Minecraft, Pärinäcraft ja Rosan koodin metsästys

runm33

Underneath the old stone bridge
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
50
Tilanne siis tämä: Pojan koulussa on tehty tuota Rosan koodien metsästystä jo pitkään ja tänään opettaja oli sitten kertonut, että täytyisi Minecraftista löytää Rosan koodi...

Oon nyt tässä hakannut päätä seinään ja tiedän, että tehtävä on tämä:
https://www.rosankoodi.fi/tasks/29

Koodi löytyy suomalaisilta Minecraft-palvelimilta!

Vinkki!
Löydät koodin PärinäCraft, WildyCraft ja FTW-craft (51.255.15.215) -palvelimilta. Jos et pääse Minecraftiin, tubettajat JKokki, Master ja wildeem pelaavat Minecraft-tehtäviä.
Pojalle on Minecraft ostettu ja tunnukset siis kunnossa sen puolesta.
Löydettiin tie tuonne Pärinäcraftiin ja siellä loydettiin paikka missä on ruusuja ja ilmeisesti siitä aukosta kuuluu kulkea jotta tuota Rosan koodi tehtävää pääsee tekemään.
Kävellään sisään aukosta ja ilmoittaa ettei sinua ole valkolistattu eikä rakennustehtävää voi aloittaa.

ELI täytyykö tuonne jotenkin rekisteröityä jotta tuota koodia pääsisi metsästämään? En oo pelannut tota Minecraftia itse niin oon oikeasti kuutamolla :D

 

runm33

Underneath the old stone bridge
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
50
Tee ketju TECHBBS:ään ja kuule pojan huutavan, että joku pääsi portaalista sisään ja sen jälkeen hänkin pääsi :)
Eka koodi saatu ja kuulemma toisen perään mennään :smoke:
Thanks bros :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
On muuten aika helvetin siisti idea, jos ois itellä kakarana ollu tälläne atk-aarteenmetsästys ni oisin aika innoissani hakannu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 193
Viestejä
4 215 366
Jäsenet
71 013
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom