Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 834
"Miksi tänään on hyvä päivä :)"

No miksiköhän olisi. Koska on hiukan satanut ja ehkä huomennakin voi vielä hieman sataa. Turku on yhtä scorchiota kesäisin, eilen oli kaiken helle-, palovaara -varoitusten lisäksi UV säteilyvaroitus. Jo 25 astetta on hemmetisti jos hiemakin yrittää ulkona liikkua kävellen, koska pääsääntöisesti 20 asteen jälkeen ei tuule juuri, ja bonuksena enimmäkseen jostain 10-17 on aika kova auringonpaiste. Mä liikun ulkona kävellen ympäri vuoden, vuorokauden ja lähes jokaisena päivänä, ja nimenomaan kesä on hankalin, koska lämpöä ja sen aiheuttanutta auringonpaistetta vastaan ei juuri voi pukeutua tai muutenkaan varustautua.

(toki Suomessa ei ihmiset juuri helteisiin kuole, mutta se on silti tylsää sillä tavalla monina viikkoina että joutuu paitoja ja sukkia vaihtelemaan monta kertaa päivässä)

Pahinta on jos kesäisin liikkuu keskustassa, vähän kuukaudesta riippuen, noin 13-17 aikaan joen suuntaisesti. Koska ruutukaava ja kaikki rakennukset on asemoitu joen suuntaisesti, niin tuolloin noin parin tunnin ajan aurinko paistaa täydellisesti koilinen-lounas suuntaisesti katujen mukaan, jolloin kummallakaan puolella ei ole yhtään varjoa. Se täsmällinen ajankohta siis riippuu viikosta, heinäkuussa se on pahin noin "kello kolmen scorchio" ulkomuistista. Oikeastaan ihmetyttää että en ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän aurinkovarjoa.

Nytkin on vielä vähän viileää, ehkä myös tuntuu siltä koska kävin tässä aamulla ehkä pariinkin otteeseen suihkussa. Aloitin mahdollisesti hereillä olevien naapureiden iloksi parvekkeen pesemisen viideltä. En ole tuota parveketta koskaan käyttänyt, niin sen lattia oli todella likainen kaikesta ilmassa vellovasta epäorgaanisesta paskasta.(asfalttia, kumia, miljoona erilaista eri moottorityyppinen pienhiukkasia sun muuta) Tuollainen näkymätön city-pöly on siitä ikävää, että se on paljon hienojakoisempaa kuin normaali orgaaninen pöly, tai kivipohjainen katupöly. Niin käytännössä tuonne parvekkeelle ei juuri koskaan voi mennä ellei sitä aktiivisesti putsaa, koska sukat tulisivat samantien todella likaisiksi.

Uskoisin että tuo lattia hyvin nopeasti tulee kevyesti likaiseksi, mutta ainakin hetken aikaa se on lähes puhdas. Mietin että pitäisikö se vielä lopuksi luututa, mutta koska tosiaan tuolle tilalle ei ole mulla mitään käyttöä, ei viitsi, reipas huolellinen huutelu riittää.

(Hitsi kun tää postaus kuulostaa niin valittamiselta. Vaikka mä vaan yritin selittää tuon kesän ja auringonpaisteen problematiikkaa. Nytkin ennusteen mukaan päivällä ja illalla olisi ehkä korkeitaan 21 astetta,ts. "lämmintä" mutta luultavasti niin "viileää" että varjoja käyttäen ulkona liikkuessa ei tule edes hiki).

Lämmöstä yleisesti: mulla ei nykyisessä eikä edellisessä kaksiossa ole juuri sisällä kesäisin ollut liian "kuuma". Nytkin mulla on tuossa vieressä keittiössä olevassa mittarissa 29 astetta. Mutta ulkoa tuleva vielä viileä ilma hieman viilentää, ja mulla on tuossa parin metrin päässä oleva tuuletin, joka pitää viileänä aina kun tarvitsee. Nyt sitä en ole pitänyt päällä vielä aamusta koska ulkoilma tässä tuuletusikkunan vieressä viilentää tarpeeksi. Ainoastaan aikoinaan 34 neliön yksiössä, jossa vielä ikkunat pahimpaan suuntaan eli länteen, siinä kämpässä mulla oli enimmäkseen kesäkuusta aina elokuun loppuun asti todella kuuma. Se kämppä oli pahimmillaan yli 30 astetta ja vielä elokuussakin, jatkuvasti joutui käymään suihkussa viilentämässä ja nukkuminen aina tapahtui eräänsorttisessa hikilammikossa. Tuolloin en ollut oppinut kuinka paljon pienikin tuuletin auttaa viilentämään sitä yhtä ainoaa asiaa mikä lämmöstä oikeasti kärsii, eli tasalämpöistä ihmistä.

Yleisesti ottaen musta meillä Suomessa on luonnostaan aika hyvät oltavat ja ennenkaikkea mahdollisuudet oppia sopeutumaan eri vuodenaikoihin ja näiden lämpötilaeroihin. (mä miettisin tätä erityisesti siinä kontekstissä kun ollaan nyt uutisoitu niin paljon noista eteläisen Euroopan maiden turisteista ja näiden ihan kuolemisestakin )
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 604
"Miksi tänään on hyvä päivä :)"

No miksiköhän olisi. Koska on hiukan satanut ja ehkä huomennakin voi vielä hieman sataa. Turku on yhtä scorchiota kesäisin, eilen oli kaiken helle-, palovaara -varoitusten lisäksi UV säteilyvaroitus. Jo 25 astetta on hemmetisti jos hiemakin yrittää ulkona liikkua kävellen, koska pääsääntöisesti 20 asteen jälkeen ei tuule juuri, ja bonuksena enimmäkseen jostain 10-17 on aika kova auringonpaiste. Mä liikun ulkona kävellen ympäri vuoden, vuorokauden ja lähes jokaisena päivänä, ja nimenomaan kesä on hankalin, koska lämpöä ja sen aiheuttanutta auringonpaistetta vastaan ei juuri voi pukeutua tai muutenkaan varustautua.

(toki Suomessa ei ihmiset juuri helteisiin kuole, mutta se on silti tylsää sillä tavalla monina viikkoina että joutuu paitoja ja sukkia vaihtelemaan monta kertaa päivässä)

Pahinta on jos kesäisin liikkuu keskustassa, vähän kuukaudesta riippuen, noin 13-17 aikaan joen suuntaisesti. Koska ruutukaava ja kaikki rakennukset on asemoitu joen suuntaisesti, niin tuolloin noin parin tunnin ajan aurinko paistaa täydellisesti koilinen-lounas suuntaisesti katujen mukaan, jolloin kummallakaan puolella ei ole yhtään varjoa. Se täsmällinen ajankohta siis riippuu viikosta, heinäkuussa se on pahin noin "kello kolmen scorchio" ulkomuistista. Oikeastaan ihmetyttää että en ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän aurinkovarjoa.

Nytkin on vielä vähän viileää, ehkä myös tuntuu siltä koska kävin tässä aamulla ehkä pariinkin otteeseen suihkussa. Aloitin mahdollisesti hereillä olevien naapureiden iloksi parvekkeen pesemisen viideltä. En ole tuota parveketta koskaan käyttänyt, niin sen lattia oli todella likainen kaikesta ilmassa vellovasta epäorgaanisesta paskasta.(asfalttia, kumia, miljoona erilaista eri moottorityyppinen pienhiukkasia sun muuta) Tuollainen näkymätön city-pöly on siitä ikävää, että se on paljon hienojakoisempaa kuin normaali orgaaninen pöly, tai kivipohjainen katupöly. Niin käytännössä tuonne parvekkeelle ei juuri koskaan voi mennä ellei sitä aktiivisesti putsaa, koska sukat tulisivat samantien todella likaisiksi.

Uskoisin että tuo lattia hyvin nopeasti tulee kevyesti likaiseksi, mutta ainakin hetken aikaa se on lähes puhdas. Mietin että pitäisikö se vielä lopuksi luututa, mutta koska tosiaan tuolle tilalle ei ole mulla mitään käyttöä, ei viitsi, reipas huolellinen huutelu riittää.

(Hitsi kun tää postaus kuulostaa niin valittamiselta. Vaikka mä vaan yritin selittää tuon kesän ja auringonpaisteen problematiikkaa. Nytkin ennusteen mukaan päivällä ja illalla olisi ehkä korkeitaan 21 astetta,ts. "lämmintä" mutta luultavasti niin "viileää" että varjoja käyttäen ulkona liikkuessa ei tule edes hiki).

Lämmöstä yleisesti: mulla ei nykyisessä eikä edellisessä kaksiossa ole juuri sisällä kesäisin ollut liian "kuuma". Nytkin mulla on tuossa vieressä keittiössä olevassa mittarissa 29 astetta. Mutta ulkoa tuleva vielä viileä ilma hieman viilentää, ja mulla on tuossa parin metrin päässä oleva tuuletin, joka pitää viileänä aina kun tarvitsee. Nyt sitä en ole pitänyt päällä vielä aamusta koska ulkoilma tässä tuuletusikkunan vieressä viilentää tarpeeksi. Ainoastaan aikoinaan 34 neliön yksiössä, jossa vielä ikkunat pahimpaan suuntaan eli länteen, siinä kämpässä mulla oli enimmäkseen kesäkuusta aina elokuun loppuun asti todella kuuma. Se kämppä oli pahimmillaan yli 30 astetta ja vielä elokuussakin, jatkuvasti joutui käymään suihkussa viilentämässä ja nukkuminen aina tapahtui eräänsorttisessa hikilammikossa. Tuolloin en ollut oppinut kuinka paljon pienikin tuuletin auttaa viilentämään sitä yhtä ainoaa asiaa mikä lämmöstä oikeasti kärsii, eli tasalämpöistä ihmistä.

Yleisesti ottaen musta meillä Suomessa on luonnostaan aika hyvät oltavat ja ennenkaikkea mahdollisuudet oppia sopeutumaan eri vuodenaikoihin ja näiden lämpötilaeroihin. (mä miettisin tätä erityisesti siinä kontekstissä kun ollaan nyt uutisoitu niin paljon noista eteläisen Euroopan maiden turisteista ja näiden ihan kuolemisestakin )
Joo, ILPiä on saanut laulattaa urakalla ja eilen vielä piti siivota räjahtanyttä limsapulloa ja sen sisältöä jääkaapista niin meinasi olla hiki.. Nyt alkoi täälläkin ukkostamaan ja veikkaan että kunhan vauhtiin pääsee, niin lämpötilat tippuu.

Ei itselläkään sikäli hellettä vastaan mitään ole, mutta eilen oli tukalaa ulkona jo ihan paikallaan seisoessakin niin ihan hyvä jos vähän rauhoittuu.

Mutta hyvä päivä myös siksi että ribsit paistumassa ja BBQ-kastike kohta valmista. Ajattelin tehdä niin pieteetillä kuin mahdollista niin menee puoli päivää - mutta ei se haittaa kun tietää lopputuloksen.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 604
Olen nyt mennyt ruokailun kanssa aivan täysin oman mielen mukaan kun itsekseen olen. On tilattu kebut ja käntyt ja valmistettu itse ribsit sun muut.

Vähäsen muutakin on toki saatu aikaan. Sain vihdoin ja viimein huollettua keittiön komposiittialtaan ja hyvä tulikin. Kovasti neuvotaan että ruokaöljyllä kannattaa välillä käsitellä ja voin kertoa että näin on.

Vielä olisi vähän kenkien kanssa touhuamista mutta tuli melkoisen raukea olo, kun veti kupunsa täyteen.

Mutta eiköhän tästä vielä illaksi vauhtiin pääse. :thumbsup:
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 604
Kuten arvata saattaa, virta alkaa lisimään illasta. Toki huilailin tuossa ihan rauhassa ja join tuopillisen Pepsi-Maxia, niin lienee osuutta.

Mutta pidän kesäöistä ja mieluummin vaikka sitten nukun aamusta. Kesäilloissa on jotain makeaa ja siksi lomakin alkaa vasta viikon päästä. Sitten kun alkaa jo pimenemään iltaisin, menee vielä hienommaksi. :)
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 822
Tyttärellä oli tänään rippijuhlat, vaimo ollut aivan riekaleina paniikista koko viikon.

Ne meni hyvin, isoset ja rippipappikin tuli käymään ja viihdyttämään alussa.

Nyt on juhlat ohi, kohta alkaa aikuisten K-18.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 477
Kämppä vihdoinkin siivottu kunnolla parin viikon tauon jälkeen ja herkkuruokaa valmistumassa. Kohta olis vielä formulatkin tulossa.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 625
Kuten arvata saattaa, virta alkaa lisimään illasta. Toki huilailin tuossa ihan rauhassa ja join tuopillisen Pepsi-Maxia, niin lienee osuutta.

Mutta pidän kesäöistä ja mieluummin vaikka sitten nukun aamusta. Kesäilloissa on jotain makeaa ja siksi lomakin alkaa vasta viikon päästä. Sitten kun alkaa jo pimenemään iltaisin, menee vielä hienommaksi. :)
Kuulostaa hieman samanlaiselta vuorokausirytmiltä mikä meikäläisellä, ainahan sitä menee valvomiseksi, mutta varsinkin kesäisin rytmi kääntyy lähes ympäri.
Tulipa löydettyä hyvä softa youtuben katseluun, ei mainoksia tai muuta turhaa paskaa
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 479
Heinäkuun säät ovat olleet tähän mennessä mitä optimaalisimmat ja ennuste näyttää että näillä 20° päivälämpötiloilla jatketaan parisen viikkoa.
Toukokuun puoliväli ja kesäkuu ihan liian kuumaa.
Vituttihan tuo töihinpaluu tällä viikolla niin kuin aina loman jälkeen, mutta ainaskin noi otolliset kelit piristää aina kun ei tarvitse hikoilla töissä, autossa ja kotona.

Röissä ollut tosi rentoa tämä viikko koska suurin osa työnjohdosta ja asiakkaista on lomilla. Voi itseasiassa tehdä hommat normaalisti eikä millään minuuttiaikataululla.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 604
Vihdoin se kesäloma alkoi.

4vko ja en aio tolkuttaa kerrassa kellekään mitään itsestäänselviä asioita - selvittäkööt itse.

Mutta nyt musa soi ja olutta on niin mikäs tässä. :)
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 580
Pörssisähkö sen hintaista mitä pitääkin näin kesäviikonloppuna. Kelpaa hommailla sisätiloissa kun ulkona +13
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 479
Hommaa ilp ja ilmastoitu auto niin ei tarvitse hikoilla ja valittaa kuumuutta. Työpaikka toki voi olla vähän hankalampi tapaus.
Ollaan köyhiä. Siirreltävä ilmastointilaite ns.pingviini löytyy, mutta tappohelteillä tuo ei riitä optimaaliseen sisälämpötilaan.
Ja taas, ollaan köyhiä. Ei ole ilmastoitua autoa. Niin hassulta kuin se joistakin kuulostaa, niin tuollainen 20vuotta vanha volkkari tulee nykypäivänä halvaksi käyttöautoksi.
Töihin ajellaan sentään kimppakyydillä, eli vain joka toinen viikko tarvitsee kärsiä jos on helteitä.
Etätyöt ei onnistu omalla kohdalla koska pitää itse asiassa olla fyysisesti läsnä ja tehdä hommia käsillä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 866
Ollaan köyhiä. Siirreltävä ilmastointilaite ns.pingviini löytyy, mutta tappohelteillä tuo ei riitä optimaaliseen sisälämpötilaan.
Ja taas, ollaan köyhiä. Ei ole ilmastoitua autoa. Niin hassulta kuin se joistakin kuulostaa, niin tuollainen 20vuotta vanha volkkari tulee nykypäivänä halvaksi käyttöautoksi.
Töihin ajellaan sentään kimppakyydillä, eli vain joka toinen viikko tarvitsee kärsiä jos on helteitä.
Etätyöt ei onnistu omalla kohdalla koska pitää itse asiassa olla fyysisesti läsnä ja tehdä hommia käsillä.
20 vuotta vanha ilmastoitu volkkari tuskin maksaa maltaita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 729
Kun itse aikoinaan muutin ekaan kämppään ja parin ensimmäisen auton rotiskon jälkeen mulla on aina kämppä jossa on ilmastointi sekä auto missä on ilmastointi. Ihan mistä tahansa hienouksista ja vaikka ruuasta tingitään, mutta ilmastointi on se joka HOMMATAAN, makso mitä makso.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 754
Kun itse aikoinaan muutin ekaan kämppään ja parin ensimmäisen auton rotiskon jälkeen mulla on aina kämppä jossa on ilmastointi sekä auto missä on ilmastointi. Ihan mistä tahansa hienouksista ja vaikka ruuasta tingitään, mutta ilmastointi on se joka HOMMATAAN, makso mitä makso.
Eikä se edes sillee maksa. Kämppä 200k€, ilp 1800€ asennettuna. Ei jaksa jauhaa taloyhtiön säännöistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 729
-Kesäloma
-Ulkona lämmin
-Sisällä vilpoinen/sopiva
-Tomaattien ja chilien kesäkasvatuksesta alkaa tulemaan jo harrastus
-Sain vähän puskia ulkona leikattua
-Randomilla ostettu halpis vesimeloni osoittautui erittäin maukkaaksi ja makeaksi mikä on noissa nykyään harvinaista
-Sauna on päällä
-Olutta on
-Illalla tortilloja
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
747
Eilen tuli lähdettyä nukkumaan jo ysilta illalla. Heräsin viideltä virkeänä ja sain vielä nukuttua muutamat tunnit lisää. Kävin myös päivällä hoitamassa sisäänkasvaneen kynnen kuntoon lääkärissä joten nyt saa parannella rauhassa varvasta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 390
Lekuri antoi korkeintaan vuoden elinaikaa v. 09/22 ja vielä hengissä! yli kk jo odotusarvon. Hemoglobiini oli 45 kun kävelin keskussairaalaan sisään viime viikolla. Terveysaseman lekuri kyllä tarjos ambulanssi kyytiä mut kieltäydyin siitä koska kissa oli jäänyt aamulla ruokkimatta (en tietenkään kertonut sitä sille). Kisulla oli hyvä huolenpito jokapäivä eli kaikki hyvin.
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 729
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Näiden rinnalla kyllä monien hyvä päivä kalpenee..

Tsemppiä vaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 364
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Nostan hattua ja tsemppiä myös jatkoon!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 802
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Wau, tässä on oikea asenne! Tsemppiä ja toivotaan vuosia(kymmeniä) lisää!

Oma postaukseni ei lippaa edes läheltä, mutta anyways.
Tänään piti palata takaisin töihin neljäksi päiväksi lomilta tyhmän lomasuunnittelun takia, mutta päivä oli varsin kiva. Uskon, että myös kolme seuraavaa ovat. Sitten onkin taas lomaa koko loppukuu ja sääennusteet näyttää yli 30° ja pilvetöntä taivasta seuraavalle 14 päivälle, nautin! Viikonloppuna synttärit ja koko viikonloppu mahtavaa ohjelmaa täynnä. Loppulomasta vielä visiiitti Suomeen 8 vuoden tauon jälkeen, niin kyllä koko heinäkuu on yhtä hymyä.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 883
Tää kesä, tai ainakin heinäkuu ihan unelmaa säiden puolesta. Ihana herätä aamulla ovi auki ilman että tuntuu tulevaa paahtohellettä. Sellaista jatkuvaa mietoa kesän lämpöä, joka hellii mukavasti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 889
Puolitoista vuotta ollut jumissa eräs biisi, jota epätoivoisesti yrittänyt saada tehtyä. Tänä aamuna lähti syystä tai toisesta tulemaan auki se ja tein valmiiksi. Perkeles!

Keli huippu. Lähden siis keskustan kaupan kautta puistoon lukemaan ja syömään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 364
Puolitoista vuotta ollut jumissa eräs biisi, jota epätoivoisesti yrittänyt saada tehtyä. Tänä aamuna lähti syystä tai toisesta tulemaan auki se ja tein valmiiksi. Perkeles!

Keli huippu. Lähden siis keskustan kaupan kautta puistoon lukemaan ja syömään.
Laitahan sitt tänne kun on valmis niin Tekkiläisten levyraati antaa pisteet siitä. :D
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 625
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Nostan kyllä hattua elämänasenteestasi. Jatka lippu korkealla eteenpäin.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 625
Puolitoista vuotta ollut jumissa eräs biisi, jota epätoivoisesti yrittänyt saada tehtyä. Tänä aamuna lähti syystä tai toisesta tulemaan auki se ja tein valmiiksi. Perkeles!

Keli huippu. Lähden siis keskustan kaupan kautta puistoon lukemaan ja syömään.
Minkä tyylisuunnan musaa teet, biisiä ehdottomasti tänne jakoon.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 889
Minkä tyylisuunnan musaa teet, biisiä ehdottomasti tänne jakoon.
Se menee parille kaverille, jotka yrittävät artistiuraa. Sellaista kovalla energialla olevaa kasaria/synthwavea/modernimpaa tatsia ym. on tuo biisi, jonka sain tehtyä. Yksi toinen biisi tulee ulos tässä viimeistään ensi kuun aikana.



Tuossa heille tehty ensimmäinen biisi. Ei kaikin puolin onnistunut. Liian kiire ym. säätöä, mutta minä siis sävelsin ja soitin soittimet. Opettavainen kokemus kuitenkin!
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
351
Ah, aamulla loppui viimeinen yövuoro ennen lomaa, ja nyt siis lomalla. Jos kohta kävis jossain syömässä, ja illalla nauttisi vähän viskiä velipojan kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 729
Pieni osa päivästä ainakin tuntuu hyvältä koska näyttää että tänävuonna tuo meidän ainokainen vadelmapuska tuottaa hurjan sadon. Melkein pakasterasiallisen tänään poimin pakkaseen ja ainakin saman verran tulee vielä lisää.
Ja chilitkin näyttää hyvälle ja toivottavasti tulis vadelmaa sen verran että vois leikkiä hullua tohtoria ja kokeilla tehdä vadelmachilihilloa kun en niin makeasta pelkästään tykkää :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 028
Viestejä
4 323 976
Jäsenet
71 932
Uusin jäsen
Oldboy

Hinta.fi

Ylös Bottom