Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puolustukseksi: Lyön vetoa, että joku yleensä kuuntelee jotakin ihan vain siksi koska pitää siitä.Olis aina kiva kuulla miksi joku kuuntelee jotain , eikä vain postata joku pätkä. Vähähän lihaa postaukseen, jos haluaa vaikka houkutella uusia kuuntelijoita.
Laatu korvaa määrän.
Pakko sanoa, että @Atamon musiikkimaku on tullut selväksi...ehkä hieman liikaakin. Ei joka hemmetin biisistä jota kuuntelee kannata tänne postata. IMO.
No. En minä ihan jokaista Biisiä tänne laita, ehkä 5-10% pääsee läpi.Olis aina kiva kuulla miksi joku kuuntelee jotain , eikä vain postata joku pätkä. Vähähän lihaa postaukseen, jos haluaa vaikka houkutella uusia kuuntelijoita.
Laatu korvaa määrän.
Pakko sanoa, että @Atamon musiikkimaku on tullut selväksi...ehkä hieman liikaakin. Ei joka hemmetin biisistä jota kuuntelee kannata tänne postata. IMO.
Vanhuus? Olen vain kiristänyt Techno-Ruuvia iän myötä , (Pohjalaisittain kait olen Pihakirijä), mutta "Maku" johonkin asiaan on juttu johon en voi puuttua.Piti oikein kaivaa parhaimmat kuulokkeet taloudesta, kun kerran kehoitettiiin. Hyvinhän nämä soi, ei siinä mitään. Ei nyt omaan makuun sitä suosikkimusaa, mutta menettelee. Turhan geneeristä poppia, joka ei nyt erotu riittävästi massasta.
Vanha ei jaksa oikein tuota tahtilajia pitkään....