Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Jep, lisäksi itseäni kiinnostaa millainen on tuleva iPad Pro 10.5, ostin jo kerran ja tykkäsin kovasti neljästä kaiuttimesta jne. mutta palautin kun ajattelin että kohta tulee parempi... tästä on 8 kk jo...
Täys lelu verrattuna Windows tablettiin, mutta moni tietenkin haluaa ainoastaan pelailla.Ipad on tablettina valovuosia jokaista android tablettia edellä, eli ykköstabletiksi se pitäisi aina olla varsin helppo valinta.
Väität siis että ipadilla ei voi muuta kuin pelata pelejä?Täys lelu verrattuna Windows tablettiin, mutta moni tietenkin haluaa ainoastaan pelailla.
Täys lelu verrattuna Windows tablettiin, mutta moni tietenkin haluaa ainoastaan pelailla.
Miksi tietokoneessa pitäisi käyttää appeja?Hyvä vitsi, windows tabletti on se viimeinen vitsi mihin rahansa kannattaa sulloa, eihän siihen ole juuri lainkaan tabletti moodin suunniteltuja appeja...
Miksi tietokoneessa pitäisi käyttää appeja?
Tietokoneessa käytetään normaaleja Windows ohjelmia, ja selataan normaalilla selaimella, joka mahdollistaa internetin sujuvan käytön ilman miljoonia appeja.
Pöytäkone on sitä windowsia varten, en itse ainakaan niin masokisti ole että sitä tablettina haluisin käyttää...
Ihan hiirellä tykkään niitä ”läpsytellä”.Niin, kuvakkeet tulee olla niin suuria että niitä voi nyrkillä läpsytellä, kuten pikkulapsilla lelut niin isoja ettei ne mene kurkusta alas.
En pelaa, niin en osaa auttaa.Kerros iso lapsi mulle miten pääsen pelaamaan clash royalea windows tabletilla?
Mites noiden halpojen eli alle 200€ olevien 10" tuon päivitysten kanssa?
Esim. tämä vissiin on/saa oreon
Etusivu - Elisa - Verkkokauppa
Entä sitten Huawein tilanne?
Huawei Mediapad T3 10, Grey | DNA
Kun tilanne on se että apella on vanha huawei, joka hälle riittäisi. Mutta kun android versio on joku ikivanha olisko 4.4 ja OP pudotti tukensa kyseiselle versiolle eli aplikaatio ei enää toimi ja se on se tärkein aplikaatio.
Joten jos nyt ostaa tabletin jossa olis vähintääkin tulossa se oreo niin varmaan taas pärjäisi useamman vuoden laitteella.
Ja itseäni ajatellen en jaksa roottailla vaikka onnistuisi ja kalliimpaa hän ei halua. Kiinasta/ulkomailta ei tilata koska saavat takuunsa hoitaa itse jos sellaisia asioita tarvii. Eli kotimaiset verkko/kivijalkakaupat vain käyvät.
Eli oliskos noista jompikumpi vai löytyykö vielä vaihtoehto?
Mieluummin M3 Lite sitten kun sitä saa taas hintaan 199e. T3 oli just 99e ja tuo 149e on ihan liikaa tuosta.
Onko tossa t3 oreo? Ja tossa m3 litessä se löytyy?
Mieluummin M3 Lite sitten kun sitä saa taas hintaan 199e. T3 oli just 99e ja tuo 149e on ihan liikaa tuosta.
Pitäisi isälle isänpäivälahjaksi tablettia katsella, koko 10", hinta voisi asettua ehkä 200-300e väliin, joskaan ei ole täysin kiveen lyöty hinta, pääasiassa katselisi varmaan iltalehdet ja sanomat ja saattaisi hoitaa pankkiasiat, selailla pääasiassa siis nettiä, ettei tarvitse tihrustaa nyt eläkkeelle siirryttyään kännykästä noita uutisia. Saattaisi katsoa myös liikkuvaa kuvaa ruudusta/katsomosta/yle areenasta. Oltava Wifi-malli, verkkojako tulee wlan-modeemista jos kotona tai kännykästä, jos mökillä. Tuskin kuvailee hirveästi tai täyttää välttämättä tilaa ohjelmilla... Apple ei käy.
Ehdotuksia?
Itselläni 8" Mediapad M3, tyytyväinen minä tähänkin olen ollut... Mutta mietin myös sitä, että se on ollut minulla nyt ehkä pari(?) vuotta, siis pari vuotta vanhaa rautaa jo, mutta hinta on aika lailla samoissa kantimissa millä minäkin sen ostin. Tuumasin vain, että onkohan tässä ajassa kerennyt markkinoilla tulla tuoreempaa rautaa, mutta tablettipuoli ei taida uudistua ihan samaa tahtia kuin puhelimet?
Eipä siinä mitiä, ihan hyvä ehdotus. Joskin löytyi myös tällainen mikä vielä menisi hintojen puolesta samaan kastiin: Huawei MediaPad M5 Lite 10,1" WiFi Android-tabletti 299,90 €
Tuossa olisi vielä "tuoreehko" käyttis, että varmaan nuo pankkisovellukset toimii vielä pitkään näissä, sikäli mikäli niille käyttöä löytyy.
Tavoitteena olisi vielä ympätä mukaan sellaiset suojakuoret, joista saisi tarvittaessa taiteltua pienen tuen taakse / olisi erillinen jalka että voisi vaikka pöydällä pitää ja selata siinä.
Ehdotuksia otetaan toki vielä vastaan, joskin tuo voisi olla ihan potentiaalinen ehdokas
Nyt on tullu testattua Huawein M5 ja ipad pro 10.5. Huawei palautui kauppaan, koska netflix ei toistunut hd laadulla vielä tuolloin. Ipad pro oli käytössä kolmisen viikkoa ja on kyllä kaikin puolin loistovehje. Ehkä liiankin hyvä kun käyttö on pääasiassa netflix, viaplay ym. suoratoisto palvelut. Häiritsevin tekijä oli kuitenkin dynaaminen kontrasti, joka tekstitettyjä ohjelmia katsellessa osoittautui todella häiritseväksi. Varsinkin hämärässä katsellessa.
Seuraavaksi kokeiltava Galaxy tab s4:sta.
https://www.amazon.de/Samsung-T830-...axy+tab+s4&dpPl=1&dpID=41ZyIOJ2zIL&ref=plSrch tuolta nyt kovasti tilailemassa, mutta täytyi tulla kysäisemään, että onko ihan vastaava laite kuin Suomesta ostettu ja toimiihan takuut täällä? Saa myös kehua tai haukkua tuota Samsungia jos jollain kokemuksia.
Sen automaattisen kirkkauden säädön saa kyllä pois. Senkun ottaa vaan.Nyt on tullu testattua Huawein M5 ja ipad pro 10.5. Huawei palautui kauppaan, koska netflix ei toistunut hd laadulla vielä tuolloin. Ipad pro oli käytössä kolmisen viikkoa ja on kyllä kaikin puolin loistovehje. Ehkä liiankin hyvä kun käyttö on pääasiassa netflix, viaplay ym. suoratoisto palvelut. Häiritsevin tekijä oli kuitenkin dynaaminen kontrasti, joka tekstitettyjä ohjelmia katsellessa osoittautui todella häiritseväksi. Varsinkin hämärässä katsellessa.
Seuraavaksi kokeiltava Galaxy tab s4:sta.
https://www.amazon.de/Samsung-T830-...axy+tab+s4&dpPl=1&dpID=41ZyIOJ2zIL&ref=plSrch tuolta nyt kovasti tilailemassa, mutta täytyi tulla kysäisemään, että onko ihan vastaava laite kuin Suomesta ostettu ja toimiihan takuut täällä? Saa myös kehua tai haukkua tuota Samsungia jos jollain kokemuksia.
Se oli ensimmäinen asia mitä kokeilin pädissä ja ei ollut vaikutusta. Googlettamalla löyty enemmänkin tuosta juttua.
Harkitsin jo kovasti Xiaomi Mi Pad 4 plussaa, mutta mahtaa olla hiukka ylihintainen, vaikka alveitta saisikin.
Minulla on se ikuisuus projekti päivittää hyvin toiminut Nexus 7 (2nd gen, 2013) uudempaan tablettiin.
Nyt on Gigantissa vanha, mutta ilmeisen pätevä, Samsung tarjouksessa:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi 32 GB (musta) - Tabletit ja iPad
Tekeekö tuolla enää tänäpäivänä mitään? Onko edes oleellisesti nopeampi kuin minun vanha Nexus 7? Molemmissa 32GB/2GB muistia, joten onko lainkaan päivittämisen arvoinen?
En pelaa tabletilla, vaan sillointällöin katson reissussa telkkusarjoja ja surffaan nettiä, johon älypuhelin on aivan liian pieni. Nexus vähän tahmaa liikaa nettisurffauksessa.
Senhän saa ilman alveja n. 250e:lla. Ei varmasti ole ylihintainen ainakaan Suomessa myytäviin tabletteihin verrattuna.
Mistä? Ite löytänyt halvimmillaan vähän yli 300€:llä.
Minulla olis mahdollisuus lunastaa vähän käytetty ja hyväkuntoinen Apple iPad Air 16Gt:n muistilla. Onko 100€ ihan käypä hinta tällaiselle? Tabletti on ihan priima kuntoinen.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Adobe on juuri julkaisemassa koko CC pakettia ipadille. Eli vastaus on 30.10.2018 julkaistava ipad pro:n uusi malli.Mitä tablettia suosittelisitte Lightroomin käyttämiseen? Värit ja tehot pitäisi kaiketi olla kohdillaan.
Minulla olis mahdollisuus lunastaa vähän käytetty ja hyväkuntoinen Apple iPad Air 16Gt:n muistilla. Onko 100€ ihan käypä hinta tällaiselle? Tabletti on ihan priima kuntoinen.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Ipad Air on vanha, mutta sille tuli vielä iOS 12, eli viimeisin versio.Tuo on ihan helvetin vanha laite, ton jälkeen tullut monta uutta mallia. Itse esim päivitin ipad air 2:sta tänä vuonna ipad 2018:aan...
Ipad Air on vanha, mutta sille tuli vielä iOS 12, eli viimeisin versio.
Uusi ipad maksaa 329€, joten jos iOS on itselle tuntematon ja haluaa halvalla testata, niin kaipa sillä ipad Airilla alkuun pääsee.
Vähän hidas ja vähämuistinen se ipad 2018:seen verrattuna on, mutta satasella ei parempaakaan oikein saa.
Chromecast käyttö on ipadilla vähän niin ja näin käsittääkseni, sillä se vaatii erikseen tuen softalta chromecastille.Juu, iOS on uusi tuttavuus, Androidilla mennyt tähän asti. Mietin sitä saako 100 mistään parempaa tablettia lehtien lukemiseen ja Chromecast-käyttöön.
Chromecast käyttö on ipadilla vähän niin ja näin käsittääkseni, sillä se vaatii erikseen tuen softalta chromecastille.
Youtube varmaan toimii, mutta areenat, katsomot, netflixit jne. Ovat minulle tuntemattomia.
En usko, että voit hävitä paljon. Kyllä joku sen ipadin sinulta vielä pois ostaa jos et tykkää.
Muistaakseni joskus on ollut iPadejakin tarjouksessa, mutta koska tuo black friday on ensi viikolla niin ei nyt niin paha rasti odottaa? Tai itse ainakin odottaisin ja katsoisin jos tulee aleen johonkin, mahdotonta sitä on etukäteen tietää.Pitäisi äipälle saada uusi tabletti. Luin muutaman sivun taaksepäin tätä topikkia ja selvästi näyttää siltä, että paras olisi iPad 2018 perus ~300e laite vaikka onkin ajateltua/toivottua hintaa selvästi kalliimpi. Kysymys olisi, kun en ole tablettiskeneä pitkään aikaan seurannut, että onko iPadeja ollut mukana yleisissä alennusriehoissa, esim. black friday, ja jos on niin onko ne ollut vain vanhempia laitteita?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.