Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
542
Kesäloma alkoi vihdoinkin. Ollut töissä niin naimisissä muuttojen ja koko tämän korona touhun kanssa viimiset kuukaudet, että vasta viimeviikolla varmistui mahdollisuus päästä pitämään lakisääteistä..
On se kieltämättä kiva klikata kohtaa fleksimistä "loma".
Varmaan joutuu hiukkasen ohjailemaan puhelimen myötä mitä tehdään ja miten, mutta tuskin tarvitsee itse mennä paikalle. Seuraavat 4 viikkoa pelkkää hermolepoa, eli huomenna aamusta jahtaamaan kuhaa veneellä jigillä ja katiskan kokoamista mökillä oluen kera.
Ikinä katiskalla kalastanut, mut ajattelin testata. Katiska/lippu/naru ja luvat lompakossa. Mikä voi mennä pieleen. Ehkä se katiskan kokoaminen, kivaa se silti tulee olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Töissä saatu suunnitellut lomia edeltävät hommat tehtyä ja lomien alku häämöttää kolmen päivän päässä, josta ne jatkuvatkin aina elokuun loppuun asti. Sääennusteet lupailevat kelien viilentymistä, joten tulevan lomaviikon ohjelmaan mahtuu heti reilu määrä frisbeegolffia. Myös Jimm'siltä tilattu konepäivitys on jo postissa, joten mikäs tässä odotellessa.

En ole aiemmin aloittanut lomia näin myöhään, mutta itse asiassa ihan kiva sauma kun saa heinäkuun tehdä aika rauhassa töitä muiden lomaillessa ja sitten vastaavasti pääsee elokuun keskivaiheen kiireitä pakoon lomalle. 5/5
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 438
Saatiin entinen leffa huone taas 1,5v romuvarasto aikakauden jälkeen kuosiin kun sälli halusi koneensa sinne. Onneksi hamsterina aina autotallista löytyy yksi screeni ja tykki. Vahvistin pitää vielä hommata... Vähän alkaa pelottamaan, koska junnu ilmestyy tänne foorumille :| pitäskö tässä itse kasvaa tästä ohi jossain vaiheessa tai vähintään rajoittaa kirjoittelua :/. No se on sen ajan ongelma pitää kyllä seurata paremmin missä se datailee...

2020-07-25 20.06.15.jpg
 
Liittynyt
01.06.2018
Viestejä
130
_20200804_174325.JPG


Iski jokin aika sitten nostalgiapärinät tulille ja oli pakko laittaa kuvan Blu-ray-kokoelmat tilaukseen. Tänään vihdoin tulivat.
Feels good man :cigar:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Kerta se on ensimmäinenkin, kun unohtaa oman lomansa. Kevällä suunnittelin pitäväni lomat kahdessa erässä, kolme viikkoa on jo takana. Näköjään uusi kesäloma alkaa parin viikon päästä, ja sen olin unohtanut ihan täysin - pomo kyseli että ehdinkö tehdä yhden projektin ennen sitä, oli pakko käydä lomajärjestelmästä tarkastamassa että mistä nyt puhutaan :D Mukavia yllätyksiä tällaiset.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Olin jonkun aikaa haeskellut helppoa varmuuskopiointi tapaa omille kuville ja videoille. 4 päivää sitten ostin Office365 ja latasin vuorokauden aikana kaikki kuvani ja videoni pilveen. Sen jälkeen aloin poistamaan huonoja kuvia sekä kaksoiskappaleita ja tänään sain työn valmiiksi. Nyt mulla on Onedrivessa sekä kiintolevyllä tiedostot kopioituna. Tuosta on helppo tehdä kopiot vielä blu-raylle tai ulkoiselle kiintolevylle.

Myös uusien kuvien kopiointi on nyt helppoa.

Ensi maanantaina alkaa taas koulu, saa jotakin vaihtelua elämään.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Olin jonkun aikaa haeskellut helppoa varmuuskopiointi tapaa omille kuville ja videoille. 4 päivää sitten ostin Office365 ja latasin vuorokauden aikana kaikki kuvani ja videoni pilveen. Sen jälkeen aloin poistamaan huonoja kuvia sekä kaksoiskappaleita ja tänään sain työn valmiiksi. Nyt mulla on Onedrivessa sekä kiintolevyllä tiedostot kopioituna. Tuosta on helppo tehdä kopiot vielä blu-raylle tai ulkoiselle kiintolevylle.

Myös uusien kuvien kopiointi on nyt helppoa.

Ensi maanantaina alkaa taas koulu, saa jotakin vaihtelua elämään.
Ja mikä tekee tästä hyvän asian? Olet luovuttanut kuvasi ja videosi pois hallinnastasi firmalle, jolla ei ole motiivia toimia etusi mukaisesti.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Sain työpaikalle juoksumaton, tänään jo 50min kävelly/hölkänny. Kätevää kun voi työajalla kuntoilla :) Lisäksi tänään pääsee allekirjoittamaan vuokrasopimuksen uudesta asunnosta. Hyvä päivä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 253
Tänään on aurinkoinen ja tuuleton päivä sekä vapaata niin on hyvä lennellä whoopilla ja lähteä heittämään frisbeetä :)
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 586
Vaatekaappi järjestetty, hyvä jos viitsii tehdä kerran kolmeen vuoteen. Lähti runsas 20 kpl vaatekappaleita lahjoitukseen/kierrätykseen. Oli myös roskiin menevää reikäisiä paitoja ja rikkinäisiä kalsareita :lol:. Nyt on selkeä siisti kaappi ja tilaa myös sitten kun innostuu ostamaan uutta/ päivittämään vaatteita.

edit. Aika raalla kädellä lähti eli jos en ole pitänyt yli vuoteen niin pois joutaa, mitään varmuuden vuoksi paitoja/housuja ei jätetty. Vieläkö sais vaimon tekemään saman oman kaappinsa kanssa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Vaatekaappi järjestetty, hyvä jos viitsii tehdä kerran kolmeen vuoteen. Lähti runsas 20 kpl vaatekappaleita lahjoitukseen/kierrätykseen.
Tuli itekin tehtyä pari viikkoa sitten sama ekaa kertaa vajaaseen neljään vuoteen. Tais lähteä yhteensä 8 kauppakassillista kamaa veke, aika iso osa niitä mitkä viime kerralla jäi ”varmuuden vuoksi” :oops:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Ai hitto että palkitsee, kun viikon junnaamisen jälkeen paino lähti taas tippumaan ja elopainosta oli lähtenyt viime mittauksen jälkeen kilo pois.

Onhan nuo "junnaamiset" painonpudotuksessa ihan perushommaa ja välillä saattaa paino hetkellisesti noustakin, mutta aina yhtä epämotivoivaa se on tuijottaa sitä samaa lukemaa vaa'alla, varsinkin jos se näkyy useamman viikon putkeen :D
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Sain perkeleen PHPn tietokantahaun sivutuksen toimimaan. Hommahan ei muuten ole vaikea, mutta koska suossa on firman juttu X, niin harmaita partakarvoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 438


10v vuotta sitä on tullut odotettua. Kymmenen pitkää vuottaa. Viimeksi taas viime viikonloppuna kamelin selkä katkesi kun tuubi videot lagaa ja poika tulee ragemaan kun cs:go pätkii. Mutta nyt siihen tulee muutos jota ennen ei ole rahallakaan saanut kuntoon. Nimittäin kuitu tulee taloon! Vitutuspäissäni eilen taas sen tuhannennen kerran täytin lounean sivuilta joo haluan edelleen sen kuidun. Ja nyt se poiki yhteydenottoon ja kaivuu hommat alotetaan tällä alueella tämän vuoden puolella.

Ai, että. Tossa kattelin juuri niin 25.08.2010 olen asentanut putkenkin valmiiksi pihatien alle kuitua varten jottei tartte koko pihaa myllätä. Nyt säästää liittymismaksussakin rapiat 200€ kun hoitaa tontin pään itse.

On kyllä niin juhlallinen fiilis ettei tiedä miten päin olisi. Olen noita saatanan 4g paskoja kokeillut ties mitä. Mulla on vastaanotinkin simkortteineen tuolla katolla mastossa kiinni. Ja keväällä jo luulin, että Elisalla lähti toimimaan säälillisesti kun olin sitä ennen käyttänyt kaikki operaattorit läpi ja selvittänyt millaset keilat osuu tähän alueelle. Mutta tämä syksy ollut yhtä tuskaa Elisallakin, muiden tukiasemat viistää tämän alueen tehokkaasti vaikka onkin 2km päässä keskustasta.

Tiedä sitä pitäiskö oikein pistää 1000/500 @50€ liittymä vai selviäiskö 250/100 @35€. Ei hemmetti toihan on vaan 15€, totta helvetissä giganen taloon kiitos!
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 374


10v vuotta sitä on tullut odotettua. Kymmenen pitkää vuottaa. Viimeksi taas viime viikonloppuna kamelin selkä katkesi kun tuubi videot lagaa ja poika tulee ragemaan kun cs:go pätkii. Mutta nyt siihen tulee muutos jota ennen ei ole rahallakaan saanut kuntoon. Nimittäin kuitu tulee taloon! Vitutuspäissäni eilen taas sen tuhannennen kerran täytin lounean sivuilta joo haluan edelleen sen kuidun. Ja nyt se poiki yhteydenottoon ja kaivuu hommat alotetaan tällä alueella tämän vuoden puolella.

Ai, että. Tossa kattelin juuri niin 25.08.2010 olen asentanut putkenkin valmiiksi pihatien alle kuitua varten jottei tartte koko pihaa myllätä. Nyt säästää liittymismaksussakin rapiat 200€ kun hoitaa tontin pään itse.

On kyllä niin juhlallinen fiilis ettei tiedä miten päin olisi. Olen noita saatanan 4g paskoja kokeillut ties mitä. Mulla on vastaanotinkin simkortteineen tuolla katolla mastossa kiinni. Ja keväällä jo luulin, että Elisalla lähti toimimaan säälillisesti kun olin sitä ennen käyttänyt kaikki operaattorit läpi ja selvittänyt millaset keilat osuu tähän alueelle. Mutta tämä syksy ollut yhtä tuskaa Elisallakin, muiden tukiasemat viistää tämän alueen tehokkaasti vaikka onkin 2km päässä keskustasta.

Tiedä sitä pitäiskö oikein pistää 1000/500 @50€ liittymä vai selviäiskö 250/100 @35€. Ei hemmetti toihan on vaan 15€, totta helvetissä giganen taloon kiitos!
Sampanjalasien kanssa juhlatamineissa sitten vihkimään kuitu pihan nurkalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 438
Sampanjalasien kanssa juhlatamineissa sitten vihkimään kuitu pihan nurkalle.
Vähintään. Tekis jo mieli mennä kaivamaan putkenpäät esiin valmiiksi. Nyt on sitten odottavan aika pitkä. Talonpään kytkentää lupas vasta ensi vuonna...
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Olen noita saatanan 4g paskoja kokeillut ties mitä. Mulla on vastaanotinkin simkortteineen tuolla katolla mastossa kiinni. Ja keväällä jo luulin, että Elisalla lähti toimimaan säälillisesti kun olin sitä ennen käyttänyt kaikki operaattorit läpi ja selvittänyt millaset keilat osuu tähän alueelle. Mutta tämä syksy ollut yhtä tuskaa Elisallakin, muiden tukiasemat viistää tämän alueen tehokkaasti vaikka onkin 2km päässä keskustasta.
4g on kyllä jännä, koska kuuluvuus ei tunnu korreloivan kovin hyvin asutustiheyden kanssa. Itse asun melko korvessa, mutta sattumoisin Telian lähetin sojottaa juuri oikeaan suuntaan meikäläisen kannalta ja onpa vielä lähelläkin. Enpä ole kuitua kaivannut ulkoantennien jälkeen, vaikka olisihan se tätäkin nopeampi.

Sitten jossain keskustassa 4g saattaa olla käytännössä kelvoton, jos on huono tuuri.
 

Vami

Pemppu
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
246
Tänään kävin kirjoittelemassa työsopparin uuteen paikkaan. Kuukauden päästä alkaa hommat.
Nykyisessä työssä ollut 6,5v, josta 5v tullut ajettua reilu 100km/päivä. Uudessa paikassa työmatka on noin 6km/päivä. Voi sitä ilon ja onnen päivää, kun aamuisin saa nukkua klo 7:30 asti, nykyisen 5:50 sijaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
755
Pelasin elämäni ensimmäistä kertaa nettipokeria (veikkauksen twister) ja voitin euron sisäänostolla 3 euroa. Onneksi ne kaksi muuta olivat paskempia / huonotuurisempia, kuin minä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
About 8v takaperin aloin seuraan satunnaisesti NHL:ää ja 2013-2014 kaudella tuli sit valittua itselle joukkue lähinnä niistä joukkueista jotka vaikutti hauskalta seurattavalta. Vuodesta 2015 lähtien katsonut lähes kaikki runkosarjapelit ja pleijarit. Tänään aamuyöstä Tampa Bay Lightning voitti mestaruuden, joka on koko päivän vetänyt kylmiä väreitä ropan läpi ja aiheuttanut satunnaisia fistpumppauksia. Vaikka tietenkin tämä on jo itsessään hyvä päivä, niin on mukava aina huomata, että vaikka aika "mieto" mies olenkin, nii löytyy itestä semmosta oikiaakin tunnetta välillä, että pitää ihan karjua.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Kävin kurkkimassa millaiset talvirenkaat tuli auton mukana. 2019 paistetut testivoittaja kitkat. Yes please.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Ei ole tullut seurattua käyttötilin saldoa kovin tarkasti viime kuukausina, mutta tänään ihmettelin, miksi siellä oli noin tonni enemmän kuin yleensä. Syy on hyvin todennäköisesti etätyön vuoksi pienentyneet autoilukustannukset. Voisi kyllä jäädä pysyvästi kotihommiin. :cool:
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Continental VikingContact 7? :)
Joo, seiskat oli. Vanteet äkkiä katsoen uuden veroiset. Toki voisivat olla tuumaa isommat... :D

Ja itsellä sama tilin suhteen. Ei mene rahaa baariin tai autoiluun eikä edes reissaamiseen niin jää kyllä hyvin kassaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Ei ole tullut seurattua käyttötilin saldoa kovin tarkasti viime kuukausina, mutta tänään ihmettelin, miksi siellä oli noin tonni enemmän kuin yleensä. Syy on hyvin todennäköisesti etätyön vuoksi pienentyneet autoilukustannukset. Voisi kyllä jäädä pysyvästi kotihommiin. :cool:
Mulla taas on säästynyt 200€ lounaissa.

Edit: kuukaudessa. Eli maaliskuusta tähän päivään :D
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Mulla taas on säästynyt 200€ lounaissa.

Edit: kuukaudessa. Eli maaliskuusta tähän päivään :D
Oletan että syöt kotona tehtyä ruokaa. Tuo olisi hyvä vaihtoehto, mutta tekee niin hyvää tuulettua käymällä lounaalla keskellä päivää että ei tee mieli luopua siitä. Ja kun on lounas etu, ei mitenkään saa 200€ säästettyä kuukaudessa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Oletan että syöt kotona tehtyä ruokaa. Tuo olisi hyvä vaihtoehto, mutta tekee niin hyvää tuulettua käymällä lounaalla keskellä päivää että ei tee mieli luopua siitä. Ja kun on lounas etu, ei mitenkään saa 200€ säästettyä kuukaudessa.
Juu, ei ole lounasetua itsellä ja lounas maksaa 10€/kerta. Nyt syön kotona tehtyä kyllä. Maksaahan sekin jotain. Sitä en ottanut laskuissa huomioon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Aika paljon menee jengillä rahaa lounaisiin. Ittellä menee eväisiin+kerran viikossa kebu n.60-70e kuussa..
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Aika paljon menee jengillä rahaa lounaisiin. Ittellä menee eväisiin+kerran viikossa kebu n.60-70e kuussa..
Tämä onkin tiedossa, mutta tällä hetkellä käyn ennemmin syömässä hyvän lounaan, kuin tekisin itse eväät tai ostaisin jonkun valmisruuan. :) Nämä on niitä valintoja. Toki tuosta on myös helppo nipistää kuluja, jos sille on tarvetta.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Vein tänään vanhan nojatuolin jätekeskukseen. Normaalisti maksullinen kuorma oli tällä kertaa ilmainen. En jäänyt kyselemään syytä.

Tuon jälkeen kävin Kärkkäisellä hakemassa DC-FIX - kalvoa ja kaapeliniputtajaa. Kassalla huomasin että liukuhihnan vieressä oli joku esine ja kysyin edellä menneeltä naiselta että onko tuo sun. Nainen sanoi että on ja kiitti huomaamisesta.

Sitten kävin Haggmannilla. Sattui olemaan uudistetun kahvilan avajaispäivä niin sain leivän kaupan päälle ostettuani kahvin ja munkin

Kerrankin syntymäpäivä jolloin kaikki menee nappiin. Sataa myös lunta toisin kuin normaalisti tähän aikaan jolloin maa on musta.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Kävin työhaastattelussa tänään. Pari kymmentä minuuttia jutustelua ja sitten ukko totesi että joo, paikka on sun, jos se vaan kiinnostaa. Taitaa olla eka kerta ikinä kun sain jo haastattelussa tietää että mut on palkattu. :) Parin viikon sisään alkaa hommat. Nyt on hyvä fiilis, alko tää himassa nysvääminen jo vituttamaan ankarasti.. :D
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Epämääräisiä flunssaoireita ollut jo toista viikkoa, josta syystä työterveyden kautta korona-testiin varmuuden vuoksi. Negat tuli, joten nyt vain odotellaan että tämä ärsytys häviäisi. Normaalisti en tällaisille antais kahta ajatusta, mutta nykytilanteessa meinas alkaa jännittämään kun outoa pikkuoiretta niin pitkän aikaa päällä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 312
Käytiin viemässä punertavaa ja kellertävää metallia romuliikkeeseen, ihan mukava "joulubonari" parin vuoden keräilyn jälkeen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miracle of ATK. Tiedättekö sen tunteen kun koko kone on osina lattialla emolevyt irti jne. ja sitten vielä skidi vetää läpi siitä rojukasasta ja kaikki putsatattuna koteloon, virrat päälle ja instant success :)

Kerran tiputin koneeseen ruuvimeisselin ja siinä oli virrat päällä. Kipinää sinkosi ja pimeäksi näyttö. Power on ja go, Miracle of ATK :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Mukuloista jotain hyötyäkin. Spedeillyt Farcrykolmosen tehtävässä iät ja ajat (lue: pelataan kerran kuussa kun jaksaa/ehtii/viitsii/on edes mahis) eikä millään läpi. 11 vee katselee hetken selän takana ja kysäisee josko saisi koettaa. 5 minsaa myöhemmin piti estää ettei pelaa peliä eteenpäin liian paljon eteenpäin.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 381
Hyvät aamupalat taas ja viiniä aamupalan kans. Pian ehkä hakeen päärynäsiiderii koska viini loppuu ja hyvää.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
464
10v vuotta sitä on tullut odotettua. Kymmenen pitkää vuottaa. Viimeksi taas viime viikonloppuna kamelin selkä katkesi kun tuubi videot lagaa ja poika tulee ragemaan kun cs:go pätkii. Mutta nyt siihen tulee muutos jota ennen ei ole rahallakaan saanut kuntoon. Nimittäin kuitu tulee taloon! Vitutuspäissäni eilen taas sen tuhannennen kerran täytin lounean sivuilta joo haluan edelleen sen kuidun. Ja nyt se poiki yhteydenottoon ja kaivuu hommat alotetaan tällä alueella tämän vuoden puolella.
...
Hieno juttu!

Oli kyllä samat fiilikset kun siirryttiin adsl:tä valokuituun. Heikommallakin yhteydellä pärjäsi ihan hyvin jos oli yksi käyttäjä, mutta juuri tuo pelien ja videoiden pätkiminen jos joku muu lataili jotain isompaa otti pannuun.

Mites paljon veloittavat liittymisestä? Onko se kiinteä hinta vai katotaanko montako tietä joutuu repimään auki tms?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Hieno juttu!

Oli kyllä samat fiilikset kun siirryttiin adsl:tä valokuituun. Heikommallakin yhteydellä pärjäsi ihan hyvin jos oli yksi käyttäjä, mutta juuri tuo pelien ja videoiden pätkiminen jos joku muu lataili jotain isompaa otti pannuun.

Mites paljon veloittavat liittymisestä? Onko se kiinteä hinta vai katotaanko montako tietä joutuu repimään auki tms?
Kuitu on kyllä aivan ehdoton juttu. Asun maaseudulla, jossa ympärillä mäkiä niin 4G:llä jo Netflixinkin katselu oli yhtä tuskaa, vaikka löytyi erilliset 4G-antennit omine tolppineen. Kävi sitten ilmi, että entinen omistaja oli vetänyt kuidun talolle asti, mutta ei ollut koskaan tehnyt liittymää niin ei tarvinnut tehdä ollenkaan kaivuuhommia, kävivät talolla hitsaamassa kuidun paikalleen sisääntulolta (tai mitä ne nyt tekevätkään, en tarkemmin tiedä) ja liittymä saatiin 300 euron kytkentähintaan päälle. Nyt kun uusisivat vielä tekniikkaa väliltä että saisi 300 megan kuidun tämän nykyisen 100 lisäksi niin olisi jees.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 438
Hieno juttu!

Oli kyllä samat fiilikset kun siirryttiin adsl:tä valokuituun. Heikommallakin yhteydellä pärjäsi ihan hyvin jos oli yksi käyttäjä, mutta juuri tuo pelien ja videoiden pätkiminen jos joku muu lataili jotain isompaa otti pannuun.

Mites paljon veloittavat liittymisestä? Onko se kiinteä hinta vai katotaanko montako tietä joutuu repimään auki tms?
Tällänen hinnoittelu ilmoitettiin: 1990€ normaali. Ja nyt rakennusaikainen kamppanja 1715€ jonka sai 1465€ jos hoitaa tontinrajalta kuidun itse kiinteistöön.

Eli siis vetelevät muutenkin kuitua tälle okt alueelle. Eihän tota muuten olis tosiaan saanut rahallakaan. Tai kai jos olisi lyönyt tarpeeksi tuohta tiskiin niin voisivat yhtä taloakin varten vetää...

Juuri tuli sähköpostia, että alkavat kaivelemaan ja ensimmäisiä kytketään tänä vuonna. Oma torppa vaan perällä, jotta taitaa jäädä ensi vuoteen. Oli kyllä aika tuskaa latailla 140 gigaa uutta codia kun nopeus luokkaa 500kt/s. Tuli ihan vanhat ajat mieleen kun sai jättää koneen yöksi päälle :D.

Ei semisti liity topikin aiheeseen, mutta jos ottaa tuon kaapeli tv:n tätä kautta niin tuleeko kaikki kanavat HD:nä? En tuota nuukuuspäissäni ilmoittanut kun en tv:tä juuri kato, mutta jos sillä saisi HD kanavat töllöön niin olishan se mukava. Tuon haravankautta tuleva puuro on välillä sellasta, että itkettäis jos ei oksettais.
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
108
Sain aamulla puhelun, että päääsenkö tänään nopealla aikataululla työhaastatteluun ja jäi hyvä fiilis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 820
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom