Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis toi on mini SD adapteri, johon menee microsd kortti? Etkö sä just sitä ettiny?Mini SD. Ja joo, en sano enempää, vaikka mieli tekis...
Joo, sori että oli väärä. Tuohonkin tosin menee microsd-kortti, joten ymmärtänet erehdykseni.Juu, semmosta just, mutta ristokoo tossa koitti kaupitella ihan eri adapteria.
Joo, sori että oli väärä. Tuohonkin tosin menee microsd-kortti, joten ymmärtänet erehdykseni.
Juu, toki. Noita mini-sd kortteja vaan ole vuosiin käytetty missään, ni harvinaisia on, niinkun ilmoituksessani jo mainitsinkin.
Eipä mitää, lycka tillMjaa-a. Mini-sd kortin koko on 21.5X20mm. Micro tossa kyllä lukee, niin eipä osaa sanoa.
Siinä lukee microSD kun siihen menee microSD sisään.Mjaa-a. Mini-sd kortin koko on 21.5X20mm. Micro tossa kyllä lukee, niin eipä osaa sanoa.
Kertokaas yleissivistyksen takia, mikä sovitin mulla on? Olen aika varma, että kuvassa vasemmalla on micro sd -kortti ja oikealla sd-kortti. Keskellä sovitin, jonka sisällä micro-sd -kortti. Mikä tuon sovittimen tyyppi on?
Kyllä mä melkein löisin vetoa että tuo on juurikin se MiniSD mitä kysyttiinkin...
Niin sitä joskus tekis. Onhan tuossa tinkimisvaraa, jatkamme yv:llä.Mini SD. Ja joo, en sano enempää, vaikka mieli tekis...