Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mä sanon että laita ny saatana ne biisit yhteen postaukseen vihdoin ja viimein. Vitun rasittavaa kun tulee monta postausta peräkkäin.Mää Sanon EI
No onnea matkaanJa mä sanon että laita ny saatana ne biisit yhteen postaukseen vihdoin ja viimein. Vitun rasittavaa kun tulee monta postausta peräkkäin.
Nyt sä vittu laitat samaa biisiäkin muutaman minuutin välein. rauhotu nyt tyttö.
Ei hajuakaan mitä sä selität.En Vittuile kenellelkään, mistä parempaa
Edelleenkään, mulla ei ole mitään hajua mitä sä yrität.Mitäs jos otetaan viikon Rauha, kun olis muutaki Tekemistä? Neh?
Yritän pitää asiat rauhallisia, ei mitään vikaa. Päässä ehkä juoksee liian kirkasta?Edelleenkään, mulla ei ole mitään hajua mitä sä yrität.
Ota rauha. Vaikka viikko. Tai vaikka päivä jos tuntuu siltä.
Yritin vaan suht vitun nätisti sanoa sulle että yrittäisit laittaa niitä sun biisejä yhteen postaukseen, vaikka niissä olis jotain minuutteja tai tuntejakin väliä.
Varsinkin kun siinä välissä ei ole muita biisejä, niin toi yksittäisten biisien floodaus on ainakin mun mielestä rasittavaa.
Jos olen väärässä ja ketään muuta ei tuo vituta, niin anna palaa vaan.
Mulla ei ole mitään sua vastaan jos sitä tolla rauhalla meinaat.
Yritin vaan tuoda omaa mielipidettä julki, ja mun tyyli on suht kyrpä. Sori siitä.
Tajusitko kuitenkin sen pienen pointin mitä yritin sanoa?
No laita vaikka Hectoria tai Frederikkiä seuraavan ettei niin Kirkaa tarttee laittaa.Yritän pitää asiat rauhallisia, ei mitään vikaa. Päässä ehkä juoksee liian kirkasta?
Päässäni ehkä juoksee liian kirkasta.No laita vaikka Hectoria tai Frederikkiä seuraavan ettei niin Kirkaa tarttee laittaa.
En mäkään mitään taistelua tässä hae, vaikka suht kirjotustyyli siltä näytti.
Okei?
No laita vaikka Hectoria tai Frederikkiä seuraavan ettei niin Kirkaa tarttee laittaa.
En mäkään mitään taistelua tässä hae, vaikka suht kirjotustyyli siltä näytti.
Okei?
Dude, mulla ei ole voimaa bruteforcettaa mitä sä yrität puhua. Joko mun pää on pehmenny tässä vuosien varrella tai sit tässä on todellakin ihan vitun iso kielimuuri mitä mä en todellakaan jaksa ymmärtää.Laita Parempaa ,En ota mitäään sihtiini. Se olisi Rumaa.