DIY Mistä tiheähköä mesh-verkkoa?

Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Minulla on Makerbeam-osista kyhätty n. 14 litran small form factor kotelo, joka on tällä hetkellä sivuilta avoin. Haluaisin sulkea sivut jollain hyvän näköisellä mesh-verkolla, mutta mistä sellaista saisi tilattua sopivassa formaatissa, että sen voi sitten itse leikellä sopiviin mittoihin?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
Luultavasti parempiakin vaihtoehtoja löytyy, mutta tässä halvimmasta päästä: US $1.06 30% OFF|100cm Computer Mesh 30CM DIY PVC PC Case Fan Cooler Black Dust Filter Network Net Case Dustproof Cover Chassis Dust Cover new|Device Cleaners| - AliExpress. Mulla on tuota rulla hommattuna vähän vastaavaan tarkoitukseen, mutta vielä vähän auki miten tuon kiinnittäisi, miten olit itse ajatellut? Jonkinlaiseen kehikkoon liimaamisen melkein vaatisi...



E: vastaavan meshin myyntikuvissa Aliexpressissä tällainen upea idea :rofl::
1612891761476.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
319
Itsellä samanlaista verkkoa aliexpressiltä. Kylkeen tilasin magneetti teippiä niin esim kattoon sai koko alalta hyvin kiinni ja samalla raot tilkittyä tolla magneettiteipillä.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 171
Alilta tilasin RST 40 mesh (0,52mm silmäkoko) verkkoa tuossa tovi sitten.
Kaikki sitä isommalla silmällä ei oikein enää suodata pölyä.

Kuvaa ei nyt läpinäkyvyydestä vielä ole, kun on vähän pitkässä jousessa tuo koteloprojekti, mutta tarkoitus oli juottaa kiinni 4mm RST tankoon.
Yllättävän hyvin näkee kuitenkin läpi, jos se jotain merkkaa.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Alilta tilasin RST 40 mesh (0,52mm silmäkoko) verkkoa tuossa tovi sitten.
Kaikki sitä isommalla silmällä ei oikein enää suodata pölyä.

Kuvaa ei nyt läpinäkyvyydestä vielä ole, kun on vähän pitkässä jousessa tuo koteloprojekti, mutta tarkoitus oli juottaa kiinni 4mm RST tankoon.
Yllättävän hyvin näkee kuitenkin läpi, jos se jotain merkkaa.
En ollut oikeastaan ajatellut edes tuota pölynsuodatusaspektia, lähinnä tavoitteena olisi saada jonkinlainen peite tuohon ettei tarvi kattella komponentteja. Alkuperäinen ajatukseni oli tehdä puusta vain etulevy ja jättää sivut ja takaosa avoimeksi niin tuo näkyvä puoli on lähinnä peitettynä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 542
Viestejä
4 194 350
Jäsenet
70 748
Uusin jäsen
elcabron

Hinta.fi

Ylös Bottom