Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 129
Autokin löytyi aamulla omalta pihalta. Eilen jotain sähläsin ja vaihdekeppi jäi N asentoon. Piha viettää vähän tiellepäin eikä ole mahdottomuus etteikö se siitä olisi valunut keskelle tietä. Ehkä joku olis tullut sanomaan jotain :hmm:
Pelkkä P-asentokaan ei ole riittävä/suositeltava, vaan lisäksi käsijarru päälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Pelkkä P-asentokaan ei ole riittävä/suositeltava, vaan lisäksi käsijarru päälle.
Totta, aina kun jonkinlaista mäkeä niin käppäri päälle, ja muutenkin ettei jumita käytön puutteesta. Omalla pihalla vaan muutama aste alamäkeä. Katoksesta ei karkaa mihinkään, välillä jää katoksen eteen kun tarvii tilaa muuhun touhuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Jotain random kuolinpesän tyhjentelyä tyyliin ota mitä haluat. Kaikenlaista rahanarvoista mitä oikeasti tarvii syksyn, kevään aikana. Bonarina täysin käyttämättömän näköinen akkuporakone, toista akkua latasin sen verran että heräsi henkiin ja sain pienen ikuisuus homman hoidettua, toinen akku nyt laturissa, ottaa virtaa ja saa latautua täyteen ajan kanssa. Parin satkun laite kuitenkin, no ehkä pääsen akkukaupoille mutta onhan sitten laite kun sen muutaman kerran vuodessa tarvii.

Sitten pikku iltalenkille, sauna onkin jo lämpenemässä ja oluthan ei tänään(kään) lopu kesken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 827
Nyt ei kyllä ole "tänään" hyvä päivä vaan ihan koko kuukausi. Asuntolaina loppui tässä kuussa eli tästä eteenpäin jää ihan pirusti enemmän rahaa käyttöön. Eräs yhdistys missä olen jäsenenä nimitti minut "kunniajäseneksi" eli enää ei tarvitse maksaa jäsenmaksua kun olen heidän mielestään niin paljon tehnyt hyvää järjestön puolesta (todellisuudessa kyse on todella pienistä asioista). Sitten on pari muutakin yksityisasiaa jotka ovat ratkenneet ja/tai menneet paremmin tässä kuussa eli tässä viime kuukauden aikana on tullut aika voittajafiilis, onhan tässä kaikkea paskaa ollutkin jo muutaman kuukauden verran.

Oikeasti kun on 100 ja 1 asiaa nyt paremmin kuin aikaisempina kuukausina niin alkaa olla aikalailla voittajafiilis. Olikin tuossa alkuvuodesta kyllä sellainen vitutus päällä ettei tosiaan kun sitä mukaa kun sai jonkun asian viimein hoidettua niin pari juttua oli jo jonossa vituttamassa. Oli ihan älytön kasa kaikkea ylimääräistä menoa ja laskua ja nyt ne on kaikki hoidettu. Oli tosiaan kaikenlaista kissan eläinlääkäriä (kiireellistä päivystystä jne) sun muuta yllättävää ihan urakalla jotka käytännössä söivät kaikki käyttörahat ja jopa osan säästöistä. Mitään hirveän suurta ei ole ollut mutta kun kaikki pienet menot ja muut hässäkät sattuu about samaan aikaan niin kyllähän se aikalailla ryydytti.

Mutta tosiaan nyt ei ole tiedossa vähään aikaan mitään suurempaa rahanmenoa tai muutakaan vitutuksen aihetta vaan ainakin tällä hetkellä kaikki on aikalailla ainakin hetken varsin loistavasti. No, auton syyshuolto on seuraava mutta kun sen tietää ja on budjetoinut jo aikoja sitten niin sekään ei vituta kun ei tule yllätyksenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Sama homma.. Ja tänään oli vielä paikallisessa k-marketissa "-50% punalapullisia oluita" myynnissä.. Eli mitä enemmän näitä juo, niin sitä enemmän säästää. :lol:
Mitä ihmettä, ikinä en oo punalaputettuja oluita nähnyt missään :O Ota nyt koko rahan edestä sitten :thumbsup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 805
Aiemmin vitutus-ketjuun postasin, kun projekti jonka parissa työskentelin viimeiset 8 vuotta sai yhtäkkisen lopun kun palvelu myytiin toisaalle ja olin jäämässä tyhjän päälle. No mutta, nyt on alkamassa uusi projekti, sain kutsun haastatteluun ja tänään allekirjoitin sopparin. Palkka 25% parempi + ravintolaetu. Lisäksi haluaisivat minut teamleaderiksi (mikä tarkoittaisi vielä suurempaa korotusta palkkaan), mutta joutuvat vielä vähän neuvottelemaan asiakasfirman kanssa, koska en täytä täysin kielivaatimuksia, vaikka viittä kieltä puhunkin sujuvasti muttamutta... Jos kuudennen kielen vaativat ja korvaus on sopiva, niin sanoin että se ei tule olemaan ongelma eikä mikään. Kahtellaan miten käy tämän suhteen.
Snooker kulki äärimmäisen hyvin tänään, klubilla hauskaa jengiä koko illan, joten ei liian totista peliä näin lauantai-iltana ja olut on halpaa. Ei siis voi kuin hymyillä ja naattia!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Ikeasta 3 kertaa yrittänyt hakea tätä pyörivää tarjotinta ja neljännellä kerralla tärppäs.
Toisin hommattu jo viikko sitten ja nyt vasta asensin mutta ompahan vuosisadan keksintö. Upea innovaatio!
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 129
Ikeasta 3 kertaa yrittänyt hakea tätä pyörivää tarjotinta ja neljännellä kerralla tärppäs.
Toisin hommattu jo viikko sitten ja nyt vasta asensin mutta ompahan vuosisadan keksintö. Upea innovaatio!
Nojaa. Näkisin että tuo on ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeastaan olekaan. Vekotin vie itsessään tilaa, enkä itse ole ainakaan koskaan nähnyt erityisen vaivalloiseksi ottaa jääkaapista asiaa, joka on toisen asian takana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Nojaa. Näkisin että tuo on ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeastaan olekaan. Vekotin vie itsessään tilaa, enkä itse ole ainakaan koskaan nähnyt erityisen vaivalloiseksi ottaa jääkaapista asiaa, joka on toisen asian takana.
No mutta sehän on sitten vaan hyvä.
Itsellä kun on pulloja ja purkkeja kymmenittäin niin takana olevia ei aina muista ja siihen tuo on ihan taivaanlahja. Ovessa olevat näkee yhdellä silmäyksellä mutta kaapin hyllyllä taaimmaiset usein unohtuu.
 

Ploro

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
486
Ikeasta 3 kertaa yrittänyt hakea tätä pyörivää tarjotinta ja neljännellä kerralla tärppäs.
Toisin hommattu jo viikko sitten ja nyt vasta asensin mutta ompahan vuosisadan keksintö. Upea innovaatio!
Nopea kurkkaus Ikean sivuille, eikä selvinnyt saako tuota vedettyä ulospäin ennen pyöräytystä vai vaatiiko tuo tyhjän tilan taakseen jotta mahtuu pyörähtämään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Nopea kurkkaus Ikean sivuille, eikä selvinnyt saako tuota vedettyä ulospäin ennen pyöräytystä vai vaatiiko tuo tyhjän tilan taakseen jotta mahtuu pyörähtämään?
Ei ei tarvii tyhjää tilaa sivulla eikä takana. Toi on epäkesko pyöräytys ja soikea alusta. Enemmän tilaa kuin pyöreässä.

E: sori tiktoklinkki mutta tässä se näkyy
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 129
No mutta sehän on sitten vaan hyvä.
Itsellä kun on pulloja ja purkkeja kymmenittäin niin takana olevia ei aina muista ja siihen tuo on ihan taivaanlahja. Ovessa olevat näkee yhdellä silmäyksellä mutta kaapin hyllyllä taaimmaiset usein unohtuu.
Itse olen ratkaissut tuon niin, että noi soosipurkit, tuubit ym. on kaikki toiessa alaosan vihanneslaatikoista (omassa jääkaapissa näitä 2 vierekkäin). Vapauttaa hyvin tilaa varsinaisilta hyllyiltä, jolloin sinne jää lähinnä isommat jutut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Itse olen ratkaissut tuon niin, että noi soosipurkit, tuubit ym. on kaikki toiessa alaosan vihanneslaatikoista (omassa jääkaapissa näitä 2 vierekkäin). Vapauttaa hyvin tilaa varsinaisilta hyllyiltä, jolloin sinne jää lähinnä isommat jutut.
Ja vihannekset sulla on..?
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
752
Vielä edessä 10 työvuoroa ja kesälomille. Semmoinen melkein viisi täyttä viikkoa pois työmaalta. Eka viikko kotosuomessa ja seuraavalla viikolla hyppään China Airlines siiville ja lennän noin parikymmentä tuntia maailman toiselle laidalle. :kahvi:

Kohteena Kiinan Tasavalta ja siellä vietän aikaa kolme viikkoa. Suunitelmat vapaat, kenties sitä eksyy visiittiä heittämään Jaappaniin.

Taiwanissa näen erästä kaveria ja Japanissa olisi mahdollisuus nähdä toista kaveria. Näihin henkilöihin tutustuin viime vuoden reissuilla ja sanoivat ottavansa minut vastaan, jos tulen mestoille.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 898
Töiden jälkeen perinteiselle syksyn mökkireissulle kavereiden kanssa. Saunaa, kaljaa ja lisää saunaa. Ruokaakin yrittää muistaa sekä kun ollaan jo vanhempia ukkoja eikä ihan pösilöitä niin kivennäisvesikin on tullut mukaan mökille reilulla tavalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Viimeinen lomapäivä ja vitutti aamulla kun olis saanu nukkua ja sitten herää kuuudelta aamulla :facepalm:

No, sain nyt sitten matot tampattua ja suurimman osan lattiasta imuroitua ja tärkeimpänä että sain VIHDOIN aikaiseksi kodinhoitohuoneeseen yhden pistokkeen vedettyä patterinpaikasta. Siihen sain sitten viritettyä älypistorasian ja siitä lamppu jossa kasvivalo jotta voi vähän jatkaan kasvukautta ja jos sais vaikka noi chilit vielä kypsäks.
Ja siinä kun on lämpöpatterin päällä pöytä missä ei ollu rakoa niin patterista ei päässyt lämpö nousemaan kunnolla. No nyt sain siihen pöytälevyyn porattua reikiä niin edes jotain lämpöä pääsee ylöspäin. Eihän toi pöytälevy ollut kuin "väliaikainen" ratkaisu tuossa mutta niin vaan tulee vissiin kohta 5v täyteen silläkin..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Huomasin pari päivää sitten että 50€ Powerin lahjakortti oli mennyt vanhaksi elokuussa. Sapetti niin vietävästi kun en ollut huomannut. Olin hillonnut sitä alennuksien toivossa ja meni päivä ohi.
No yhteyttä Powerin chatillä ja kysyin että olisko mahdollista saada hiukan jatkoa sille koska en ollut huomannut. Ja ylläri! Laittoivat kortille puoli vuotta lisää aikaa! Mahtavaa. Täytyy käydä hommaamassa se tehosekoitin mistä olen tässä haaveillut ettei taas unohdu.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 734
Huomasin pari päivää sitten että 50€ Powerin lahjakortti oli mennyt vanhaksi elokuussa. Sapetti niin vietävästi kun en ollut huomannut. Olin hillonnut sitä alennuksien toivossa ja meni päivä ohi.
No yhteyttä Powerin chatillä ja kysyin että olisko mahdollista saada hiukan jatkoa sille koska en ollut huomannut. Ja ylläri! Laittoivat kortille puoli vuotta lisää aikaa! Mahtavaa. Täytyy käydä hommaamassa se tehosekoitin mistä olen tässä haaveillut ettei taas unohdu.
Positiivista, että asiakaspalvelu pelaa. Normaalisti varmaan vaan ”sori, ei voi mitään.”
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Positiivista, että asiakaspalvelu pelaa. Normaalisti varmaan vaan ”sori, ei voi mitään.”
No sitä minäkin ootin mutta kokeilin kepillä jäätä ja tärppäs. Itseasiassa ton kortin kanssa oli jo tuplamoka koska ensin se piti käytää joulun alla uuteen imuriin mutta unohdin ja sitten se meni vanhaks :facepalm:
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 039
Pienestäkin se välillä tulee hyvä päivä.

Lähikaupan hyllylle oli ilmestynyt pieni erä Myllyn parasta makaronia. Saa sitä "oikeaa" nistipataa tehdä tänään pitkästä aikaa.
En kehdannut ottaa kuin kaksi pussia. Josko jollakin muullakin on hyvä päivä yhtä pienestä kiinni :lol:
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 436
Tein tilauksen JackJonesiin netissä.

Parit farkkushortsit -50 tarjouksessa, niitä tavallaan 30 eurolla kaksi kappaletta, kun normaalisti saisi yhden.
Sitten, jotta sain ilmaistoimituksen postilla kotiin, liitin tilaukselle 39,99 euron farkut hintaan 29,99 - minkä olin valmis maksamaan, koska laitoin 10 euron lahjakortin sisään.

Lopulta tilitä veloitettiin 49,97 sijasta VAIN se 29,97 euroa, koska farkut myytiinkin jostain syystä hintaan 9,99 euroa tai muu moka yrityksessä.
Ilmaiset postit, vaikka ostos on vähemmän kuin 60 euroa tuon mokan takia. No kelpaa minulle.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 129
Sepustukset työtulosta meni läpi, ja YEL-työtuloa ei koroteta ainakaan seuraavaan 3 vuoteen (aiemmin annettu ehdollinen päätös, joka olisi korottanut nykyistä minimi-YELiä maksimikorotuksen verran, raukeaa.)
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
4 050
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Tänään lähti pari peräkärrylastillista roinaa pois pihasta. Enkä edes omista peräkärryä tai koukullista autoa. Jäteaseman maksu vaan 8€. Metalliromut lähti ilmaiseksi by kaveri. Eilen sitten sain jobbaroitua tutun auton provikalla. Nyt jos sitä saunaa ja olutta näin lenkin päälle.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
788
Auton takajarrut vaihdettu ja samalla katosi pitkään vaivannut abs häiriö. Ja vain kaksi kertaa piti käydä motonetistä ostamassa lisää työkaluja. Taas sama juttu että toisen puolen kanssa menee 2-3 tuntia ja toinen menee puolessa tunnissa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 395
Lekuri antoi korkeintaan vuoden elinaikaa v. 09/22 ja vielä hengissä! yli kk jo odotusarvon. Hemoglobiini oli 45 kun kävelin keskussairaalaan sisään viime viikolla. Terveysaseman lekuri kyllä tarjos ambulanssi kyytiä mut kieltäydyin siitä koska kissa oli jäänyt aamulla ruokkimatta (en tietenkään kertonut sitä sille). Kisulla oli hyvä huolenpito jokapäivä eli kaikki hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 816
Vihaan kahta asiaa yli kaiken: kauppakeskuksia ja vaatteiden ostoa.
Monta päivää vituttanut lähteä kauppakeskukseen ettimään hautajaisvaatteita (suorat housut ja musta pitkähihainen nappipaita). Vaateostoksilla eniten vihaan juuri kyseisten vaatteiden ostoa. Vituttaa sovitella vituttaa kun ei koskaan ole kokoa. Vituttaa kun vyötärö hyvä, mutta puntit kilometrin mittaiset. Paidassa hartiat hyvä, maha puristaa tai päinvastoin. Hihat liian pitkät tai lyhyet. Kuuma. Veivataan vaatetta edestakaisin. Vituttaa vielä enemmän ja lopuks nappaa mukaan vaan jotain mitkä suurinpiirtein menee päälle, kerran kahdessa vuodessa niitä pidetään.
Tähän kaikkeen olin henkisesti varautunut kun piti tänään väsyneenä töitten jälkeen lähteä ostoksille.

ONNEKS emäntä ehdotti että mennään ensin Haloselle, sillä on yleensä jopa kokoja tälläiselle täyskasvuiselle urokselle.
No ovesta sisään joku herraikäinen myyjä saapui ja kysyi voiko olla avuksi. Sanoin että hautajaisiin, mustat suorat housut ja paita. Viuh, kävellään hyllylle, äijä tiiraa mua muutaman kerran ja nappaa housut räkiltä. "Kokeiles noita". Aika lähellä. Hiukan pienet, pillipuntit ja vyötärö aavistuksen kireä. Kerroin myyjällä, toi samantien toiset. Parempi, puntit on hyvä, aavistuksen kireä vyötärö. Myyjä tuo toista kokoa. Bingo. Täydellistä. Hyvät puntit, oikea vyötärö ja istu hyvin.
No sitten paita. Äijä nappaa mitan, kolme mittaa, menee hyllyyn, hakee paidan, "kokeiles tota". Päälle ja kerrasta hyvä. Hyvä vatsa, hyvät hartijat ja hyvät hihat. Mahtavaa. Otan nää ja kassalle. Ja eikun kotiin.

Koko projektissa meni varmaan 15-20min ja vaatekerta oli parilla sovituksella plakkarissa. Mahtavaa, mä olin jo ehtiny orjentoitua että menee se pari tuntia, hermot ihan riekaleina, kuuma, pitää saada syötävää ja juotavaa ja kun oikeaa kokoa viimei löytyy jostain viidennestä rättikaupasta niin on jo täysin loppu. Mutta kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti ja yksi stressin aihe taas vähemmän.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 786
Sain vihdoinkin aikaiseksi hommattua siivoojan kaymaan viikoittain. Loppuu tama saatanan sekamelskassa asuminen.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 965
Vihaan kahta asiaa yli kaiken: kauppakeskuksia ja vaatteiden ostoa.
Monta päivää vituttanut lähteä kauppakeskukseen ettimään hautajaisvaatteita (suorat housut ja musta pitkähihainen nappipaita). Vaateostoksilla eniten vihaan juuri kyseisten vaatteiden ostoa. Vituttaa sovitella vituttaa kun ei koskaan ole kokoa. Vituttaa kun vyötärö hyvä, mutta puntit kilometrin mittaiset. Paidassa hartiat hyvä, maha puristaa tai päinvastoin. Hihat liian pitkät tai lyhyet. Kuuma. Veivataan vaatetta edestakaisin. Vituttaa vielä enemmän ja lopuks nappaa mukaan vaan jotain mitkä suurinpiirtein menee päälle, kerran kahdessa vuodessa niitä pidetään.
Tähän kaikkeen olin henkisesti varautunut kun piti tänään väsyneenä töitten jälkeen lähteä ostoksille.

ONNEKS emäntä ehdotti että mennään ensin Haloselle, sillä on yleensä jopa kokoja tälläiselle täyskasvuiselle urokselle.
No ovesta sisään joku herraikäinen myyjä saapui ja kysyi voiko olla avuksi. Sanoin että hautajaisiin, mustat suorat housut ja paita. Viuh, kävellään hyllylle, äijä tiiraa mua muutaman kerran ja nappaa housut räkiltä. "Kokeiles noita". Aika lähellä. Hiukan pienet, pillipuntit ja vyötärö aavistuksen kireä. Kerroin myyjällä, toi samantien toiset. Parempi, puntit on hyvä, aavistuksen kireä vyötärö. Myyjä tuo toista kokoa. Bingo. Täydellistä. Hyvät puntit, oikea vyötärö ja istu hyvin.
No sitten paita. Äijä nappaa mitan, kolme mittaa, menee hyllyyn, hakee paidan, "kokeiles tota". Päälle ja kerrasta hyvä. Hyvä vatsa, hyvät hartijat ja hyvät hihat. Mahtavaa. Otan nää ja kassalle. Ja eikun kotiin.

Koko projektissa meni varmaan 15-20min ja vaatekerta oli parilla sovituksella plakkarissa. Mahtavaa, mä olin jo ehtiny orjentoitua että menee se pari tuntia, hermot ihan riekaleina, kuuma, pitää saada syötävää ja juotavaa ja kun oikeaa kokoa viimei löytyy jostain viidennestä rättikaupasta niin on jo täysin loppu. Mutta kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti ja yksi stressin aihe taas vähemmän.
Taisit nähdä unta. Ei shoppailu ikinä mee noin putkeen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 159
Työnantaja laittoi maksuun 2019-2022 lomarahoista puuttuvat bonukset. Ei näillä kuuhun mennä, mutta ihan tuntuva summa pienipalkkaiselle.

Noh, työkaveri sai 2500€ extraa, itse huomattavasti vähemmän. (Juontaa ajoille jolloin firma maksoi henkilökohtaista tuotantopalkkiota.)
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 965
En nyt tiedä onko niin alusta lähtien hyvä päivä, mutta melko mielenkiintoseks meni kun rupesin puhumaan chat-gpt:n kanssa kvanttitietokoneista.
Kerrankin saa kysyä ihan hemmetin tyhmiä kysymyksiä ja vastapuoli ei ainakaan päin naamaa vittuile. Tiedä sitten oppiiko tässä mitään kun pitäs varmaan jaksaa faktojakin tarkistella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 622
Vihaan kahta asiaa yli kaiken: kauppakeskuksia ja vaatteiden ostoa.

...

Koko projektissa meni varmaan 15-20min ja vaatekerta oli parilla sovituksella plakkarissa. Mahtavaa, mä olin jo ehtiny orjentoitua että menee se pari tuntia, hermot ihan riekaleina, kuuma, pitää saada syötävää ja juotavaa ja kun oikeaa kokoa viimei löytyy jostain viidennestä rättikaupasta niin on jo täysin loppu. Mutta kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti ja yksi stressin aihe taas vähemmän.
Tähän osaan samaistua, vaateostokset eivät ole ikinä olleet mitään herkkua.

Itse löisin sattumalta joku 15 vuotta sitten pienehkön palvelevan miestenvaatekaupan, jossa oli jopa osaava ompelija paikanpäällä. Kaupassa oli myös osaavat myyjät, kerro mitä olet etsimässä ja parissa kymmenessä minuutissa tyytyväisenä ulos ostosten kanssa. Talvitakin tuolta ostin ja myyjä oli sitä mieltä, että hihat ovat hieman lian pitkät jonka jälkeen totesi että niitä on lyhennettävä joka itselleni yllättäen onnistui parissa tunnissa. Hieman ketutti, kun muutamaa kuukautta myöhemmin kyseinen kauppa sitten lopetti toiminnan.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 129
Itsekään en vaateshoppailusta nauti. Mutta ailloin kun sitä täytyy tehdä, kannattaa rohkeasti turvautua myyjän apuun. Asiansa osaava myyjä näkee nopeasti mikä sulle sopii ja löytää koot ym nopeasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Tänään en lukinnut itteäni ulos täysin nakkena saunan jälkeen toisin kun eilen, siinä kun vilvoittelin takapihalla. Hyvä että se vara-avain lähellä ja hyvässä piilossa.
 

RageTech

Powered by
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
368
Tajusin että en tarvitse kaikkia mitä olen laittanut talteen jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan. Varsinki ATK roina ja lukemattomat projektit. Osalle onkin kivasti löytynyt uusi tarvitseva koti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 854
Tajusin että en tarvitse kaikkia mitä olen laittanut talteen jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan. Varsinki ATK roina ja lukemattomat projektit. Osalle onkin kivasti löytynyt uusi tarvitseva koti.
No tää. Mä oon lahjoittanut vaikka sitä sun tätä, tai myynyt jos edes jotain voi saada paremmasta tavarasta.

Muutaman viikon saldona hitosti aitaverkkoa ilmaiseksi, noin 200€ akkuporakone, Dyson imuri niin ei tarvi täyttää paremman imurin pussia koiran karvoilla ja hiekalla koko ajan, autoon uudet vanteet ilmaiseksi ja vaikka mitä muuta. Tavaraa tulee ja menee, mieluumin menee ne mitä en ikinä tarvi tarvi. Saa vähän kaappeihin tilaa. Mitä lähtenyt lasketaan sadoiss kiloissa romurautana, toki jostain pitänyt maksaakin että saa kaatikselle.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
752
Kesäloman alkua odotellen. Tämä loppuviikko on mukavasti vapaata, kun työvuorosuunittelu pisti vapaita listalle ja otin pekkasen yhdelle päivälle. :kahvi:

Töihin takaisin sitten joskus Marraskuun loppupuolella.

165 tuntia eteenpäin ja meikäpoika on nautiskelemassa +26°c lämmöstä maapallon toisella laidalla. Hieman jo jännittää ja aikataulut tälle väliajalle paukkuvat. Pitäisi viimeistellä remppaa siihen jiiiriin, josta on helppo jatkaa hommaa myöhemmin ja pitää vielä ennen lähtöä moikata kavereita ja perhettä kotopuolella.

Kilometrejä tässä tulee noin 13 000km, josta lentokoneella taittuu noin 11 000km.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 715
Keittiöremontti valmistui ja meni jopa putkeen; uudet alakaapit, pöytätasot, vesikalusteet, välitilan levy sekä vanhojen loisteputkien vaihto ledivalaistukseen. Mukavasti uutta ilmettä ja muutamia paskoja featureja korjattu, kuten kaksiosaisen altaan vaihto yhteen isompaan ja fiksumpi hana.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
752
Keittiöremontti valmistui ja meni jopa putkeen; uudet alakaapit, pöytätasot, vesikalusteet, välitilan levy sekä vanhojen loisteputkien vaihto ledivalaistukseen. Mukavasti uutta ilmettä ja muutamia paskoja featureja korjattu, kuten kaksiosaisen altaan vaihto yhteen isompaan ja fiksumpi hana.
Millaiset LED-valaisimet valitsit? Itselläni olisi uusittava valaistusta keittiöön, kun nykyisin siellä on valonlähteenä joku halppis 18w:n ledi, joka ei paljoa lämmittele.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 715
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 907
Viestejä
4 321 505
Jäsenet
72 129
Uusin jäsen
niskatsu

Hinta.fi

Ylös Bottom