Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm ei näy titteliä?
Nyt taisin tajuta miksi ei näy. Se vaatii tukijäsenyyden ostamisen.
Sepä se, itsekin kokeilin. Saahan siihen kirjoittaa ja tallentaa mutta kun mullakaan ole varaa ostaa jäsenyyttä, niin ei näy
Hmm mulla ei näy ollenkaan sitä kohtaa että voisi edes kokeilla kirjoittaa siihen.
Mä menin ihan tuon linkin kautta. Mulla kun ei koskaan ole ollutkaan mitään tekstiä siinä, niin voisko olla että jonkun bugin takia sulla toi nykyinen tekstikään ei näy, kun ei ole jäsenyyttä voimassa
Titteli on maksullisen jäsenyyden ominaisuus eli se varmaan tulee esiin, kun jäsenyyden ostaa. Veikkaan, että jäsenyyden päättyessä aiemmin luotu titteli jää nykyviin mutta sitä ei pysty enää muokkamaan ellei uusi jäsenyyttä. Tai sitten ottaa ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan sen.Mutta näkyy mulle toi mun teksti.
Näin voi tehdä jos haluaa tittelin pois.Titteli on maksullisen jäsenyyden ominaisuus eli se varmaan tulee esiin, kun jäsenyyden ostaa. Veikkaan, että jäsenyyden päättyessä aiemmin luotu titteli jää nykyviin mutta sitä ei pysty enää muokkamaan ellei uusi jäsenyyttä. Tai sitten ottaa ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan sen.