No mihin sitten?Mut ei noi mihinkää foorumin ylläpitoon liity, johon vastasit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mihin sitten?Mut ei noi mihinkää foorumin ylläpitoon liity, johon vastasit.
Pelit-lehden foorumi oli aikoinaan aktiivinen mutta hämärät muistikuvat että lensin pihalle koska tilaus loppui, liekkö mikä tilanne nyt.
Jälkikäteen tuumailtuna ehkä ei paras kasvu sekä markkinointistragedia ollut potkia ja blokata käyttäjät ulos yhteisöstä tilauksen päätyttyäHiljaista on niin foorumilla kuin ilmeisesti toimituksessakin, joka on supistunut kultavuosista tasan kahteen toimittajaan.
(Lehden itsensä nykykuntoa en osaa kommentoida, vaikka tilaaja olenkin vuoden loppuun asti, koska en jaksa pahemmin lukea sitä.)
Vaikea sanoa, kun useampi ihminen k.o. foorumilla halki vuosien kertoi juuri sen foorumin olevan pääasiallinen syy tilata lehteä...Jälkikäteen tuumailtuna ehkä ei paras kasvu sekä markkinointistragedia ollut potkia ja blokata käyttäjät ulos yhteisöstä tilauksen päätyttyä![]()
Jännä ettei itse lehti ole vielä kuollu. Kukakohan tuota edes näin -20 luvulla lukee?
Skrollissa tuntuu taas olevan se ongelma, että se keskittyy aivan liikaa vanhaan retro rautaan ja ohjelmistoon. Pitäs melkein käydä kirjastossa lukemassa muutama numero Mikrobittiä, niin tietäs millanen se on nykyään.Minä! Tosin työsuhde etuna mutta silti. Kovasti noi älytelkkari vertailut ja "macbookiin lisää muistia huollossa" jutut tuntuu vieläkin leimaavan lehteä mutta ihan oikeasti MB on kokenut ryhtiliikkeen. Eihän tuo skrollille pärjää mutta mielellään tuon selaa läpi ja välillä vastaan tulee jännempi pidempi artikkeli. Viimeinen mohikaani suomenkielisten IT julkaisujen saralla, joten en dissaisi mutulla.
Mitä aiheeseen tulee niin en edes tiennyt että lehden kotisivuilla oli foorumi. Eipä sivuillekkaan ole juuri tullut eksyttyä.
Skrollissa tuntuu taas olevan se ongelma, että se keskittyy aivan liikaa vanhaan retro rautaan ja ohjelmistoon.
Skrollissa tuntuu taas olevan se ongelma, että se keskittyy aivan liikaa vanhaan retro rautaan ja ohjelmistoon. Pitäs melkein käydä kirjastossa lukemassa muutama numero Mikrobittiä, niin tietäs millanen se on nykyään.
Toki siinä Skrollissa on retropeliosio ja varmaan sellaiseksi se lehti on identifioinutkin, mutta itseäni kun ei pelit kiinnosta ollenkaan, niin luen muiden artikkeleiden vuoksi.Skrollissa tuntuu taas olevan se ongelma, että se keskittyy aivan liikaa vanhaan retro rautaan ja ohjelmistoon. Pitäs melkein käydä kirjastossa lukemassa muutama numero Mikrobittiä, niin tietäs millanen se on nykyään.
Minä en ole lehden kirjoittaja vaan lehden lukija.Toki siinä Skrollissa on retropeliosio ja varmaan sellaiseksi se lehti on identifioinutkin, mutta itseäni kun ei pelit kiinnosta ollenkaan, niin luen muiden artikkeleiden vuoksi.
Ja hei, sinä voit kirjoittaa lehteen juuri sellaisen artikkelin kuin itse haluat.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.