Mistä löytää suurempia akkuja puhelimeen?

En löytänyt isompia akkuja Samsung Galaxy A34 5G:lle. Ennen jokaiseen puhelimeen pystyi aina kasvattamaan akkukapasiteettia.

En löytänyt isompia akkuja Samsung Galaxy A34 5G:lle. Ennen jokaiseen puhelimeen pystyi aina kasvattamaan akkukapasiteettia.
Harvassa puhelimessa on enää käyttäjän vaihdettavissa oleva akku, muutama sellainenkin löytyy. Mutta liekkö niihinkään saa isompaa akkua. Tälläistä se nykyään on, että akut on vaikea vaihtaa suurimmasta osasta laitteita.

Nykyään jos tarvitsee puhelinta käyttää pidempään, niin hankitaan se powerbank, jolla voi ladata sitten tarvittaessa.
Joillekin puhelimille on myös kuoria jossa lisäakku, en tiedä löytyykö mistään helposti tilattavana.

Viimeksi muokattu:
Muihin puhelinmalleihin olen aina vaihtanut akun itse, mutta tähän en löydä Googlella tai Bingillä yli 5000 mAh:n akkua. Olen pohtinut, voisiko saman pinninen, mutta tälle mallille suoraan markkinoimaton akku toimia. Akkukotelokuoret eivät sovi, koska niiden kanssa ei voi käyttää pop-socketia.

Muihin puhelinmalleihin olen aina vaihtanut akun itse, mutta tähän en löydä Googlella tai Bingillä yli 5000 mAh:n akkua. Olen pohtinut, voisiko saman pinninen, mutta tälle mallille suoraan markkinoimaton akku toimia. Akkukotelokuoret eivät sovi, koska niiden kanssa ei voi käyttää pop-socketia.
Et voi ostaa isompaa akkua, koska ei fyysisiltä mitoilta sovi. Takapaneeli ta reunat tulee vastaan, vaikka se liitin olisikin sama jännitteen lisäksi.

Aikoinaan sai isomman akun puhelimeen, koska se oli takakannen kanssa yhtä ja samaa osaa, mutta tästä on jo ehkä 20v tai 25v aikaa.

Viimeksi olen vaihtanut akun puhelimesta pari vuotta sitten, silloin myytiin upgraded battery tai increased battery mallista riippumatta. Nykyään joo ymmärrän, noissa on silikoni liima pinnat kaikissa ja yleensä mukana ei enää tule liimausainetta tai valmista silikonia näytön ympärille. Riippuu tosi paljon puhelimen mallista, josta puhutaan. Entisaikojen älypuhelimissa pystyi kapasiteettia aina kasvattamaan pari tuhatta mAh ja samankokoinen se akku oli fyysisiltä mitoilta. Välillä saattoi herjata, ettei akku ole oem tai yhteensopiva ja sitten piti tehdä root päivitys.

Kyllä ja ei. Monessa puhelimessa näyttö hajoaa jos yrittää irroitaa ja on äärimmäisen vaikea saada sitä ehjänä pois.

Joten defacto pitää varautua näytön vaihtoon samalla.
Huolimattomuutta vain jos näytön saa rikki akkua vaihtaessa.

Voi toki olla sellaisia malleja ollut että on tuo näyttö hajonnut akkua vaihtaessa, mutta kyllä se lähtökohtaisesti ehjänä pitäisi säilyä akkua vaihtaessa.

Huolimattomuutta vain jos näytön saa rikki akkua vaihtaessa.

Välineiden puutteellisuutta usein, koska se pitää esilämmittää hiustenkuivaimella esim tasaisesti ja askartelu tai hammaslääkärin sileäpintaisilla välineillä avartaa kotelosta. Ennen suositeltiin kitaristin pleksiä, nykyään olla jo niissä ohkasissa siveltimissä, koska pleksi ei mahdu väliin, eli siis se pankkikortin paksuinen kolmio, mitä usein tuputetaan mukaan korjauskiteissä.

Välineiden puutteellisuutta usein, koska se pitää esilämmittää hiustenkuivaimella esim tasaisesti ja askartelu tai hammaslääkärin sileäpintaisilla välineillä avartaa kotelosta. Ennen suositeltiin kitaristin pleksiä, nykyään olla jo niissä ohkasissa siveltimissä, koska pleksi ei mahdu väliin, eli siis se pankkikortin paksuinen kolmio, mitä usein tuputetaan mukaan korjauskiteissä.
Nämä myös riippuu aika paljon puhelinmalleistakin. Joissakin saa paljon helpommin takakannen ja akun pois kuin toisissa.

mutta joo. Huolellisuuttahan se aina vaatii kun elektroniikan kanssa leikitään.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 232
Jäsenet
76 739
Uusin jäsen
Smeeij

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom