Lukee se siellä sopimusehdoissa mutta ei noita ikinä kukaan kysele.Eikö nuo Telian digiboksit pidäkkään lähettää heille takaisin? Kustomoitu vain Telialle.
Ihmettelen, mitä Telia tekee noilla vanhoilla bokseilla.Lukee se siellä sopimusehdoissa mutta ei noita ikinä kukaan kysele.
Ilmeisesti kyse "kierrätyksestä" eli firma saa jonkun sertifikaatin kun toimii vastuullisesti, ainakin paperilla.Ihmettelen, mitä Telia tekee noilla vanhoilla bokseilla.
Ei ne kaikki osaa sitä sinne SERriin pistää vaan pistävät sekajätteeseen...Kuka noita nyt oikeasti viitsii lähettää takaisin, kun menevät Telian kautta samaan SER-koriin?
Ja yksi pieni mutta asiassa:Maxivision palvelu on olemassa, jonka saa ohjelmoitua osaan arriksen bokseista, lähinnä tarkoitettu watson palvelun korvikkeeksi jos haluaa arriksen bokseille jatkoaikaa. Kokemusta ei ole kyseisen palvelun toiminnasta.
Siirry Maxivision asiakkaaksi
Jos sinulla on jo boksi jota olet käyttänyt Watsonin tai mun palveluntarjoajan palvelussa, voit ohjelmoida siihen maksutta Maxivisionin ohjelmiston. Maxivision tukee seuraavia laitemalleja: Arris (Motorola) VIP4302, VIP1853, VIP2853, VIP1113, VIP1113m, VIP1003 ja VIP1103*. Boksisi mallin ja muut tarvittavat tiedot näet laitteen pohjassa olevasta arvokilvestä.
* Telian bokseihin ei ole mahdollista ohjelmoida Maxivision ohjelmistoa.
Näköjään, on lukutaito kadoksissa. Kiitos korjauksesta!Ja yksi pieni mutta asiassa:
Missä näin lukee?Se jäi vaiheeseen, kun huomasin, että heillä yli satasen liittymismaksu.
Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.Missä näin lukee?
Eli toisinsanoen "myyvät" boksin uudestaan asiakkaalle.Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.
Kannattaa varmaan olla yhteydessä sinne asiakaspalveluun. Käsittääkseni onnistuu palvelun tilaaminen ilman moisia kynnysrahojakin.Siinä vaiheessa, kun olin syöttänyt tiedot nettisivulle; luki ruudulla tällainen maksu. Jos olisin painanut tilaa nappia; olisi minulta veloitettu kyseinen maksu. Täytyy kysellä Maxivisionin asiakaspalvelusta; voiko maksun välttää jollain tavoin.