Ostetaan Mini SD muistikortti tai adapteri

Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
57
Kyseinen kortti/adapteri haussa 2 tai 4gb. Ei tunnu löytyvän mistään, tai jos löytyy niin maksaa maltaita...
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Tarkennuksena, eli siis tarvit adapterin esim microsd -> minisd?

Ei oo kauaakaan, kun näin jossain aarrelaatikoissa tollasen minisd kortin.. koitan kaivella jossain kohtaa. Laittele vaikka yv:llä muikkaria, jollei musta kuulu maanantaihin mennessä.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
57
Juu, semmosta just, mutta ristokoo tossa koitti kaupitella ihan eri adapteria.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Juu, toki. Noita mini-sd kortteja vaan ole vuosiin käytetty missään, ni harvinaisia on, niinkun ilmoituksessani jo mainitsinkin.
Kertokaas yleissivistyksen takia, mikä sovitin mulla on? Olen aika varma, että kuvassa vasemmalla on micro sd -kortti ja oikealla sd-kortti. Keskellä sovitin, jonka sisällä micro-sd -kortti. Mikä tuon sovittimen tyyppi on?
 

Liitteet

Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
57
Mjaa-a. Mini-sd kortin koko on 21.5X20mm. Micro tossa kyllä lukee, niin eipä osaa sanoa.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Mjaa-a. Mini-sd kortin koko on 21.5X20mm. Micro tossa kyllä lukee, niin eipä osaa sanoa.
Siinä lukee microSD kun siihen menee microSD sisään.

Kertokaas yleissivistyksen takia, mikä sovitin mulla on? Olen aika varma, että kuvassa vasemmalla on micro sd -kortti ja oikealla sd-kortti. Keskellä sovitin, jonka sisällä micro-sd -kortti. Mikä tuon sovittimen tyyppi on?
Kyllä mä melkein löisin vetoa että tuo on juurikin se MiniSD mitä kysyttiinkin...
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Kyllä mä melkein löisin vetoa että tuo on juurikin se MiniSD mitä kysyttiinkin...
Niin löisin minäkin, kun vielä mitatkin sattuu olemaan 21,5 x 20 mm. Vähän ihmetyttää ostajan tyyli :confused2:

Jos nyt sattuisi että tuo on mitä haettiin niin 6,66 € Mobilepaylla ja pistän sovittimen kirjepostiin tuon 2 gigan micro sd:n kanssa.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
57
Voishan tuon ostaa pois, sillä erotuksella että tilillä on tasan 5,31€ :D ja tilisiirroks menis, kun ei oo mobilepay käytössä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 827
Viestejä
4 205 340
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom