minulla on kysymys voiko Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB pelata striimaus

Liittynyt
19.12.2022
Viestejä
19
minulla on kysymys voiko Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB pelata striimaus samalla konella minulla on pieni budjetti

kone on Hp ProDesk 400 G1
suoritin on i5 4690
näytönohjain on Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB


tomiiko kaikki pelit vakio asetuksilla ilman pätkintää kun petaa ja striimaus samalla koneella tai pelkkä pelaaminen koneella

ja editointi ja onko näytön ohjaamen kokolla väliä


aiknaki monet peli vaatimus on gtx 750 noin

ja riitäkö näytönojain muisti 6 gb tai 4gb tai 3 gb

ja vaikuutako

näyttö minulla on
ROG Strix 170Hz WQHD-pelimonitori
saako GTX 1060 näytön ohjamesta

täyttä 170Hz


autakaa minua
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
2 101
minulla on kysymys voiko Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB pelata striimaus samalla konella minulla on pieni budjetti

kone on Hp ProDesk 400 G1
suoritin on i5 4690
näytönohjain on Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB


tomiiko kaikki pelit vakio asetuksilla ilman pätkintää kun petaa ja striimaus samalla koneella tai pelkkä pelaaminen koneella

ja editointi ja onko näytön ohjaamen kokolla väliä


aiknaki monet peli vaatimus on gtx 750 noin

ja riitäkö näytönojain muisti 6 gb tai 4gb tai 3 gb

ja vaikuutako

näyttö minulla on
ROG Strix 170Hz WQHD-pelimonitori
saako GTX 1060 näytön ohjamesta

täyttä 170Hz


autakaa minua
Voit toki pelata ja striimata samalla koneella, mutta onnistuminen riippuu pelistä, grafiikka-asetuksista ja halutuista striimausasetuksista.

Suoritin on yhdeksän vuotta sitten julkaistu ja näytönohjain noin seitsenvuotias. Kumpikaan ei ollut mikään huippumalli, vaan hintatietoisen pelaajan valinta.

Edellämainituista faktoista johtuen on selvää, ettei kone nykyään(-kään) riitä kaikkeen, eikä varsinkaan useampaan vaativaan asiaan yhtaikaa. Kaikki pelit eivät toimi pätkimättä, vaikket edes striimaisi samalla.

Videoeditointi on mahdollista (jopa 2160p UHD, jos vähintään 16 Gt RAM), kunhan ei tee liian raskaita juttuja.

Näytönohjain kykenee 170 fps/Hz:iin, jos vaan peli on riittävän vanha ja asetukset matalat.

Liitteenä Techpowerupin mittaama 20-30 pelin keskiarvo. GTX 1060 6 GB jaksaa WQHD-resoluutiolla 34 fps, kun aiemmin suunnittelemasi RTX 4090 vääntää 200 fps. Toki asetuksia keventämällä saa pyörimään paremmin, mutta uudemmissa peleissä suoritin alkaa rajoittaa menoa.
 

Liitteet

Liittynyt
19.12.2022
Viestejä
19
ok onko siinä tuo suoritin pullonkaula vai näytis saako parempaa suoritus kykyä jos panee kaikki maksimiin
osaatko sanoa mikä on tälle emolevylle maksiimi suoritin joka sopii emolevyyn ja on yhteen sopiva ja toimii ja siten näytis mikä on maksiimi näytis tälle koneelle kero minulle minulla on tiety syy miksi tarvitsen vanhempaa tietokonetta minulla on vanhempia pelejä mitkä ei toimi udessa käytö järjeselmässä joo kyllä minulla on toisenna tuetu käytö järjestelmä kuten windows 10
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.12.2022
Viestejä
19
Voit toki pelata ja striimata samalla koneella, mutta onnistuminen riippuu pelistä, grafiikka-asetuksista ja halutuista striimausasetuksista.

Suoritin on yhdeksän vuotta sitten julkaistu ja näytönohjain noin seitsenvuotias. Kumpikaan ei ollut mikään huippumalli, vaan hintatietoisen pelaajan valinta.

Edellämainituista faktoista johtuen on selvää, ettei kone nykyään(-kään) riitä kaikkeen, eikä varsinkaan useampaan vaativaan asiaan yhtaikaa. Kaikki pelit eivät toimi pätkimättä, vaikket edes striimaisi samalla.

Videoeditointi on mahdollista (jopa 2160p UHD, jos vähintään 16 Gt RAM), kunhan ei tee liian raskaita juttuja.

Näytönohjain kykenee 170 fps/Hz:iin, jos vaan peli on riittävän vanha ja asetukset matalat.

Liitteenä Techpowerupin mittaama 20-30 pelin keskiarvo. GTX 1060 6 GB jaksaa WQHD-resoluutiolla 34 fps, kun aiemmin suunnittelemasi RTX 4090 vääntää 200 fps. Toki asetuksia keventämällä saa pyörimään paremmin, mutta uudemmissa peleissä suoritin alkaa rajoittaa menoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 760
Viestejä
4 202 790
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom