Mitä io-techit katsoo? Arvostele ja kommentoi viimeksi katsomiasi leffoja.

Eniten silti vieläkin ihmetyttää salin tyhjeneminen saman tien kun lopputekstit alkavat, eikö ihmiset enää tiedä ettei Marvelin leffoista lähdetä pois ennen kuin salin valot syttyvät lopuksi?
Tietää, mutta aika harvaa kiinnostaa jäädä odottelemaan niitä ekstrapätkiä.

The French Connection (1971, Disney+)

Hiljattain edesmenneen Gen Hackmanin tähdittämä poliisitoimintajännäri, jossa huumepoliisit jahtaavat Ranskaan liittyviä huumekauppiaita. Ihan jees pätkä.

Thunderbolts* (2025, Finnkino)

Tuorein Marvel-pläjäys, jossa ryhmä antisankareita joutuu pelastamaan maailman (kuinkas muutenkaan). Olin tästä etukäteen hieman kiinostunut, sitten trailerit veivät kiinnostuksen. Siitä oli kuitenkin sen verran positiivista pöhinää, että pääsyin lopulta ihan leffateatteriin tämän katsomaan. Ja oli ihan kannattava päätös. Viihdyin enemmän Deadpool & Wolverinea katsoessa, mutta tämä oli sitä parempi leffa. Ei mikään super (heh), mutta hieman keskitasoa parempi ja valoi vähän uskoa tulevaan Avengersiin.

Sarjassamme ennakko-odotuksia paljon parempi, The Wild Robot.

Mukava animaatio robotin matkasta kohti inhimillisyyttä saarella eläinten kanssa.
6-vuotiaan kanssa tuli katsottua ja hänkin piti kovasti. Pari surullisempaa kohtaa sai onneksi mukavia käänteitä suht nopeasti, pienellä selvittämisellä selvisi lopulta.

A Complete Unknown (Disney+)

On siis Bob Dylanin elämänkertaelokuva. Alkuun mietin, että tämä voisi olla paras lajiryhmässään, mutta ei oikein kantanut loppuun asti. Timothee Chalamet laulaa, soittaa kitaraa ja huuliharppua itse mitä nyt on studiossa live-esityksenä tehty kuulemma. Ihan täysin en usko tuohon kun ääni muuttuu niin paljon ja jos vertaa vaikkapa miten Phoenix esitti omaleimaisesti, mutta uskottavasti Johnny Cashia Walk the line leffassa, mutta on kyllä hieno suoritus Timotheelta joka tapauksessa. Taitaa olla tämän hetken suosituin näyttelijä ja ihan syystäkin. Olen seurannut uraa The King elokuvasta alkaen ja jollain tapaa tuntuu hyvältä kun muutkin tajuavat. Välillä päihtynyt Bob Dylan taiteilijan oikkuineen oli epäuskottava hänen esittämänään. Ehkä just sen verran, että maksoi Oscarin.

Jos kerrankin suurmiehen elokuvassa naiset olisivat sivuosassa ja keskityttäisiin vaan oleelliseen. Tulee niin kliseinen olo kun samat tropeet tulee kymmentä tuhannetta kertaa, vaikka totta kai perustuvat miten se todellisuudessa on mennyt, mutta kuvittelisi olevan aina valintakysymys mitkä tapahtumat otetaan leffaan mukaan.

Hitosti musiikkia ja jos Bob Dylan toimii (kelle ei toimi), niin en näe mitään syytä jättää katsomatta.

Ajoittain oikeinkin viihdyttävä 4/10. Ensimmäinen puolikas oli kutkuttava ja nautittava, kun mysteeri oli vielä avautumatta. Jälkimmäinen puolikas selvästi vähemmän viihdyttävä. Hieman hölmö olo tuli, kun tiesi, että
DNA keksittiin varsinaisesti vasta 1953.

Vanha klassikko, Office space (Konttorirotat). Yllättävän hyvin maistui pitkän tauon jälkeen, tuli jopa naurettua useaan kertaan.

Tätä kun katsoi ja luki Työelämää!- ketjua, niin eläkkeellä onkin ihan mukava olla. :D

Mä muistan, että tää oli hiton hyvä leffa. Jännä, kun tästä(kään) ei mulla ole IMDB:ssä annettua arvosanaa. Olen epäillyt jo pitkään -- ehkä 10v-15v --, että IMDB kadottaa/poistaa annettuja arvosanoja. Tai sitten olen hajamielisempi, kuin luulenkaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 866
Jäsenet
77 683
Uusin jäsen
Savupirtti66

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom