Minkä puhelimen ostan?

Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
381
Itselle tuossa FE-mallissa merkittävin huononnus on kasvava fyysinen koko :tdown:
Jep ymmärrän täysin. Isompi koko on monille sellainen, että siihen tottuu ja pienempään on vaikea palata, mutta toki jossain se raja menee. Ja varsinkin jos vastoin nykypäivän tapoja ei olekaan kännykkäriippuvainen ja käyttää puhelinta harvoin, niin on se mukava jos mahtuu helposti taskuun ja pystyy käyttämään yhdellä kädellä. Toki tuo jälkimmäinen ongelma helpottuu esim. Samsungin yksikätisellä tilalla aika paljon.

Minulle optimaalinen koko käytön kannalta on noin kuusi tuumaa (näytön koko siis ja hyvin pienet reunukset), mutta kyllä tämä 6.5" on vielä hallittavissa ja videot yms on toki paljon mukavampi katsoa tästä. Vanhan luurin hetkellinen kokeilu tuntui jo viikon jälkeen erikoiselta ja hämmästelin että onko se tosiaan noin pieni (that's what she said).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Ovatko Samsung Galaxy s20 ja s20 5g käytännössä ihan samat puhelimet, mutta toinen omaa 5g mahdollisuuden? Jotenkin vaikea kuvitella että 5g:lle olisi tarvetta seuraavan 2-3 vuoden aikana jonka puhelin tulee olemaa käytössä niin tuosta voisi tinkiä muutaman kympin ja ottaa 4g version.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
381
Ulkomuistista väittäisin että 5G:ssä on myös 4 gb enemmän muistia (8 vs 12), mutta kannattaa tarkistaa.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
168
Mikä puhelin seuraavaksi nyt black fridayna. Galaxy s10 tällä hetkellä, ja androidissa haluan pysyä. S20 olen ajatellut, olisi sopivan kokoinen, mitäs kilpailijoita sille on tuossa 600e luokassa?
 
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
11
Pitäisi Luuria vaihtaa Galaxy S9:stä uuteen. Budjetti 500€ ja ei mielellään Huaweita. Olisiko OnePlus Nordia parempia vaihtoehtoja?
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
3
Onko s20 150€ lisäpanostuksen arvoinen vs s10? Tehokkaampi vaikka s10 omaan peruskäyttöön riittävä. Pykälää paremmat kamerat? Suurin käytännön ero kuitenkin vuotta pidempi softatuki? Onko sormenjälkitunnistimen toiminnassa eroa? 120Hz näyttö varmaan kiva lisä.
Itse vaihdoin xperia xz2 compactin -> S10 (399€) ja tää on kyllä viikon käytön jälkeen aivan loistava puhelin!
Perus somet, s-postit, whatsapp ja kamera on hyvä, akku kestää minkä kestää..yleensä yli päivän.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Mahtaako mikään samsungin malleista täsmätä tällaisille kriteereille? (Samsung koska mulla on samsungin älykello ja se hyötyisi sampan puhelimesta)
Tehoja vähintään sama kuin nykyisessä P20 Pro:ssa.
Saman tasoinen tai parempi kamera kuin P20 Pro:ssa. (Optinen kuvantasain olisi käsittääkseni aika pakollinen, joka karsii a71 pois).
Lähtökohtainen android versio olisi 9, koska whatsapissa ei toimi popup notificationit kuin android 9 tai vanhemmissa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Suosittelen kyllä vahvasti että hyväksyt sen asian että whatsapp popupit ei toimi uudemmilla android versioilla ja ostat puhelimen missä on käyttöjärjestelmä + tietoturva ajan tasalla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Suosittelen kyllä vahvasti että hyväksyt sen asian että whatsapp popupit ei toimi uudemmilla android versioilla ja ostat puhelimen missä on käyttöjärjestelmä + tietoturva ajan tasalla.
Ei pysty, oon koiran kanssa aika paljon ulkona päivittäin ja ei vaan jaksa että tarvii aina repii hanskat pois kädestä ja avata näyttö ja käynnistää sovellus erikseen ja mennä oikean yhteystiedon kohdalle kun toisella tyylillä pelkkä vilkaisu ruutuun riittää...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
298
Ei pysty, oon koiran kanssa aika paljon ulkona päivittäin ja ei vaan jaksa että tarvii aina repii hanskat pois kädestä ja avata näyttö ja käynnistää sovellus erikseen ja mennä oikean yhteystiedon kohdalle kun toisella tyylillä pelkkä vilkaisu ruutuun riittää...
Pistä vaikka kasvojentunnistus päälle ja ekalle näytölle hemmetin iso Whatsapp widget niin siinähän ne lukemattomat viestit näkyvät heti.

Kannattaa myös miettiä pitääkö aina ja koko ajan olla tavoitettavissa (en toki tiedä sun syitä miksi täytyy seurata whatsappia tiuhaan).

Yritän vaan sanoa että kyllä keinoja löytyy asian ratkaisemiseksi, vaikka uuden Androidin ostaisitkin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Pistä vaikka kasvojentunnistus päälle ja ekalle näytölle hemmetin iso Whatsapp widget niin siinähän ne lukemattomat viestit näkyvät heti.

Kannattaa myös miettiä pitääkö aina ja koko ajan olla tavoitettavissa (en toki tiedä sun syitä miksi täytyy seurata whatsappia tiuhaan).

Yritän vaan sanoa että kyllä keinoja löytyy asian ratkaisemiseksi, vaikka uuden Androidin ostaisitkin.
Saako tohon widgettiin niin että siitä saa kuunneltua ääniviestit myös?
 
Liittynyt
29.05.2018
Viestejä
338
mikäs ero noissa Xiaomi Mi 10 Lite / 10T Lite puhelimissa olikaan. Kumpikohan järkevämpi ostos 300 eur luokassa (toivottavasti tulee 249 eur tarjousta), oliko noiden päivitysten saannissa eroja ... muita ehdokkaita tuohon alle 300 eur luokkaan (ei samppoja)
Kuinkas tuo Moto G 5G Plus, olis 64Gt 249 eur, onko soiva peli.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Aiemmin komnentoinkin noita täällä. Miksi ottaisit ennemin 10T liten?

Olisiko muuten hyvä tarjous tuo Nokia 5.3 hintaan 129;-? Gigantti on ilmeisesti sold out, mutta DNA:lla on vielä:

edit. Olisin antanut muuten Redmi note 8T:n eteenpäin, mutta tässä ei ole Apt-x tukea. Tuossa Nokiassa se on, vaikka muuten onkin "vaatimattomampi" luuri
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
139
Saakohan 300€ hintaan mitään AMOLED-luuria 90hz näytöllä?

Pitäis alkaa löytää omalle Oneplus 3 korvaaja ja ei kiinnostais vaihtaa AMOLEDista pois. Proshopissa on Samsungin A71 299€. Muualla näytti olevan yli kolmensadan. Vai löytyiskö Xiaomi/Realme jne. kiinatarjonnasta parempi vaihtoehto?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Ottaisin 10T Liten näiden asioiden takia. Uudempi, fyysinen sormenjälkitunnistin ja ips näyttö.

On varmasti ihan passeli ja toimiva vekotin tuohon hintaan.
Allekirjoitan sen syyn, että on uudempi. Juuri noista muista syistä itse ottaisin 10T sijaan 10 liten, sillä näyttö tuossa on upea ja sormenjälkilukija toimi erinomaisesti (paremmin kuin takana olevat ja parempi paikkakin, kun tottui). Makukysymyksiä kuitenkin.

Oma puhelimeni meni tosiaan takaisin kauppaan, koska ei tullut puhelut läpi Elisan 4g verkossa (ongelma poistuu, kun pitää 3g:ssä) ja samaa ongelmaa on selvästi ollut muillakin Xiaomin 5g puhelimilla. Muuten ko. puhelimesta en olisi luopunut
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Allekirjoitan sen syyn, että on uudempi. Juuri noista muista syistä itse ottaisin 10T sijaan 10 liten, sillä näyttö tuossa on upea ja sormenjälkilukija toimi erinomaisesti (paremmin kuin takana olevat ja parempi paikkakin, kun tottui). Makukysymyksiä kuitenkin.

Oma puhelimeni meni tosiaan takaisin kauppaan, koska ei tullut puhelut läpi Elisan 4g verkossa (ongelma poistuu, kun pitää 3g:ssä) ja samaa ongelmaa on selvästi ollut muillakin Xiaomin 5g puhelimilla. Muuten ko. puhelimesta en olisi luopunut
Tuo sormenjälkitunnistin on varmasti makuasia, mutta itsellä on ainakin toiminut takana oleva hyvin ja en muuta haluaisi. Tuossa 10T Litessä tuo tunnistin on sivussa. Se olisi itsellä huonompi kuin takana oleva vaikka toimisikin hyvin (käytän puhelinta enimmäkseen vasurilla)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Tuo sormenjälkitunnistin on varmasti makuasia, mutta itsellä on ainakin toiminut takana oleva hyvin ja en muuta haluaisi. Tuossa 10T Litessä tuo tunnistin on sivussa. Se olisi itsellä huonompi kuin takana oleva vaikka toimisikin hyvin (käytän puhelinta enimmäkseen vasurilla)
Pidin sitä siis itsekin miinuksena, kunnes itselleni tuli tuo puhelin. Ja yllätys oli suuri, kun se toimi näytön läpi vaikka oli suojalasikin päällä.

Btw. Tarjouksessa Redmi note 9. 129€+veroerot amazoniin:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
377
Nonni, p20 pro otti ja hajos. Tilalle tarttis uutta saada haarukassa 400-600€. 400 maksaa firma ja loput maksan tarvittaessa itse.
-DualSim
-Hyvä kamera
-Hyvä näyttö suoratoistoa ajatellen (oled?)
-Iso akku
-mielellään saman kokoinen kuin p20 pro tai jopa pienempi

S20 5g olis muuten varmaan tullut ostettua, mutta Exynos ei nappaa vs SD. Tämä lähinnä ihan periaatteesta..
Onko noista oneplussista joku sellainen mistä kannattaisi nyt kytätä jotain hyvää bf tarjousta?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Saakohan 300€ hintaan mitään AMOLED-luuria 90hz näytöllä?

Pitäis alkaa löytää omalle Oneplus 3 korvaaja ja ei kiinnostais vaihtaa AMOLEDista pois. Proshopissa on Samsungin A71 299€. Muualla näytti olevan yli kolmensadan. Vai löytyiskö Xiaomi/Realme jne. kiinatarjonnasta parempi vaihtoehto?
Eipä taida saada 300€ 90hz näytöllä olevaa amoled puhelinta.

Galaxy A71 on varmasti ihan ok tuolla hinnalla jos normaali 60hz amoled näyttö käy.
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
42
Nonni, p20 pro otti ja hajos. Tilalle tarttis uutta saada haarukassa 400-600€. 400 maksaa firma ja loput maksan tarvittaessa itse.
-DualSim
-Hyvä kamera
-Hyvä näyttö suoratoistoa ajatellen (oled?)
-Iso akku
-mielellään saman kokoinen kuin p20 pro tai jopa pienempi

S20 5g olis muuten varmaan tullut ostettua, mutta Exynos ei nappaa vs SD. Tämä lähinnä ihan periaatteesta..
Onko noista oneplussista joku sellainen mistä kannattaisi nyt kytätä jotain hyvää bf tarjousta?
Tänään operaattoreilla OnePlus 8 Pro 699€, toki menee varmaan hieman yli budjetin.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 365
Nyt on taas Galaxy A41 saatavilla operaattoreiden kaupoissa 199€ hintaan. DNA käsittääkseni järkevin kun 1v lisätakuu vrt. kilpailijat ja ilmaset postit silti.

Arvosteluiden perusteella miinuksena mahdolliset pienet lagailut? Otampa silti testiin kun tämä nykyinen A20s on vähän liian karu ominaisuuksiltaan, miltei silti riittävä
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
21
Etsinyt seuraajaa LG G6:lle, pisti silmään tuo 400€ tarjous Poco F2 Prosta, onko täällä kellään kokemuksia ko. puhelimesta?

Noin muutoin max. 500€ puhelinta olen etsinyt, mahdollisimman bloat-free softalla, hyvällä akunkestolla ja siedettävällä kameralla. OLED-näyttö alkaa olla must ja plussaa on muistikorttipaikka ja IPXX-suoja tai edes jotain tiivistystä kuten OnePlussalla taitaa olla. Myös 5G-tuki olisi hyvä löytyä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
139
Eipä taida saada 300€ 90hz näytöllä olevaa amoled puhelinta.

Galaxy A71 on varmasti ihan ok tuolla hinnalla jos normaali 60hz amoled näyttö käy.
Mjooh. Onkohan Oneplus Nord edullisin isommilla hertseillä oleva AMOLED? Vai löytyykö tosta kiinatier-valmistajista vaihtoehtoja? Nord ei sytytä yhtään ja etin muita vaihtoehtoja ensisijaisesti.
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
42
No perkele. Onko mitää pikaisia perusteluja venyttää budjettia? Pitää itse illalla vielä perehtyä.
Itse kävin juuri poistamassa ko. tuotteen kun kyttäilyt tähän hintaan. Hintalaatusuhde pitäisi olla kyllä mainio. Hyvä kamera ja kaikinpuolin nykyaikainen puhelin 120hz näytöllä.
Edellinen oli OP5T ja oli helppo valinta pysyä samassa merkissä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539

Eikös tämä perus Moto G8 ala olla hintaluokkansa paras 99e tarjoushinnallaan? Vai onko jotain tuossa miksi kannattaa välttää ja ostaa mieluummin jotain muuta?
Satasella tuo on ihan hyvä ostos. Paljon puhelinta pienellä hinnalla.

Jos miinusta pitää antaa niin kamera ei nyt välttämättä ole järin hyvä ainakaan huonolla valoistuksella, mutta eiköhän tuollakin hyvässä valossa ota tarpeeksi hyviä kuvia.

Googlen kameran porttauksen (GCam) jos asentaa niin voi kuvanlaatu parantua pikkusen.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129

Eikös tämä perus Moto G8 ala olla hintaluokkansa paras 99e tarjoushinnallaan? Vai onko jotain tuossa miksi kannattaa välttää ja ostaa mieluummin jotain muuta?
Ihan ok mutta Motorolalle tyypillisesti laitteelle on luvassa vain yksi Android päivitys (Android 11), näyttö on vain HD+ ja NFC puuttuu esim. lähimaksamista varten.

129€:n Xiaomi Redmi Note 8T:ssa olisi FullHD+ näyttö ja NFC muiden speksien ollessa lähes samat. Toki sekin saanee vain yhden päivityksen (Android 11) enää, kun laite julkaistiin Android Pie 9.0:lla ja 10 päivitys on jo tullut.

Nokia 5.3 on myös yksi vaihtoehto mutta 129€:lla irtoaa 3/64Gt malli, kun edellä mainituissa on 4/64Gt. Päivityksiä Nokialle on kuitenkin luvassa pidempään (Android 12 asti) ja NFC löytyy.
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
187
200 euron hintaluokassa katselin vanhuksille tällaista puhelinta. Tykkäävät kuvailla ja akku saisi kestää. Tässä näyttäisi kriteerit täyttyvän. Pitäisikö ottaa joku muu malli vielä tarkasteluun?
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Pohdintaa käytetyn iPhonen hommaamisesta itselle:

Haluaisin ison näytön, mutta budjetti on max 300€, niin eri vaihtoehtoja tutkiessa olen tullut tulokseen että mun pennoset ei taida riittää käytettynäkään kuin 8 Plus-malliin enintään. Ja toisaalta voisi olla hauska ottaa vielä yksi surureunallinen luuri käyttöön ennen kuin loppuelämä menee täysin reunattomien luurien kanssa. Vähän niin kuin downshiftausta et kun näyttö pienenee niin luuria ei tekisi enää mieli käyttää niin paljoa, nykyinen kun on Moto G7 Plus, ja tässä näyttö on liiankin hyvä, tekee mieli räplätä koko ajan.

Mut joo siihen 8 Plus-malliin. Olen tutkinut Swappieta, huutoa, myynti-osastoa jne, ja onhan noita vaikka miten paljon 300€ hintaluokassa. Mut seuraavat kysymykset tulee mieleen:

- Jos ostaa yksityiseltä, kannattaako vaatia alkuperäistä ostokuittia? Onko olemassa riskiä et luuri on varastettu ja sen saakin heittää verkonpainoksi? Ymmärsin et toisin kuin Androidit, varastettua iPhonea ei saa auki mitenkään. Ja siis toki katson et on luotettavan oloinen myyjä jne, mut esim huudossa näytti olevan monta 'sekatavarakauppiasta' jotka ostaa ja myy luureja koko ajan, niin eihän ne voi tietää mitään luurin historiasta kun ostavat jonkun näyttövikaisen luurin, korjaavat näytön ja laittavat takas myyntiin.

- Voiko tarvikeakuissa olla riski että räjähtää? Kuuklasin jo "are iphone replacement batteries safe", ja siellä sanottiin et ei ole, voi räjähtää. Mut kun akkuja silti vaihdetaan, niin voiko jotenkin tietää et joku tietty akku on turvallinen ja toinen ei. Voisikohan noilta sekatavarakauppiailta kysyä että minkä akun asensivat? Toisaalta kun enhän mä osaa luuria avata itse, niin hehän voi valehdella ummet ja lammet.

- Kannattaako maksaa swappielle lisähintaa siitä et saa yrityksen taakse. Esim nyt on identtisen kuntoiset 8 Plussat myynnissä huuto.net 240€ ja swappie 299€. huudon peliin vielä vaihdettu uusi akku. huudon jobbari houkuttaisi kyllä aika paljon, mut swappiella olisi firma takana...

Hankalaa on iPhonen osto. Varsinki tuo ostokuitti. Olen aiemmin pitänyt kriteerinä käytetylle luurille ostokuittia, mut eihän noissa käytetyissä ole juuri missään kuittia?
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
3
Hei! Uusi puhelin tarvitsisi löytää Huawei p20 pro:n tilalle. P40 pro puhelin olisi jo ostoskorissa jos Google palvelut löytyisivät. Pitäisi löytää jokin puhelin joka edes hieman täyttäisi samat kriteerit kameran suhteen.
Eli kamera ehdottomasti tärkein. Hinta max 800e. Tällä hetkellä mietinnässä Oneplussan ja Xiaomin puhelimia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Hei! Uusi puhelin tarvitsisi löytää Huawei p20 pro:n tilalle. P40 pro puhelin olisi jo ostoskorissa jos Google palvelut löytyisivät. Pitäisi löytää jokin puhelin joka edes hieman täyttäisi samat kriteerit kameran suhteen.
Eli kamera ehdottomasti tärkein. Hinta max 800e. Tällä hetkellä mietinnässä Oneplussan ja Xiaomin puhelimia.
Xiaomi Mi 10T Pro (649€) ??
 
Liittynyt
12.04.2020
Viestejä
192
Onkohan nyt jossain tulossa tai jo tarjolla hyvää black friday tarjousta hintaluokkaan n. 250 - 300 €? Samsung A71:ä katsellut, ei ole tuohon 300 eskoon vielä tippunut hinta vissiin missään. Tuo "superpikalataus" mitä mainostetaan on vissiin ihan hyvä ominaisuus olla.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
813
Pohdintaa käytetyn iPhonen hommaamisesta itselle:
...

- Kannattaako maksaa swappielle lisähintaa siitä et saa yrityksen taakse. Esim nyt on identtisen kuntoiset 8 Plussat myynnissä huuto.net 240€ ja swappie 299€. huudon peliin vielä vaihdettu uusi akku. huudon jobbari houkuttaisi kyllä aika paljon, mut swappiella olisi firma takana...
Itse ottaisin ehkä kuitenkin Swappielta jos tuo on se hintaero (oletuksena ulkoisesti samankuntoiset). Siinä tulee kuitenkin 12kk takuu, huuto.netissä lienee takavalotakuu. Oletuksena, että takuu käytännössä myös toimii, en tunne Swappien toimintatapoja...
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
577
Hei! Uusi puhelin tarvitsisi löytää Huawei p20 pro:n tilalle. P40 pro puhelin olisi jo ostoskorissa jos Google palvelut löytyisivät. Pitäisi löytää jokin puhelin joka edes hieman täyttäisi samat kriteerit kameran suhteen.
Eli kamera ehdottomasti tärkein. Hinta max 800e. Tällä hetkellä mietinnässä Oneplussan ja Xiaomin puhelimia.
Kumpikohan näistä olisi parempi: tämä Xiaomin puhelin vai Oneplus 8 pro?
One Plussassa taitaa olla parempi kamera, mutta Pro mallissa on kaareva näyttö, joka voi tuottaa ongelmia. Tämä on osittain mielipideasia, mutta itse en huolisi kaarevalla näytöllä varustettua puhelinta, sillä mielestäni kaareva näyttö hankaloittaa puhelimen käyttöä, eikä se paranna myöskään laitteen kestävyyttä. 8t:ssä olisi tasainen näyttö, mutta siinä on huonompi kamera. Muita vaihtoehtoja ovat lähinnä Samsung S20 FE 5G ja iPhonet. S20 FE 5G:ssä on raportoitu joitakin näyttöongelmia, mutta mukana on myös laadukas telekamera, ja laite vaikuttaa muutoinkin järkiostokselta. Myös iPhoneissa on hyvät kamerat, mutta telelinssillä varustetut mallit ovat kalliita, vaikka toisaalta iPhonet ovat myös kestävämpiä, ja jälleenmyyntihinta on korkeampi.

On hankala sanoa missä laitteessa on paras kamera, sillä nykyajan huippulaitteet ovat niin lähellä toisiansa. Paremmuusjärjestys taitaa olla lähinnä mielipideasia, joten suosittelen etsimään esimerkkikuvia internetistä, ja valitsemaan sellaisen laitteen, jolla otetut kuvat miellyttävät omaa silmää.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Duunista saisi puhelinta. Katselin, että OnePlus Nord ja Samsung S20 FE olisivat hinnan ja ominaisuuksien puolesta kiinnostavat. Nyt en vaan osaa päättää. Sampassa näyttäisi olevan enemmän lippulaivamallien herkkuja, mutta Exygon prossua parjattu kuumentumisongelmista. OnePlus ilmeisesti kaikin puolin ok, enemmän budjettivalinta ja parempi käyttis mielestäni. Kumman itse ottaisitte?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Duunista saisi puhelinta. Katselin, että OnePlus Nord ja Samsung S20 FE olisivat hinnan ja ominaisuuksien puolesta kiinnostavat. Nyt en vaan osaa päättää. Sampassa näyttäisi olevan enemmän lippulaivamallien herkkuja, mutta Exygon prossua parjattu kuumentumisongelmista. OnePlus ilmeisesti kaikin puolin ok, enemmän budjettivalinta ja parempi käyttis mielestäni. Kumman itse ottaisitte?
Onko tämä S20 FE malli mitä olet katsonut niin 4G vai 5G malli? 5G malli sisältää Snapdragon prossun.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Onko tämä S20 FE malli mitä olet katsonut niin 4G vai 5G malli? 5G malli sisältää Snapdragon prossun.
Ihan 4G:tä taisin yytsiä, tämä olisi Verkkiksellä 499€. En koe, että 5G:tä tarvitsen ja hinta nousisi 250€ vs tuo 4G FE.

Nordihan lähtisi 100€ halvemmalla 399€
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Ihan 4G:tä taisin yytsiä, tämä olisi Verkkiksellä 499€. En koe, että 5G:tä tarvitsen ja hinta nousisi 250€ vs tuo 4G FE.

Nordihan lähtisi 100€ halvemmalla 399€
Niin niin just se olikin siellä tarjouksessa. Unohdin vaikka just eilen tuota jollekin muulle tyrkytin :lol:

Kyllä mä sanoisin että tuo Galaxy on paljon "vakaampi" puhelimena ja ominaisuuksiltaan kuin Nord
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Niin niin just se olikin siellä tarjouksessa. Unohdin vaikka just eilen tuota jollekin muulle tyrkytin :lol:

Kyllä mä sanoisin että tuo Galaxy on paljon "vakaampi" puhelimena ja ominaisuuksiltaan kuin Nord
Lueskelin vielä ympäri nettiä noista exygenos ongelmista, enkä kyllä usko, että tuota uskaltaisin hankkia.. samaa sirua näemmä tungettu myös S20 ja Note 10 Liteen.

Ehkä tuo Nord ajaa asiansa :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Lueskelin vielä ympäri nettiä noista exygenos ongelmista, enkä kyllä usko, että tuota uskaltaisin hankkia.. samaa sirua näemmä tungettu myös S20 ja Note 10 Liteen.

Ehkä tuo Nord ajaa asiansa :)
Oma on valintasi :) On tuossa Nordissa myös yhdellä jos toisella ilmaantunut mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Toivotaan että sattuu hyvä yksilö kohdallesi.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Oma on valintasi :) On tuossa Nordissa myös yhdellä jos toisella ilmaantunut mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Toivotaan että sattuu hyvä yksilö kohdallesi.
Avaatko vähän mitä ongelmia Nordissa ilmaantunut?

Liikaa kun näitö vertailee, niin ei kohta taas halua mitään :D samaa käynyt telkkuja vertaillessa..
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Avaatko vähän mitä ongelmia Nordissa ilmaantunut?

Liikaa kun näitö vertailee, niin ei kohta taas halua mitään :D samaa käynyt telkkuja vertaillessa..
Boottailu ongelmia oli ainakin silloin kun julkaistiin ja osalla netti tökkii. Lisäksi taisi olla jotain ongelmaa äänen voimakkuuksissa ja puheluissa jos telian liittymä. Nuo nyt mitä tuli heti mieleen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 431
Viestejä
4 199 162
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom