Mini ITX custom loop -koneen osto valmiina

Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
126


Yllä Optimum Tech -kanava Youtubessa, jossa kaveri rakentaa todella hienoja ja tehokkaita custom loop -setuppeja erittäin pieniin koteloihin. Onko jotain verkkokauppaa, joka myisi näin hienoja valmiita kokoonpanoja? Olen löytänyt verkosta vain jotain hämärän näköisiä sivuja.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 351


Yllä Optimum Tech -kanava Youtubessa, jossa kaveri rakentaa todella hienoja ja tehokkaita custom loop -setuppeja erittäin pieniin koteloihin. Onko jotain verkkokauppaa, joka myisi näin hienoja valmiita kokoonpanoja? Olen löytänyt verkosta vain jotain hämärän näköisiä sivuja.
Esimerkiksi Jimm's tekee custom loopillisiakin koneita. Eipä noiden itse tekeminenkään mitään rakettitiedettä ole, kunhan vaan on sopivat osat, ahdasta vain ITX-koossa ja jos tuollaisen ostaa, niin kannattaa itsekin osata sitä huoltaa tarpeen vaatiessa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 744


Yllä Optimum Tech -kanava Youtubessa, jossa kaveri rakentaa todella hienoja ja tehokkaita custom loop -setuppeja erittäin pieniin koteloihin. Onko jotain verkkokauppaa, joka myisi näin hienoja valmiita kokoonpanoja? Olen löytänyt verkosta vain jotain hämärän näköisiä sivuja.
Jäähdytysosista töineen joutuu maksamaan vähintään kaksi tonnia, kun laskutus noista putkihommista on aika jäätävä (koska mukaan pitäisi laskea suunniteluun kuluva aika).
Itsekin tekemällä saa helposti kulumaan 500€ pelkästään vesijäähyvehkeisiin, tämä siis alennus-osista. Normihinnoilla menee toista tonnia.

Jimmyn Liquid Builds hinnasto kertoo jotain työn hinnasta. Ja nuo 240mm radilla olevat RTX4090 setit on aikamoisia vitsejä mitkä vaatii rankkaa alikellotusta koneen ostajalta (koska sitä ei voi leipoa bios asetuksiin näytönohjaimen osalta) että sillä voi pelata uusia AAA pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Jees, jos haluaa tuollaisen custom buildin niin se kannattaa ottaa joko itselle harrastuksena tai sitten ihan vain on valmis maksamaan siistin näköisestä teollisuustaiteesta :-D Eihän niissä mitään järkeä muuten ole.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
126
Kiitos vinkeistä kaikille. Täytyy jatkaa tutkimustyötä. Ja ei tosiaan ihan näin tehokas kokoonpano ollut itsellä ajatuksissa.
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 222
Viestejä
4 331 230
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom