemusta ei ole kyseisen palvelun toiminnasta.

Siirry Maxivision asiakkaaksi
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Maxivision palvelu on olemassa, jonka saa ohjelmoitua osaan arriksen bokseista, lähinnä tarkoitettu watson palvelun korvikkeeksi jos haluaa arriksen bokseille jatkoaikaa. Kokemusta ei ole kyseisen palvelun toiminnasta.

Siirry Maxivision asiakkaaksi
Ja yksi pieni mutta asiassa:

Jos sinulla on jo boksi jota olet käyttänyt Watsonin tai mun palveluntarjoajan palvelussa, voit ohjelmoida siihen maksutta Maxivisionin ohjelmiston. Maxivision tukee seuraavia laitemalleja: Arris (Motorola) VIP4302, VIP1853, VIP2853, VIP1113, VIP1113m, VIP1003 ja VIP1103*. Boksisi mallin ja muut tarvittavat tiedot näet laitteen pohjassa olevasta arvokilvestä.

* Telian bokseihin ei ole mahdollista ohjelmoida Maxivision ohjelmistoa.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
913
Elisan mielivaltaisesti sulkeman Watson palvelun jälkeen minulla on kaksi Arris VIP2853 IPTV-digiboxia. Kokeilin jo liittyä Maxivisionin asiakkaaksi. Se jäi vaiheeseen, kun huomasin, että heillä yli satasen liittymismaksu.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
913
Missä näin lukee?
Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.:confused:
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.:confused:
Eli toisinsanoen "myyvät" boksin uudestaan asiakkaalle.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
913
Elikkä pyytävät maksua, vaikka sinulla on jo Arris VIP2853 IPTV-digiboxi "omasta takaa". Kuukausimaksut toki ymmärrän.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 826
Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.:confused:
Kannattaa varmaan olla yhteydessä sinne asiakaspalveluun. Käsittääkseni onnistuu palvelun tilaaminen ilman moisia kynnysrahojakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 228
Viestejä
4 195 133
Jäsenet
70 876
Uusin jäsen
flegmatik

Hinta.fi

Ylös Bottom