Hmmmm... Olen monesti miettinyt syvällisestikin musiikin vaikutusta eri henkilöihin, itsellä yksi kappale voi tehdä koko päivästä todella loistavan koska musiikki on todella, todella lähellä sydäntä. Musiikki on se joka auttoi masennukseen, jota kuuntelen kun menee hyvin elämässä, kun menee huonosti elämässä ja kun siemailen muutaman alkoholijuoman niin kuuntelen todella lyriikkoihin pohjautuvaa musiikkia ja sitte kun ottaa reippaammalla niin sitten sanoilla ei ole mitään merkitystä kunhan melodia on mukaansatempaava. Esimerkiksi tänään kuuntelin taas "minulle uutta" Apista ja voi elämän kevät kun olet töissä, aurinko paistaa, arskat päässä ja tulee joku todella luuhun ja ytimiin iskevä albumi vastaan ja kappaleet vain paranee entisestään mitä enemmän kuuntelet niin jotenkin olo on sellainen että voisit vaikka juosta veden päällä koska on vain niin "vitun hyvä" fiilis vaikka olet täysin selvinpäin etkä ole edes ottanut mitään särkylääkkeitä tms. jotka voisivat vaikuttaa tähän fiilikseen.
Noh, kuiteskin alotin kuuntelee Heinola 10 albumia ja ekana tuli vastaan "Reunallat" biisi jonka olin jo unohtanut ja se sitten oli menoa varsinkin kun tuli tämä biisi vastaan: