Miksi tänään on hyvä päivä :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Se on ihan vaan optimoinnista kiinni :cigar:
2026-03-01 13.00.27.jpg
teillä on paremmat bonusprosentit, meillä isommilla ostoilla vähemmän rahaa tilille. ei oo tainnut osua tuplabonuksia. meillä tosin keskittämiseen vaikuttaa myös se että tulee lisäksi henkilökunta alennus.

Screenshot_2026-03-01-15-46-10-21_41ff4a3847d3dcd302a9f866055b0fa4.jpg

teillä on paremmat bonusprosentit, meillä isommilla ostoilla vähemmän rahaa tilille. ei oo tainnut osua tuplabonuksia. meillä tosin keskittämiseen vaikuttaa myös se että tulee lisäksi henkilökunta alennus.

Screenshot_2026-03-01-15-46-10-21_41ff4a3847d3dcd302a9f866055b0fa4.jpg
Tuplabonareilla aina isommat ostokset.

Vaimon tyttörenpoika, jolle annoimme jonkun vanhan näytönohjaimen ja näytön, halusi että testaamme toimiiko se näytönohjan, koska olin esittänyt epäilykseni asiasta., ja hänellä ei ole vielä sitä konetta jolla moisen kokeilun tekisi.
No aikamoisen konttailun ja ähellyksen jälkeen sain sen asennettua, ja työnnettyä kahden näytön piuhat persauksiin, ja jopa virtapiuhatkin sille löydettyä ja kiinni turattua.
Tässä vaiheessa olin jo oluttavailla, muta kone käyntiin ja kliksuttelua biosiin.
Vehje boottasi varmaan kolme kertaa??? ja sitten olimme asus rog strix b550-f jne. biosissa, josta en muuten löytänyt yhtään mitään asiaanlittyvää ;-) Olin aivan varma että löydän heti kohdan jossa valitaan prosessorin integroidun sijaan pcie-näytönohjain käyttöön.
Siitä windowsiin ja kuvahan näytöllä oli, sen nyt tyhmempänäkin tajusin, varsinkin kun se biosissakinnähty kuva oli sen tuottamaa, mutta laitehalinnassa oli vain microsoftin persajuri. nvidian sivulta löytyi ajuriappi (näytönohjaimen malliahan ei tullut sen kyljestä luettua) ja zup kortti löytyi laitehalinnasta.
Tämä riittikin: kuvaa tuli kahteen pömpeliin ja korttin habituskin tunnistettin.
Mitään pelejä tm jolla paremmin korttia testaisi ei ole, enkä olisi moiseen ryhtynytkään.

Miksi päivä oli hyvä?
a) kortti toimii b) poika näki ettei kaikki mene aina kuin strömsössä
c) jääkaapissa oli yksi kalja

1772470768963.png

Jälkimmäinen narsistinen kusipää joka järjesti minulle aiheettoman lopputilin viime vuonna sai nyt itse suhmuroinnistaan kenkää.
Kaskisilla rötösteli, kiusasi kuntalaisia Siuntiossa ja Lohjalla tovin aiheutti ties mitä.
Ei ole ainoa, sieltä ainakin kaksi hankintalain rikkojaa vielä saa lähteä, näin sydämestäni toivon ja lentävät apinat heidän lisäkseen.

Kuukauden kestänyt hengenahdistus kuin ihmeen kaupalla helpotti huomattavasti tämän illan uutisesta, tämä on hyvä päivä!

Statistiikka

Viestiketjuista
301 655
Jäsenet
82 027
Uusin jäsen
raakak

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom