Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollasessa pikkukaasugrillissä positiivistä on se että nuo pullot on käteviä, löytyy pietsosytytin, pannun voi viedä tiskialtaaseen pesuun.Voi olla hyvä, mutta taidan kuitenkin haluta sähkögrillin helppokäyttöisyyden vuoksi
Olen ehdottomasti pallogrillin kannalla, sillä tulee oikea grillailufiilis ja -maku. Sähkögrillin kanssa on mun mielestä sama tehdä ruoka sisällä ja mennä ulos syömään. Toki hankalampi käyttää, mutta silti teen 80% grillailusta pallogrillillä ja kaasugrillillä lähinnä lisukkeet.
En tiedä sitten alkaako naapurit valittaa kerrostalossa, riippuu varmaan miten katkeraa porukkaa taloon sattunut.
Olen ehdottomasti pallogrillin kannalla, sillä tulee oikea grillailufiilis ja -maku. Sähkögrillin kanssa on mun mielestä sama tehdä ruoka sisällä ja mennä ulos syömään. Toki hankalampi käyttää, mutta silti teen 80% grillailusta pallogrillillä ja kaasugrillillä lähinnä lisukkeet.
En tiedä sitten alkaako naapurit valittaa kerrostalossa, riippuu varmaan miten katkeraa porukkaa taloon sattunut.
En ole minäkään koskaan kuullut asunnosta, jonka parvekkeella saisi grillata millään muulla kuin sähkö -tai kaasugrillillä, eivätkä nämäkään ole erityisen yleisiä. Aloittajan kannattaa tosiaan selvittää parvekegrillaamisen luvallisuus ennen minkäänlaisen grillin hommaamista.Grillaus parvekkeella.
Joissakin tapauksissa voi taloyhtiön järjestys-säännöt kieltää kaikenlaisen grillaamisen parvekkeella.
Kannattaa tarkistaa tämäkin asia.Sitten naapurit,alkaako valittamaan,jos pihvinhajut tulee huoneistoon.
Sähkö tai kaasugrilli on sopivin.
Hiiligrillit ja ns kertakäyttögrillit eivät ole soveliaita parvekegrillaamiseen.
Myös turvallisuuteen on kiinnitettävä huomiota.
Ei muuta,kun pihvit,makkarat,broilerinkoivet grilliin ja juomat jäähtymään.
Hyvää juhannusta.
Saako parvekkeella grillata? - Isännöintiverkko
Parvekkeella saa grillata – muista kuitenkin turvallisuus!
Itellä on Weberin kaasugrilli ja hyvin on pelittänyt. Vähän kun pitää järjen mukana niin ei pitäisi tulla ongelmia naapureiden kanssa, ei siis ehkä kannata mitään järjettömän rasvaisia possunkimpaleita grillailla vähän väliä jotka siis savua normigrillailua enempi nostaa. Toki jos olet ylimmässä kerroksessa niin voi aika vapaasti grillata mitä huvittaa. Omat naapurit ei ole edes huomannut että minulla on grilli joten melko hyvin ilmeisesti on tullut asiat tuon suhteen hoidettua.Muutan nyt tässä eka kertaa kämppään jossa on parveke ja ajattelin että siinähän grillaisi. Millaista suosittelette, pallogrilli vai mahollisesti sähkögrilli ja millainen sen kannattaisi olla?
Voi olla hyvä, mutta taidan kuitenkin haluta sähkögrillin helppokäyttöisyyden vuoksi
Viimeiset 15v olen hyvällä menestyksellä säilyttänyt 5kg kaasupulloa (ensin teräksinen, sittemmin komposiitti,) siinä grillin omassa alakaapissa ja koko setti on käytännössä aina ulkona. Ihan pureksimatta ei kannata niellä niitä Suomalaiseen tapaan täysin överiksi vedettyjä vaatimuksia säilytyksestä, mutta maalaisjärkeä kannattaa toki käyttää.Mulla oli weberin sähkögrilli kun parvekekämpässä asuin muutaman vuoden. Kaasugrilliäkin harkitsin mutta totesin hankalaksi kaasupullojen takia, noita kun ei ihan missä vaan saisi säilyttää ja isojakin ovat. Pikkupulloista taas ei paljoa kaasua riitä jos haluaa grillata enemmän kuin muutaman makkaran. Väittäisin kumminkin tuon weberin olleen sähkögrilliksi erittäin hyvä, hyvin lähellä kaasugrilliä. On minulla se viellä tuolla varastossa. Jos kiinnostusta voin sen edullisesti myydäkin. Q1300 oli muistaakseni malli, tästä löytyy myös kaasuversio ainoa ero on polttimet vs vastukset.
Viimeiset 15v olen hyvällä menestyksellä säilyttänyt 5kg kaasupulloa (ensin teräksinen, sittemmin komposiitti,) siinä grillin omassa alakaapissa ja koko setti on käytännössä aina ulkona. Ihan pureksimatta ei kannata niellä niitä Suomalaiseen tapaan täysin överiksi vedettyjä vaatimuksia säilytyksestä, mutta maalaisjärkeä kannattaa toki käyttää.
Itellä on ollut sähkögrilli parvekkeella varmaan 5 vuotta ja käyttänyt sitä varmaan noin 5 kertaa. Tehoton, pannu liedellä ja paljon enemmän jerkkua paistamiseen. Varsinkin jos tuulee, niin ei tapahdu mitään. Ja sitten se huonoin puoli, tuon OBHn grillin peseminen on aikalailla perseestä. Eli ehdottomasti kaasugrilli jos vain mahdollista, sillä voi sentään tehdä jotain grillausta muistuttavaa.