Mitä juot tänään?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rikama
  • Aloitettu Aloitettu
Jura, Browmore, Lagavulin, Bunnahabhain, jne; kaapissa on abaut 500€ edestä viskejä että niitä.
Kiinnostais parittaa noita sikareiden kanssa (röökaamisen lopetin joskus 15-20 vuotta sitten) että ehdotuksia saa antaa..
 
..pakko muuten ottaa tänäänkin muutama purkki ravitsevaa kepua :) pikkasen tukka kipee.
 
Sivistyneesti siemailen

plantation_rum_grande_reserve750ml__51876.1372279237.1280.1280.jpg
 
Karhua tauluun vitutuksen saattelemana. Tyttöystävän kanssa eilen meinattiin, notta dippivihanneksia ja leffaa jee. Siinä sitten pilkoin kukkakaalia ja samalla vasemman käden etusormenpään... prkl. Nyt ei pysty pelaamaan mitään peliä mitä haluais :facepalm:
 
Vaikka tänne lähes(?) kaikki on laittanut jotain alkoholituotteita niin lisäänpäs tänne itse oman virvoitusjuoman joka on kyllä 5/5

f7598e24-56ea-40c6-92b4-a2117c1ac99d.creamsoda.png

Tämä on vain jotain jumalallista.
 
Hieman vehnäbockia. Itse valmistanut. Nuuhki mua, maista mua. katsele mua. Ei paljoa valittamista :) Kuvia löytyy tuolta olut keskustelusta.
 
Tutustunut vasta täysi-iän myötä alkoholipitoisiin juomiin ja alkoi muutaman kerran jälkeen tympiä tuo greippilonkero joten nyt on kyllä maistunut karpalolonkero :tup:.

Keskiviikkona pitäisi mennä takaisin töihin kesäloman päätteeksi, joten en ole nuori puliukko ;)

FatAvDx.png
 
Muutaman päivän päästä itsekin Kreikassa. Ni sit tottakai pitkästä aikaan Mythosta kurkusta alas. :hungry:
 
Tjaa, jos ottaisi varovasti jokusen olusen ja tilkan viskiä iltasella.

upload_2017-7-21_20-2-57.png upload_2017-7-21_20-1-6.png upload_2017-7-21_20-2-5.png

ja viskinä tänään

upload_2017-7-21_20-4-27.png
 

Liitteet

  • upload_2017-7-21_20-0-28.png
    upload_2017-7-21_20-0-28.png
    255,8 KB · Luettu: 19
Varsinkin tuo Tyrnipontikka on aivan hemmetin hienoa tavaraa. Olin todella skeptinen kyseistä juomaa kohtaan ennenkuin maistoin. Mutta huh huh miten pehmeä ja hienon tyrninen maku. Varsinainen pontikka perinteisessä muodossa ei potkaise missään kohtaan, vaan tulee hienosti tyrnin mukana lämmittäen.

0.5L pullo maksaa alkossa sen 50€, mutta mielestäni täysin hintansa arvoinen. Vuoden tuote itselle juomapuolella.

Myös tuo GIN todella hyvää, joskin omaan makuun parempiakin on tarjolla.

20180326_202217.jpg
 
Pizzan kanssa yksi punainen Kukko Ale. Mielestäni paras olut mitä marketista löytyy.
 
Kuukausiin en ole juonut muuta kuin vettä,siispä juon sitä tänäänkin.
 
Oma tekemää sahtia. Parasta olutta kyllä mitä olen koskaan missään päin maailmaa saanut mistään.
 
godfather paukkuja, eli skotti wiskiä 5cl ja disaronno likööriä 3cl, siltään. vaihtelunvuoksi välillä muutamalla jäällä ja kollalla.
 
Ei tänään mutta eilen: punaviiniä ja jaffaa. Melkein kuin sangriaa kuplilla. Tinto de verano jos haluaa hianolta kuulostaa :psmoke:
 
Marketissa oli sangriaa pullossa.
8437006405430_0.png

Spoiler alert:
Ei ollut sangriaa. :wtf:
 
En oo varma juonko tänää olutta mutta vähän houkuttelisi Olut-olut tai Koff :drool: Kumpikohan sopis paremmin BBQ-setteihin?
 
MM-finaalia ja erilaisia herkkuja. Nyt menossa maukas saksalainen tuttavuus.20180520_220814.jpg
 
jim beam bourbon piti pitkästäaikaa napata matkaan kun kerta 50cl pullot ilmestyny alkoon
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 843
Viestejä
4 411 344
Jäsenet
73 261
Uusin jäsen
Havihazard

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom