Myydään mini näyttö desktop tietokoneeseen (Tornio ja posti)

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
415
Tuote: Pinus AM-3013G, 13,3" oisko 2010-luvun alkupuolta, laajakuva
Hinta: 50e (nyt 40 eur)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
-tämä kävi tarpeettomaksi kun saan kaikki tietokoneet saman KVM:n taakse isoon näyttöön
-näytössä on VGA + DVI mutta olen käyttänyt vain DVI:tä, en tiedä VGA:n kunnosta, tuskin vikaa?
-tarvii +12 volt 4 ampeerin virtalähteen, pyöreä virtaliitin joka löytyy aika monesta +12 volt laitteesta, esim. ulkoisista kovalevyistä, mini NAS, jne
-en ole varma tällä hetkellä voinko antaa virtalähdettä mukaan! pitää varmistaa että on ylimääräinen, löytyy mm. NAS laite joka käyttää samaa +12 volt 4 ampeerin virtalähdettä ja pitää varmistaa että mulle jää siihen virtalähde edelleen
-12 volt virtalähteitä löytyy vaikka kuinka paljon mut 3 ampeeria ei riitä vaan pitää olla 4 ampeeria
-näytössä on edelleen kirkas kuva, resoluutio oli joku 1366x768 tms eli ei häävi mut ainakaan se ei ole 800x600 kuten monessa 10" näytössä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tornio
Toimitustapa: nouto, posti (postit joku 7-8 eur jos ei ota näytön jalustaa, se on VESA kiinnityksellä ja nykyinen alusta on aivan surkea mut ainakin näyttö pysyy pystyssä.. jalustan kanssa tosta tulee paksumpi paketti)
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
415
40eur

vaikka näyttö on n. 10v vanha sitä ei ole käytetty 24/7 ja 10 vuoden ajan.. kuva on edelleen hyvä eikä paneeliin ole tullut vikoja
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
415
löytyi virtalähde näytölle eli mulla oli lopulta kolmekin 12 voltin n. 4 ampeerin virtalähdettä pyöreällä yleis liittimellä, ne vaan oli hieman hukassa
siitä ei oo hajuakaan että mikä niistä alunperin ois kuulunut näytölle mutta sillä ei pitäisi olla väliäkään
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 425
Viestejä
4 237 051
Jäsenet
71 209
Uusin jäsen
Liftari

Hinta.fi

Ylös Bottom